Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

TibiV

Ce tare e asta...

"Obligă autoritatea contractantă la depunerea diligenţelor pentru obţinerea sursei de finanţare în vederea implementării contractului şi la finalizarea procedurii, în termen de 30 zile de la data primirii prezentei."

Şi dacă depun diligenţele şi totuşi nu obţin sursa de finanţare ?!
Că doar nu e pitită în Legea bugetului şi trebuie doar "pescuită" de acolo...
Atunci în 30 de zile se finalizează procedura exact la fel, "anulăm ca nu sunt bani" ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

probabil o fi acolo ceva. Initial o fi avut bani...dupa aia de lene, din greseala, din nepasare, sau din vointa nu s-a mai inclus in ceva proiecte de buget.

Medias-ul chiar apare daca-mi amintesc bine in MPGT. Ar fi chiar nesimtire sa nu accelereze acolo nimic. Ai nationale reabilitate in toate directiile (nu spre Tarnaveni-Iernut dar e secundara directia aia), si in oras e ca dupa bombardament.

Basca ca prin zona oricum nu va fi autostrada...doar prin apropiere....la cativa zeci de kilometri (Sibiu Brasov, Campia Turzii-Tg Mures,  Tgm-Sighisoara). Va fi chiar interesant plasat Medias....multe autostrazi in zona lui dar nimic foarte aproape.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Atila60

Guvernul aloca 20.000 lei pentru exproprieri aferente Centurii ocolitoare a municipiului Carei.Ne informeaza ziarul Informatia Zilei din 25 Martie 2016.

Atila60

Aproximativ 20 de proprietari vor fi expropriati,terenul in cauza avand o suprafata de aproximativ un hectar.Nu sa tinut cont deanumite aspecte,cum ar fi santurile sau acostamente.

ion59

#3529


Imagine de la inceputul centurii Caracal, intrarea dinspre Craiova. Sunt doua straturi de asfalt puse.

bridge


clau

#3531
Am trecut pe la Caracal acum 3 sapt. Nu se lucra ... Acolo au uitat intersectiile cu DN6... Din ce am vazut e 80-90 % gata dar pana la 20-30 m de DN... Si parca se Mai vedea un pod( podet) care era in urma... Parca a zis cineva aici ca nu sunt in proiect...

carutasul

Quote from: clau on March 25, 2016, 10:33:45 PM
Am trecut pe la Caracal acum 3 sapt. Nu se lucra ... Acolo au uitat intersectiile cu DN6... Din ce am vazut e 80-90 % gata dar pana la 20-30 m de DN... Si parca se Mai vedea un pod( podet) care era in urma... Parca a zis cineva aici ca nu sunt in proiect...

Eu am zis, dar sursa e un articol dintr-un ziar mai vechi, care cred ca si el a fost postat pe aici.
Problema e ca inteleg ca situatia asta ar fi la capatul dinspre Rosiori, care nu e gata; hai sa zicem ca si la capatul asta or fi uitat. Dar cu adevarat ciudat e ca si la intersectia cu DJ 542 (drumul spre Redea) pe unde trec eu tot asa arată, ori acolo chiar nu are cum sa nu fie in proiect, ca e mijlocul lotului :)   Cred că explicatia e alta, desi nu pot intelege care ... Poate pur si simplu vor sa facă racordurile la sfârşit, habar n-am...

MrInfinity

Acest reportaj este facut de userul "pasadia" (Copyright "pasadia")

Noutati de pe centura Brasovului.

A mai trecut o luna de cand nu m-am mai plimbat pe tot santierul centurii asa ca era timpul sa mai incerc cateva locuri noi de unde sa pozez. Incepem cu lotul I al celor de la Chirulli:

- pe tot traseul din capatul sudic pana la viaductul Triaj arata asa:


Asfaltat, separator New Jersey median, nemarcat, fara stalpi de iluminat dar cu gard de portectie, rigole si parapeti laterali.
Am intrat pe drumul de santier pentru a mai prinde si alte poze:



(sunt doua diferite)

Si am ajuns la podul peste Durbav:


(imi pare ciudata optiunea aia de a imbraca conurile in biscuitii aia de pavaj)

Durbav-ul pare chiar mic si e ciudat sa il vezi cu albia betonata pe sub pod:

Cum peste Durbav nu am mai putut sa trec pe vechiul drum de santier a trebuit sa revin a doua zi (adica azi) si sa intru pe str. Timis - Triaj:





(nu stiu daca e asfalt pe partea cealalta, nu am putut sa ajung sus)


Urmatorul punct de pozat e la intersectia cu DN11 (de la vest spre est):




Dupa cum se vede, terasamentul se inalta; ba in plus incep sa se vada si benzile din viitorul giratoriu de sub pod:

Si imaginea din sensul giratoriu provizoriu din capatul vestic al podului:


Spre capatul tronsonului, in zona de inceput a lotului II - Viarom:

Continuam cu lotul II - Viarom. Peste tot arata asa:

Adica asfalt, marcaje, separator median New Jersey, parapeti laterali aproape peste tot (peste 90%). Insa in continuare se circula 1+1 si nu 2*2. Vechea strada a Narciselor imi pare ca va fi deviata spre spatiul de parcare de pe sensul Sibiu - Bacau:


La spatiile de parcare inca nu se lucreaza si nici la bretele. In preajma nodului cu DJ103 au de lucru la retele. Mai intai o conducta de gaz:


Si apoi stalpii pentru liniile electrice:



ltima poza, cu pasajul pentru DJ103, dotat inclusiv cu balustrade (dar in continuare fara rampe, pe care nu le pot executa cat timp nu deviaza traficul, lucru care nu prea se poate intampla cat timp nu au nici macar bretele provizorii si nu inalta LEA):

NGC

Quote from: NGC20 on July 08, 2015, 10:09:58 AM
Quote from: NGC20 on May 05, 2015, 04:19:34 PM
A fost lansata azi licitatia pentru "Intocmire SF pentru Varianta de Ocolire Fagaras".
Valoare estimata: 471.774,00 RON fara TVA
Termen de elaborare SF: 4 luni de la emiterea ordinului de incepere

Au fost rapizi de data asta si din 17 oferte, au atribuit contractul catre BETA COPS pentru 24,97% din valoarea estimata.

VO Fagaras



clau

Super veste... Pe traseu e ceva drum local... Putea Primaria Fagaras sa faca un proiect pe POR pt VO...

JohannDB

În sfârșit o "veste minunată" pentru făgărășeni și nu numai. La ora actuală dacă nu ești cu mașina mică, mă rog până-n 3,5 tone, ca să traversezi Făgărașul pe sensul Sibiu-Brașov, ești obligat la a merge prin "văgăunile" orașului, pe lângă gară, ca mai apoi să ieși din nou în DN. Pe sensul Brașov-Sibiu, poți să treci "prin centru"..... ; pentru început este bine!

JohannDB

 Privind la postarea colegului MrInfinity, pe baza materialului lui pasadia, mă gândeam unde să completez cu câteva imagini din locuri mai puțin "la vedere" de pe VO 1K Brașov, respectiv Podul Triaj și Durbav; aici sau la "pagina locală"...
  Specific faptul că pozele nu-s "fierbinți, sunt din 13 martie 2016.


       Podul Triaj, capătul dinspre Săcele.


      Din capătul dinspre Săcele, o privire spre podul Durbav, DJ 103A și DN 1/1A.


     Culeea cap Săcele al podului Triaj.


    Zona de sub pod cu "depozitul" de balustrade și glisiere de protecție.  Ca lucrări văd deja de la data pozei se incepuse vopsirea părții de dedesubt a podului. grinzile au o culoare gri. Zona e păzită cu senzori de perimetru cu alarmă silențioasă.


    Rigolă colectoare, cabină......"telefonică"   :D    și nu știu ce rol va avea acea groapă dintre "cabină" și pilonii din dreapta; sper că nu-i conectată la..."cabină".....!


    O privire la pod din zona unde începe drumul de ocolire de aici pentru a ieși în capătul celălalt al podului.


    Din mers, în timpul ocolului, așa se vede podul de la DN 11/M400.


   Printre liniile din capătul Triajului; se montează (și acum) balustradele....


     Se vopsesc grinzile și elementele metalice de la cuzineți.


     Culeea dinspre DN 11 a podului triaj...


    În urcare pe treptele "Golgotei" de la culee, spre platformă...


   Intrarea pe pod, capătul dinspre DN 11, cu fața spre Săcele.


   Nooo, sus pe pod....cu fața spre Săcele....


   De pe pod, linia ce vine din gara Hărman.


    Și aceeași linie dinspre Hărman, spre inima triajului, văzută de pe pod.


   O privire mai "pe lângă pod, cu Săcele în față.....


   Scările "Golgotei" de urcare la pod.... :D ...


   O ultimă privire pe pod; betonarea pare să fie completă și la data pozei, nu se începuse încă cu hidroizolația.


  Din capătul dinspre DN 11 al podului Triaj, o privire cu zoom-uleală spre podul DN 11/M 400.


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

#3539

   Dinspre podul Triaj spre DN 11, terasamentul și cu puțin asfalt (vreo 200m)...


   Podul DN 11 capătul dinspre Triaj cu terasamntul în lucru, acum două săptămâni; de atunci nu se vede o "ridicare" deosebită.


    "Laterala" dinspre Hărman,  pod DN 11.


   Am făcut stânga-mprejur și din nou spre podul Triaj.


  O poză prin oglinda retrovizoare a podului DN 11/M 400.


  Din mers, pe zona cu asfalt dintre podul DN 11/M 400 și Triaj.

   Podul peste Durbav este gata cu parapeți și N.J. pe mijloc, iar la părțile înferioare s-a fost vopsit gri. Albia Durbav-ului a fost definitivată. Aici nu mai e nimic de făcut.







   Aici la data pozei, lipsea balustrada de pe dreapta "sensului"....


  Și aici, ca și la celelalte poduri, se lucrează la "dedesubturi"...vopsire de grinzi, cuzineți și piloni...



   Cam asta este completarea mea la ceea ce-au arătat colegii.... De la data imaginilor, ritmul lucrărilor n-a excelat; și vremea a fost așa cum a fost, dar per total, în mare parte finalul este aproape de....final   :D :D