Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

rocklee

un sincer bravo!!!  tuturor care au fost inplicati in aceasta lucrare ....un exemplu de urmat ...bravo lor   :thumbsup::cheers: :cheers:

NGC

Quote from: cristi5 on October 09, 2016, 11:51:56 AM
Pe OSM Beiusul apare ocolit prin sud.

Quote from: Dan74 on October 09, 2016, 04:43:24 PM
Centrura Stei-Beius este trasata corect pe OSM.

Nu am verificat in detaliu, dar pare corect desenata.

Pentru orice eventualitate, pun aici din nou traseul.



Quote from: marinul on October 08, 2016, 01:58:37 PM
am avut licitatie pentru contractul asta si mi-a scapat? cu cine s-a semnat? ma refer la Beius-Stei

Licitatia a fost organizata in 2013 si apare in sinteza licitatiilor in lista licitatiilor incheiate.
S-a semnat cu COPISA.

NGC

Quote from: rocklee on October 21, 2016, 03:43:18 PM
mai am o intrebare pentru NGC20 ...Cu privitre la centura nord bucuresti  ...cum stam cu licitatia de la pasajul  mogosoaia  ??? ???

Te referi la proiectul "Revizuirea si Actualizarea Proiectului Tehnic - Pasaj Mogosoaia peste DN1A, inclusiv rampele aferente, Bretelele 7 si 8 Obiect 7 intre km 66+540 si km 67+340"?

Ultimul stadiu de care stiu eu e cel de evaluare tehnica, dupa care ar fi trebuit sa urmeze evaluarea financiara. Termenul pentru evaluarea ofertelor este 15 Noiembrie 2016.

panzer

Merci NGC20. Eu ramasesem cu impresia ca re-proiectarea la Mogosoaia se face in-house.

Pana una alta, poze noi pe topicul DNCB cu toate punctele in suspensie/neatacate si coordonatele GPS ale fiecarui loc. Sanse minime spre deloc de deschidere a circulatiei in anul 2016. Miscarea pe santier se concentreaza mereu intr-un singur loc, dar sunt multe unde nici nu au inceput, gen breteaua de conexiune A1 DNCB spre Bucuresti SUD, acolo unde a fost scandalul din presa cu exproprierile la TitanMar.

TibiV

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-26102016

Quote
26 Oct 2016 Interes general
Pasajul Suprateran peste drumul de centură al  Municipiului Oradea în zona străzii Nojoridului, a fost recepționat

În data de 19 octombrie 2016 a avut loc recepţia la terminarea lucrărilor pentru lucrările executate în cadrul proiectului ,,Pasaj suprateran peste drum de centură al Municipiului Oradea în zona străzii Nojoridului, Municipiului Oradea".

Valoarea totală a Proiectului este de 31.769.775 lei din care valoarea totală eligibilă este de 22.078.289 lei. Contribuția Comisiei Europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională este de 85% din valoarea totală eligibilă a Proiectului, respectiv 18.766.545 lei, restul sumei fiind asigurată de la Bugetul de Stat

Principalul obiectiv al proiectului a constat în construirea unui pasaj nou în lungime totală de 33,00 m cu o lățime de 15,73 m, care face racordul cu str. Nojoridului și str. Ogorului (Centura Oradea) prin intermediul a două rampe (în lungime totală de 597,98 m), trei sensuri giratorii și șase bretele de acces.

Urmare construirii acestui pasaj suprateran, s-a urmărit îmbunătățirea condițiilor generale de circulație, creșterea vitezei medie de la 45km/h la 65km/h, reducerea timpului de parcurs de la 20,8 minute la 10,4 minute, acestea fiind doar câteva beneficii obţinute prin implementarea acestui proiect.

Lucrările au fost executate de firma S.C. FREYROM S.A./S.C. PROCONSGROUP S.A. şi beneficiază de o perioadă de garanţie de 24 de luni de la semnarea procesului verbal de recepţie a acestora.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Astept de 2 luni sa vad ce fac cei de la CNAIR, dar tac chitic referitor la tema asta.

Azi au trecut 2 luni de la eveniment, asa ca il fac eu public.

Quote from: NGC20 on September 28, 2016, 10:30:37 PM
In principiu, vom avea in curand o surpriza placuta cu o centura restanta.

Quote from: florin74 on September 28, 2016, 10:45:00 PM
Avem Radauti, Alesd si Stei care sunt inghetate. Cumva sunt semne ca se deblocheaza una dintre ele?

Quote from: florin74 on September 29, 2016, 06:42:33 AM
Tinand cont de constructorii desemnati, as inclina către Radauti. (umb). Celelalte mai pot astepta ( copisa parca la stei si ceva firme de apartament la alesd).

Quote from: NGC20 on September 29, 2016, 07:28:02 AM
Va fi VO Stei.

Cu VO Stei s-a rezolvat, dupa cum au spus si "semnele". :D

Quote from: euromau on September 29, 2016, 05:50:03 PM
Dupa parerea mea centura Stei-Vascau nu e urgenta momentan!Mai urgent e centura Alesd de exemplu!!!

Care din ele la Alesd?

In cadrul licitatiei "Constructia variantei de ocolire Alesd:Lotul 1 Alesd Sud; Lotul 2 Alesd Nord" au fost 2 loturi.

Pentru lotul 1, Alesd Sud, castigator initial a fost CONSINIT (loc 1) in urma deciziei CAB din 13.06.2014, dar contractul inca nu s-a semnat din cauza erorii din raportul procedurii si din cauza lipsei finantarii, asa ca s-a trecut la reevaluarea ofertelor in urma erorii din raportul procedurii, conform raspunsului CNADNR din 10.03.2016.

Pentru lotul 2, Alesd Nord, castigator a fost IMOB LUX CONSTRUCT (loc 1) (si aici s-a contestat la CNSC si CAB), dar contractul nu s-a semnat din cauza lipsei finantarii, conform raspunsului CNADNR din 10.03.2016.

Ceea ce nu au zis si deja au trecut 2 luni, este faptul ca licitatia pentru lotul 2, Alesd Nord, a fost de fapt anulata in 25 August 2016.

QuoteAutoritatea Contractanta a decis anularea procedurii de achizitie publica a contractului "Constructia variantei de ocolire Alesd: LOTUL 2 Alesd Nord" in conformitate cu prevederile art. 209, alin. (1), lit. c) din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat niciunul dintre operatorii economici care au depus oferte pentru acest lot nu a mai prelungit valabilitatea ofertelor si a garantiilor de participare, devenind astfel imposibila semnarea contractului.

Sau ma insel si a fost vreun comunicat pe tema asta pe undeva si nu l-am vazut eu? :lol:

Transparenta maxima, nu gluma! :lol:


infraAdi_ro

Poze Vo Craiova de pe FB CNAIR

Varianta ocolitoare Craiova este un alt obiectiv strategic, pe care îl monitorizăm constant. În momentul de faţă, pot spune că Antreprenorul nu s-a mobilizat suficient, înregistrând întârzieri nejustificate faţă de graficul de execuţie stabilit şi asumat. În aceste condiţii, i-am cerut imperativ Antreprenorului să reevalueze situaţia din şantier, să supramobilizeze şi mai ales să recupereze întârzierile înregistrate."Cătălin Homor






Romania are un viitor doar daca are prezent!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ion59

Cred că nu era complicat dacă făcea vizita asta mai prin vară. Poate era gata deja! Și poate mai vedea și alte lucrări abandonate pe DN6!

NGC

Daca tot ai adus vorba de DN6, in 12.10.2016 au emis decizia de expropriere pentru imobilele situate pe amplasamentul suplimentar pentru "Reabilitare DN 6 Alexandria - Craiova km 90+190 - km 222+183" pe raza localitatilor Diosti, Leu, Carcea, Malu Mare si Cosaoveni din judetul Dolj, adica pentru ceea ce s-a expropriat prin HG 335/2016.

bugybuu

https://www.facebook.com/prefecturamaramures/posts/1222049881167437
NU stiu daca ii abureala politica sau nu, dar in mod clar centura s-a aglomerat de cand s-a refacut, si trebuie optimizata.
VO Baia Mare.
P.S. s-a lucrat in ultima luna la trecerile de cale ferata si s-au mai reparat valurile. Nu ii perfect dar e acceptabil fata de ce era inainte.

ion59

#4362
^^ Coșoveni!
Pe aici lucrarea este gata și se circulă de vreo 3 ani. Pe sectorul 2 e în aer de vreo 4! De asta ziceam. Nu de alta dar se cam termină centura Caracalului, care a început la vreo doi ani după!

infraAdi_ro

#4363
Vorbeam zilele trecute de centura Zalaului :oops:

Dacian Cioloş, la Zalău: "Până în 2019, Zalău va avea şosea ocolitoare"

"Prezent pentru a doua oară în Sălaj în calitate de premier, Dacian Cioloş s-a întâlnit vineri, 28 octombrie, cu reprezentanţii administraţiei judeţene şi locale, cu o parte dintre parlamentarii sălăjeni, precum şi cu câţiva oameni de afaceri.
Cu acest prilej, primul-ministru a anunţat că lucrările la cel de-al doilea tronson al şoselei ocolitoare a Zalăului ar putea demara în primăvara anului viitor.
"Am venit să informez nu numai că există avizul Ministerului Apărării, pentru că ea trece pe lângă poligon, dar şi că am găsit o soluţie cu noua Companie Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, care va începe de anul viitor să execute şi lucrări în regie proprie. Este foarte probabil ca una dintre lucrările pe care le va realiza să fie cea a centurii Zalăului", a precizat Dacian Cioloş în cadrul unei conferinţe de presă. Prremierul a mai spus că studiul de fezabilitate şi proiectul tehnic trebuie refăcute, motiv pentru care în următoarele săptămâni va fi lansată licitaţia pentru cele două documente.
"Documentaţia se va realiza în cursul anului viitor, astfel încât, în principiu, în primăvara anului 2018 se poate trece la execuţia lucrărilor. Investiţia ar urma să fie finalizată ân 12-14 luni. Sper eu ca pâna în 2019 Zalăul să aibă finalizată şi această parte a centurii", a menţionat şeful Guvernului, adăugând că Primăria municipiului şi CNAIR urmează că clarifice şi celelalte aspecte tehnice."

http://www.magazinsalajean.ro/eveniment/dacian-ciolos-la-zalau-pana-in-2019-zalau-va-avea-sosea-ocolitoare.html

Deci SF +Proiect  +Licitatii+Executie =ajungem in 2020
Romania are un viitor doar daca are prezent!

vladb

^ Dacă se reface si SFul va mai dura...
Pe de altă parte (zalauan fiind și eu la origini), consider că se putea face treaba mai buna cu centura asta. Si aici ma refer la:
1. Traseu - încă consider că Sful original a fost făcut de cineva care nu a fost niciodată pe serpentinele de pe Meseș. Trebuia făcută pe latura estică prin culuarul dintre Dealul Moigrad si Munții Meseș. Dar, finalizandu-se primul tronson, acum e tardiv. Problema e ca va fii si scump, si cu multe lucrări de artă (în regie proprie CNAIR?! Nuuuu, eventual lider de asociere) si cu alte serpentine în plus. Când vb de serpentine, ma gandesc strict la traficul de tranzit căruia nu îi va pica bine. Deoarece...
2. Timp de execuție - s-ar putea ca anumite tronsoane din A3 să fie gata pana la finalizarea execuției (Gilău-Nadasel + Nadasel-Mihaiesti+ poate până la Zimbor sau chiar Sânmihaiu Almașului) ceea ce ar face tentant traficul de tranzit dinspre/spre Polonia, Slovacia, Tarile Baltice, etc. si ar transforma Zalaul intr-o parcare de tiruri. Si, actualele străzi ce servesc ca si "centura" (kossuth, Vladimirescu, mai ales) vor sucomba si fizic ( străzi în pantă/rampa puternică și mai nou si semaforizate) si din perspectiva MZA.