Author Topic: Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii  (Read 214202 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Redox

  • Senior
  • ****
  • Posts: 262
  • Karma: +126/-2
Re: Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii
« Reply #615 on: January 22, 2016, 03:13:44 PM »
@cutter a fost invitat la Digi24 în cadrul emisiunii 24 de minute:

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/24+Minute/Catalin+Drula+invitat+la+24+de+minute


vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.908
  • Karma: +2065/-996
Re: Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii
« Reply #617 on: January 28, 2016, 12:09:48 AM »
S-a gasit contractul cu Bechtel?

Contractul Bechtel este aici:
https://www.xfile.ro/download/58912e24138906219d6a523d7dfd7b97.html
Linkul este valabil 3 zile.

Si diverse documente, care arata traseul celor originale:
https://www.xfile.ro/filesgroup/35a1d25b268c153ca02dcada98a4bb91.html

In principiu nu exista un original propriu-zis (la noi in Romania este o frenezie a documentelor originale, cu stampila si semnatura in original), ci aceasta copie se considera a fi originalul. Sursa fisierelor este mt.ro (primul document), a fost publicat la un moment dat acolo, si resp. TIRMAGAZIN.ro dupa cum se vede pe watermark.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

adiarc

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.666
  • Karma: +2432/-334
Re: Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii
« Reply #618 on: January 30, 2016, 08:40:26 AM »
Tinand cont de controversele din ultimul timp,se impun precizari din partea MT sau chiar a PM,despre modul cum este vazuta restructurarea Cnadnr......

De asemenea,daca in ultimul timp exista eforturi sustinute pt.scurtare traseului birocratic de constructie a autostrazilor,nu se vb deloc despre INTRETINEREA celor existente.Poate exista o viziune in acest sens,dar fara comunicare e ca si cum nu exista....

Multumesc.

bridge

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 404
  • Karma: +305/-71
Re: Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii
« Reply #619 on: February 02, 2016, 03:01:54 PM »
Conferinta de presa a Directorului General Catalin Homor in direct, incepand cu ora 15:00.

disney

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 534
  • Karma: +302/-4
Re: Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii
« Reply #620 on: February 07, 2016, 10:29:40 PM »
Ah bun, face parte din raspunsurile alea pe care nu pot sa le vad.

Am petrecut toata dimineata aceasta foarte calda de Luni si am modificat 28 de mesaje din 2014 si pana astazi si am pus linkuri noi catre 76 de imagini incarcate acum pe "imgur.com".

Acum ar trebui sa se vada (aproape - lipsesc 4) toate raspunsurile primite.

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.732
  • Karma: +2652/-556
Re: Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii
« Reply #621 on: February 07, 2016, 11:19:35 PM »
Mulţumim !...
Este foarte frustrant să nu vezi i listare de acum 6 luni...

bridge

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 404
  • Karma: +305/-71

disney

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 534
  • Karma: +302/-4
Re: Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii
« Reply #623 on: February 22, 2016, 09:02:45 PM »
Am solicitat eu deja informatii de la CESTRIN. Va tin la curent.
Merci Disney. Ultima ridicare a fost facuta acum 3 luni. Cred ca e timpul sa fie terminat.

Aveti aici raspunsul CESTRIN.



Datele de baza CESTRIN ar fi frumos sa le avem, am putea face harti,  simulari de trafic, etc :)

Vezi raspunsul 4 de mai sus. Poate rezolvam prin API sau vreo campanie de strangere de fonduri.


cristi5

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.737
  • Karma: +718/-91
Re: Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii
« Reply #625 on: March 06, 2016, 02:00:32 PM »
^ daca tot au laudat API, ar putea CNADNR sa ne sponsorizeze "in natura", cu date de trafic...

alecu26

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.081
  • Karma: +1287/-116
Re: Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii
« Reply #626 on: March 07, 2016, 11:12:33 AM »
Cum se pregateste pentru vitoare deschidere a ciotului ramas din A3?

Ce face primaria pentru a prelua cele cateva zeci de mii (poate chiar mai mult de masini)/zi? Unde la anumite ore de varf se poate ajunge la valori foarte mari?

Pasajul de la doamna Ghica a fost acu multi ani chiar si atribuit unui constructor? De ce nu se reiau lucrarile/licitatia?

disney

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 534
  • Karma: +302/-4
Re: Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii
« Reply #627 on: March 12, 2016, 08:26:31 PM »
Ah bun, face parte din raspunsurile alea pe care nu pot sa le vad.

Am petrecut toata dimineata aceasta foarte calda de Luni si am modificat 28 de mesaje din 2014 si pana astazi si am pus linkuri noi catre 76 de imagini incarcate acum pe "imgur.com".

Acum ar trebui sa se vada (aproape - lipsesc 4) toate raspunsurile primite.

Am reusit sa modific si cele 4 mesaje mai vechi si acum toate raspunsurile primite din 2013 si pana astazi sunt din nou vizibile.

disney

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 534
  • Karma: +302/-4
Re: Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii
« Reply #628 on: March 12, 2016, 08:28:05 PM »






tom_sawyer

  • Senior
  • ****
  • Posts: 215
  • Karma: +43/-6
Re: Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii
« Reply #629 on: March 14, 2016, 02:12:16 AM »
^ legat de punctul 2 din raspunsul dat de CNADNR mai sus.

Drumul expres Constanta-Tulcea-Braila este legat in Master Plan de Podul peste Dunarea de la Braila si se afla pe pozitia 17 in lista prioritizarii drumurilor expres (vezi aici http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20316755-oficial-bruxelles-acceptat-varianta-finala-master-planului-transport-scenariul-optimist-cere-romaniei-reforme-aduce-6-autostrazi-scenariul-pesimist-pastreaza-haosul-din-transporturi-aduce-doar-sibiu-p.htm).

Totusi, pentru Podul peste Dunare, contractul de reactualizare a Studiuli de fezabilitate a fost semnat in aprilie 2015 (http://www.cnadnr.ro/docs/proceduri_derulare/Anunt%20Atribuire%20publicat%20Pod%20Braila.pdf) si contractul are o durata de 12 luni.

Prin urmare, intrebare pentru CNADNR: care mai este stadiul documentatiei/lucrarilor pentru Podul peste Dunare? daca pentru drumul expres Braila-Constanta perioada de implementare este 2028-2032, care este perioada de implementare pentru Pod? Se poate construi podul mai devreme, sau acesta este neaparat "legat" de constructia drumului expres?

Pentru a sintetiza, are in vedere CNADNR demararea constructiei podului mai devreme de anul 2030, de exemplu incepand cu anul 2016?