Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

pentium10

vedeti aici in comunicari despre VO Sighisoara, Mures si centura Reghin, Mures si alte lucrari in judetul MS.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Dan74

@voicul: sectiunea respectiva se suprapune cu proiectul A11 de la A3 pana la Santion iar de acolo se va face legatura cu actuala centura Oradea (la giratoriul dintre centura si DJ797).

voicul

+1
Chiar ma uitam la inaugurarea pasajelor de la Oradea, ca au parte de VO, dar nu chiar. Abia dupa finalizare acestui proiect o sa fie o VO adevarata (cam 9km  de mers prin oras se vor evita).

Ideala ar fi fost sa faca si cei aproape 4 km pana la granita cu Ungaria!

ion59

Variantele de ocolire Caracal și Craiova Sud, două amărâte de centuri care necesitau doar puțină atenție ca să fie gata anul ăsta! Fără prea multe eforturi.

carutasul

 ultima poza e de la iesirea in DN6 spre Rosiori, vazut din partea opusa fata de poza mea :)

jalemare

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/informare-15112016

Centura Rutieră a municipiului Bucureşti
Între A1 (București – Pitești) - DN 7 (Chitila) - 8,6 km: porțiunea este în lucru, iar până la finalul lui 2016, se va putea circula pe 4 benzi. Deschiderea circulației pe 4 benzi în această zonă este condiționată de furnizorii de utilități.
Între DN 2 (Afumați) – A2 (București – Constanța) - 11,5 km. În luna noiembrie se face verificarea şi  aprobarea proiectului tehnic, acestea fiind urmate de întocmirea documentației de licitație. Licitația pentru execuţia lucrărilor va fi lansată în luna decembrie 2016. Termenul estimat de finalizare a întregului proiect este semestrul II din 2017.
Inelul de sud cuprins între A1 (București – Pitești) și A2 (București – Constanța) va fi de implementat în două etape:
Sector 1 – 22,5 km: între A1 – DN 5 (București – Giurgiu):
Procedura de licitație va fi demarată în noiembrie 2016;
Începerea proiectării este estimată pentru luna mai 2017 (cu o durată de 5 luni);
Termenul de începere a lucrărilor este estimat  pentru luna octombrie 2017 cu o durată de execuţie  de 18 luni.
Sector 2 – 9,4 km: între DN 5 – A2.
Pe acest sector, proiectul va continua în funcție de soluția dată de experţii colaboratori ai BEI – European Investment Bank (Banca Europeană pentru Investiții), după analiza multicriterială, în baza acordului semnat cu Ministerul Fondurilor Europene. Raportul final va fi predat Companiei Naționale de Administrare a Investițiilor Rutiere (CNAIR) în termen de 5 luni (până la 1 mai 2017). Soluția recomandată va dicta termenul pentru proiectare și execuție.

Ionut

S-a pus comunicatul. Se discuta pe thread-ul dedicat DNCB.

ioio_viola

http://www.tion.ro/directia-de-drumuri-si-poduri-timisoara-pusa-sa-isi-faca-echipa-completa-de-constructori-pentru-noua-centura/1733573

,,Facem angajări, desigur, numai că deocamdată nu există un bloc compact cu toate meseriile pe care le vom cuprinde. Toate DRDP-urile trebuie să-şi creeze nuclee capabile să închege echipe de lucru, aşa cum a reuşit, spre exemplu, DRDP Cluj la repararea autostrăzii Sibiu-Orăştie. Vom avea nevoie de marea majoritate a meseriilor din construcţii, fierar-betonişti, betonişti, dulgheri, asfaltatori, necalificaţi, ingineri de drumuri, ingineri de poduri, mecanici de pe utilaje, şoferi pe autobasculante. Fiecare DRDP are responsabilitatea să-şi închege o echipă capabilă să ducă la bun sfârşit o lucrare, dar şi la nivel central, în Companie, avem scoase la concurs 45 de posturi de ingineri şi proiectanţi. În anul 2017 vom începe cu lucrări mai uşoare, urmând ca în 2018 să vină altele, de dificultate medie. Aici pot enumera, de exemplu, pentru DRDP Cluj Varianta Ocolitoare (VO) Săcuieni, apoi VO Carei şi VO Zalău. DRDP Timişoara va avea reabilitarea unui drum naţional, un pasaj de la Arad şi VO Timişoara", a declarat Cătălin Homor, conform Mediafax.

pentium10

CNADNR a publicat stadiul proiectelor in derulare includ VO Tg Mures
Si vad ca termen estimat este 2017 Septembrie dupa prelungirea duratei contractului cu durata suspendarii.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

infraAdi_ro

Noutati de centura Tg Jiu? Am aflat ca au deja si asfalt pe cativa km.....

Lucrările de pe Centura de ocolire a municipiului Târgu-Jiu, SISTATE PE TIMP DE IARNA

"Este foarte posibil ca de la 1 decembrie lucrările la varianta ocolitoare a municipiului Târgu-Jiu să fie sistate, deoarece temperaturile scad și muncitorii nu vor mai putea lucra. Procedura de expropriere este în continuare greoaie. Unii dintre târgujieni nu au titluri de proprietate.
Șeful Secției Drumuri Naționale Târgu-Jiu, Ion Tudor, a spus că este foarte posibil ca lucrările la șoseaua de centură a municipiului să fie sistate odată cu 1 decembrie sau la data pe care o va decide constructorul. Temperaturile scad și muncitorii nu vor mai putea lucra. Ion Tudor a mai afirmat că lucrările la DN 66 între Rovinari și Bumbești Jiu sunt aproape finalizate, iar pe Defileul Jiului lucrările sunt finalizate în proporție de 80%. ,,În Gorj fac precizarea că DN 66 este 99% finalizată, acum se fac testări și verificări. Pe Defileu 80% dintre lucrări sunt gata. La Centură, ritmul s-a încetinit, asta este procedura căci cea de expropriere este foarte greoaie. Avem cinci case unde știm proprietarii, dar nu au acte de proprietate. Ei figurează și la taxe și impozite, dar n-au acte de proprietate, titlu de proprietate. Cert este că la Primărie și la Prefectură aceste documente se fac în regim de urgență. La cadastru, ritmul este alert, avem trei inspectori care se ocupă doar de lucrurile astea", a spus Tudor.
Evaluează zonele de risc
Înainte de sistarea lucrărilor, reprezentanții Secției Drumuri Naționale și cei de la Ape și ISU vor face o evaluare a zonelor de risc de pe șantier. ,,Pe Centură, lucrările se vor opri acum că vine iarna, vom face o trecere în revistă a zonelor de risc de pe acest șantier alături de ISU și de cei de la Ape. Avem lucrări nu pe drumul carosabill constructorul va decide. La Amaradia lucrarea este oprită. Este un cras abuz în aceea zonă, lucrarea a fost oprită la podul de peste Amaradia. Noi aveam în plan să fie gata acum, vine iarna și sunt pericole. Avem și case demolate, au primit mai mulți bani, o singură casă a fost demolată. Mai sunt 15 case, dar oamenii au înțeles", a spus Ion Tudor, șeful Secției Drumuri Naționale Târgu-Jiu.

http://www.igj.ro/actualitate/lucrarile-de-pe-centura-de-ocolire-municipiului-targu-jiu-sistate.html
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Ionut

Centura Suceava, CNADNR-ul o face în regie proprie, o termină la vară, în iulie, în loc să se mai întârzie cu nu-ştiu-cât timp. Agigea, drumul ocolitor Agigea, la fel. Deci, până la urmă, împreună cu domnul Homor, am stabilit o strategie în care fiecare centru al CNADNR-ului să aibă unul, poate două astfel de proiecte, nu foarte complicate, variante ocolitoare, între 10 şi 20 de kilometri care să fie realizaţi de ei, cu aceasta scurtând ciclul de terminare cu cel puţin un an de zile.

Buse la Hotnews

comisarul

Azi la ora 14.00 ar trebui sa se deschida traficul pe primul tronson al ocolitoarei Brașovului la podul peste Timișul Sec, înainte de fosta rampă de deșeuri, din direcția Săcele spre intersecția cu strada Zizinului.

Ionut

Despre centura Brasov se discuta pe thread-ul dedicat, aici.
Nu stiu daca pana la ora asta s-a deschis. :o

pentium10

Comunicat de presa 18.11.2016
S-a deschis Tronsonul 1 al Variantei de Ocolire a municipiului Brașov

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA informează utilizatorii rețelei de drumuri naționale că începând de astăzi, 18.11.210016, se poate circula pe Tronsonul I al Variantei de Ocolire a municipiului Brașov.

În urma inspecției s-a consemnat în Procesul Verbal de Recepție la Terminarea Lucrărilor deschiderea traficului începând cu ora 17:00.

Înainte de recepționarea lucrărilor a fost întocmit Raportul de Audit de Siguranță Rutieră pentru stadiul III de audit, avizat de ARR.

De asemenea, precizăm că au fost efectuate testele de planeitate, rugozitate și capacitate portantă, precum și acțiunile de probă la pasajul de la km 4+579 și că acestea sunt conforme.

La recepția lucrărilor a fost prezent Ministrul Transporturilor, Sorin Buşe, împreună cu reprezentanţi ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Reamintim că avantajele realizării Variantei de Ocolire a Municipiului Brașov sunt:

îmbunătățirea condițiilor de trafic pentru călători și marfă;
sporirea gradului de siguranță a traficului;
reducerea timpului de călătorie pentru traficul de tranzit;
reducerea numărului de accidente rutiere.
Tronsonul I, DN1-DN11, al Variantei de Ocolire a municipiului Brașov cuprinde:

7,292 km;
3 poduri și 2 pasaje;
10 podețe, precum și realizarea a 2 intersecții și un nod rutier.
Atenționăm participanții la trafic că, în prezent, se circulă în condiții de ceață și îi sfătuim pe aceștia să-și adapteze viteza și conduita la trafic la condițiile meteorologice specifice perioadei reci. Viteza maximă admisă pe Tronsonul I al Variantei de Ocolire a municipiului Brașov este 90 km/oră. În acest caz și la recomandarea IGPR, pentru prevenirea unor evenimente neplăcute ce pun în pericol siguranța circulației pe drumurile naționale, se impun următoarele:

reducerea vitezei până la evitarea oricărui risc,
mărirea distanţei în mers şi
folosirea corespunzătoare a luminilor (atât de ceață, cât și de întâlnire).

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-18112016

se discuta amplu pe threadul dedicat http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=89.510
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

La anu (nu ziceam asta in fiecare an?) chiar o sa se deschida cateva din ele.