Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

alecu26

#4815
pai avem canal de you tube. Nu mai stiti?

PS: Satu Mare 5.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AFC

Am parcurs tronsonul nou al Centurii de Sud al Craiovei ( desi dupa capul meu ar fi Centura de Est) intre DN65 si DN6. Tronsonul este executat destul de bine, se poate rula in viteza, Luni la ora 19.00 fiind aproape fara trafic. Am observat ca in spatiile de servicii grupurile sanitare sunt inchise si deja vandalizate cu grafitti.
Tampenia majora ( dealtfel standard la CNAIR) este semnalizarea. Cand intri pe centura dinspre DN6, directia spre centura este semnalizata cu numele megalopolisului PIELESTI  :lol:  :o >:(. Nu tu VO Craiova sud/Aeroport/Bals/Slatina/Pitesti ci PIELESTI. No coment ! Cred ca dinspre DN65, daca imi aduc bine aminte directia spre centura este semnalizata cu Carcea, celalalt megalopolis din zona. :o
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

yetiman

Comunicat CNAIR


QuotePas important pentru construcția Variantei Ocolitoare a Municipiului Satu-Mare
27 Iul 2017

Amplasamentul pentru construcția Variantei Ocolitoare Satu Mare a fost predată Antreprenorului (Asocierea Itinera SpA-Collini Lavori SpA - Via Design SRL), care are la dispoziție cinci luni pentru elaborarea Proiectului Tehnic și 18 luni pentru finalizarea obiectivului .

Cu o lungime de 19,540 km, Varianta Ocolitoare va fi construită în  sud – vestul  municipiului Satu Mare, între DN 19A (km 41+900) și DN19 (km 135+960).

La intersecțiile cu DN 19A  și DN 19 vor fi construite sensuri giratorii iar  intersecția cu strada Parc Industrial va fi de tip T.

Pentru intersecțiile cu DJ 194, DN 19, DN 19A și DJ194 sunt prevăzute noduri rutiere și bretele rutiere de acces spre și dinspre Varianta de Ocolire Satu Mare.

Drumul va avea 4 benzi pe sens pe o lungime de aproximativ 14 km,  10 pasaje și 2 parcari de scurtă durată.       

Construcția Variantei Ocolitoare Satu Mare va costa 304.790.869,19 lei fără TVA și va beneficia de  finanțare din fonduri externe nerambursabile aferente cadrului financiar 2014-2020.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

kresto

QuoteDrumul va avea 4 benzi pe sens pe o lungime de aproximativ 14 km,  10 pasaje și 2 parcari de scurtă durată.   

Asta da centura gandita pentru viitor  :lol: :lol: :lol:

Harry

centura comunei fantanele jud constanta

Situatia   existenta

Zona   aferenta   comunei   Fantanele   este   o   zona   cu   un   puternic   potential   agricol,   productia   de   culturi   agricole   fiind   considerabila.   In   perioada   de   recoltare,   traficul   cu   vehicule   grele   ce   asigura   transportului   produselor   agricole   din   zona   de   recoltare   catre   silozurile   de   depozitare,   ce   se   realizeaza preponderent   pe   strazile   din   interiorul   comunei,   strazi   ce   au   clasa   de   trafic   T4,   trafic   usor,   cu   un   numar   de   35‐70   V.G.   pe   zi,   creste   semnificativ,   ceea   ce   poate   conduce   la   aparitia   riscului   de   deteriorare   majora   a   strazilor   existente.

In   prezent   comuna   nu   dispune   de   o   retea   de   drumuri   de   exploatare   adecvata   care   sa   asigure   preluarea traficului   descris   anterior   si   dirijarea   acestuia   in   afara   zonei   aferente   intravilanului   comunei Fantanele,   drumurile   de   exploatare   existente   aflandu‐se   la   nivel   de   pamant,   neavand   capacitatea   portanta   pentru   a   suporta   traficul   greu   preconizat.   Avand   in   vedere   faptul   ca   strazile   existente   din intravilanul   comunei   Fantanele   fost   recent   reabilitate,   pentru   evitarea   degradarii   premature   a   acestora din   cauza   sporirii   traficului   in   zona   in   perioada   de   recoltare,   si   totodata   pentru   asigurarea   unor conditii   optime   de   siguranta   si   confort   pentru   efecuarea   transportului   produselor   agricole   catre   zonele   de   depozitare   se   propune   realizarea   unei   centuri   ocolitoare   a   intravilanului   comunei   Fantanele realizata   in   partea   de   est   a   localitatii,   urmand   traseele   drumurilor   de   exploatare   existente   in   extravilan.   
Situatia   proiectata

Traseul   centurii   de   ocolire   a   comunei,   in   lungime   totala   de   2853.70   ml   incluzand   bretelele   de legatura,   va   porni   de   la   intersectia   cu   drumul   comunal   DC77,   va   strabate   extravilanul   comunei, urmand   preponderent   traseul   drumului   de   pamant   dintre   parcelele   existente,   si   se   va   termina   la intalnirea   tronsonului   de   drum   de   exploatare   pietruit   existent   in   continuarea   strazii   Dobrogea,   cu realizarea   a   doua   bretele   de   racordare   a   strazii   Dobrogea   cu   drumul   de   exploatare   pietruit   existent paralel   cu   aceasta,   in   partea   de   est.

Accesul   la   terenul   studiat   se   face   din   DC   77   in   partea   de   sud‐vest   si   din   strada   Dobrogei   in   partea   de   nord.   Avand   in   vedere   faptul   ca   traseul   centurii   ocolitoare   propuse   se   intersecteaza   cu   Valea   Nuntasi ce   strabate   comuna   Fantanele,   rezulta   ca   fiind   impetuos   necesar   realizarea   unui   pod   de   traversare   a respectivului   curs   de   apa.   Podul   va   avea   lungimea   de   21.00   m,   impusa   de   datele   de   calcul   furnizare de   INSTITUTUL   NATIONAL   DE   HIDROLOGIE   SI   GOSPODARIRE   A   APELOR   cu   privire   la   debitul   de   apa   maxim   de   calcul   a   cursului   de   apa   studiat,   si   o   latime   totala   de   10.40   m,   fiind   prevazut cu   2   benzi   de   circulatie   cu   latimea   de   3.50   m,   incadrate   de   trotuare   si   zona   de   protectie   cu   parapet   cu   latime   totala   de   1.50   m.   Centura   ocolitoare   studiata   va   avea   partea   carosabila   cu   latime   variabila   pe tronsoane   in   functie   de   latimea   sectiunii   terenului   de   amplasament,   cu   valori   cuprinse   intre   2.75   m   si   7.00   m,   si   va   fi   incadrata   de   acostamente   de   pamant   cu   latimi   cuprinse   intre   0.25   m   si   1.00   m   ,   amplasate   pe   fiecare   latura   a   drumului   studiat.   Linia   rosie,   pe   baza   cotelor   minime,   urmareste   pe   cat   posibil   declivitatile   existente,   asigurand   o   panta   maxima   de   sub   4%.   Structura   rutiera   a   centurii   ocolitoare   propuse   va   avea   urmatoarea   componenta   :

‐   strat   de   umplutura   din   pamant   0.06   m   –   0.36   m
‐   strat   filtrant   din   nisip   –   0.07   m
‐   fundatie   piatra   sparta   –   0.40   m
‐   strat   de   macadam   –   0.10   m
‐   tratament   dublu‐bituminos

Dupa   finalizarea   lucrarilor   de   asfaltare   si   a   celor   conexe,   se   vor   realiza   marcaje   rutiere   cu   vopsea   alba   reflectorizanta   conform   prevederilor   SR1848/7‐2004.

Suprafata   totala   afectata   de   lucrarile   propuse   in   cadrul   prezentei   documentatii   tehnice   va   fi   de   :

Suprafata   carosabila   –   12.396,00   mp
Suprafata   pod   rutier   –   218.40   mp
Suprafata   acostamente   –   2341.60   mp



NGC

Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie Varianta de ocolire a Municipiului Barlad".

Valoare estimata: 156,140,993.00 RON fara TVA

Termen pentru depunerea ofertelor: 21.09.2017
Durata contractului: minim 90 luni, 8 luni perioada de proiectare+22 luni perioada de executie a lucrarilor+minim 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor (ce poate creste la 84 de luni in functie de perioada de garantie ofertanta in cadrul factorilor de evaluare)

Fonduri: POIM si Bugetul de Stat

QuoteObiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru constructia Varianta de ocolire a municipiului Barlad, care este formata dintr-un segment distinct si anume: Varianta de Est – care se desfasoara între DN 24, la intrare in Barlad si DN 24, la iesire din Barlad spre Vaslui, în lungime de 11,281 km, in conformitate cu conditiile de contract FIDIC Galben.

Quote6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor clauze rezolutorii: CLAUZA REZOLUTORIE 1: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, A.C. va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica. CLAUZA REZOLUTORIE 2: A.C. nu va atribui contractul decat in situatia in care H.G. privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitie va fi actualizata. In lipsa actualizarii indicatorilor tehnico-economici, aprobati prin H.G., A.C. va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


GDPR

S-a lansat licitatia pentru Lucrari de finalizare Pasaj CF si executie dispozitive de scurgere a apelor, la Varianta de Ocolire Carei.

Valoare estimata totala: 1,864,836.74 RON

Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2017
Data limita de evaluare a ofertei: 15.09.2017
Data limita de valabilitate a ofertei: 19.11.2017   

NGC

Bine ca ai scris! Nu imi dadeam seama ce lipsea si eram sigur ca mai era ceva.
:cheers:

GDPR

#4825
Mai e una: Ranforsare sistem rutier DN 7CC km 0+000 – 1+637 (centura Calimanesti, portiunea cu imbracaminte din beton de ciment pana la baraj).

Valoare estimata totala: 3,351,665 RON

Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2017
Data limita de evaluare a ofertei: 18.09.2017
Data limita de valabilitate a ofertei: 22.12.2017

NGC

Da, era si asta si ma tot gandeam ce drum e ala 7CC.

NGC

MT a publicat astazi proiectul de HG pentru exproprierile suplimentare pentru VO Caracal.

Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Varianta de ocolire a municipiului Caracal"

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1662-hg08082017dirtac

pentium10

am primit via messenger ceva poze de pe VO Tirgu Mures in apropierea de Ernei + giratoriul de la Ernei
primele poze undeva din spate, care nu se vede din DN
giratoriul e terminat si se circula, si din giratoriu e terminat cam 200 de metri pe aliniamentul centurii, adica are asfalt







Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

laszlo.robert

Intrebare :Cei care ies de pe centura in directia Reghin o sa aiba banda de accelerare predestinata ?