Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

carutasul

Mihăileşti, azi:



O tinichea şi nişte ţărusi....

ion59

Sunt la faza de meditație! Până în iulie la anu', când e termenul, e timp destul! Cu toate ca se licitează de prin 2007, parcă, posibil sa fi prins autoritățile nepregătite( exproprieri, proiect, autorizații etc.) Mărunțiș!

alin_simeriaveche

Alerg de cateva ori pe saptamana pe un deal la Sangiorgiu de Campie. Cand ajung pe culmea acelui deal, vad centura de ocolirea Tg Muresului. Mie mi se pare ca nu se munceste nimic, cel putin pe acea sectiune.Mai stie cineva ceva de aceasta lucrare?

pentium10

vremea tine pe loc pe ei
dar lucreaza la structuri in zona Livezeni, au deviat DJ135
au inceput si emulsia si pregatesc pentru asfaltare giratoriul de pe DN15 la Selgros
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alecu26

La terasamente nu lucrează deloc.  În afară de o decopertata. ...nimic altceva. Dar structurile cred ca au trecut de 40% la suta....chiar dacă viaductul mare e relativ în urma.
Păcat ca nu se poate filma din avion. Sunt prea strânse curbele. Poate cu drona.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

delacroix

Quote from: alin_simeriaveche on October 15, 2016, 11:38:05 PM
Alerg de cateva ori pe saptamana pe un deal la Sangiorgiu de Campie. Cand ajung pe culmea acelui deal, vad centura de ocolirea Tg Muresului. Mie mi se pare ca nu se munceste nimic, cel putin pe acea sectiune.Mai stie cineva ceva de aceasta lucrare?
Singeorgiu de Mures. Da, se lucreaza putin spre nimic.

Horațiu 87

Bârlãdenii îsi pierd rãbdarea asteptând soseaua de centurã! (VIDEO)

BÂRLADUL CERE SOSEA DE CENTURÃ Speriati de cutremurul din 24 septembrie, vãzând cât de subrede le sunt casele, care s-au crãpat la un cutremur de 5,3 grade pe scara Richter, bârlãdenii care locuiesc pe strãzile pe unde trece traficul greu si-au pierdut rãbdarea, în asteptarea soselei de centurã. Pe reteaua de socializare Facebook deja se "încing" spiritele, oamenii vrând sã iasã si sã blocheze DE 585, pânã când vor vedea cã li se rezolvã problema. Un tânãr din Bârlad, Alex Curelaru, a fãcut un film pe care l-a trimis prim-ministrului Dacian Ciolos, cerând sã facã ceva pentru acest oras, care riscã sã devinã o dãrâmãturã în cel mai scurt timp, altfel oamenii ies în stradã. Imediat a venit si rãspunsul de la CNADNR, prin Ovidiu Laicu, directorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Iasi. "Varianta ocolitoare a municipiului Bârlad, orasul meu natal, se va face cu sigurantã începând cu primãvara anului viitor, în regia proprie a CNADNR, fãrã a mai fi scoasã la licitatie", a promis Ovidiu Laicu. A câta "promisiune" o fi oare, în cei 16 ani de asteptate? Sã sperãm cã va fi ultima!

Bârlãdenii încep sã se mobilizeze ca sã protesteze împotriva celor care tot îngreuneazã executarea soselei de centurã a Bârladului, mai precis a tuturor politicienilor, care de 16 ani încoace o tot lãlãie în fiecare campanie electoralã, promitând cã vor rezolva, dar nimic! Doar munciuni electorale. Acum, ei au ajuns sã posteze pe pagina de socializare a prim-ministrului Dacian Ciolos filmulete cu ceea ce se întâmplã în Bârlad.

"Dragã CNADNR, Dragã Guvern al României, Dragã domnule prim-ministru, domnilor parlamentari ai României, acest videoclip este filmat acum 5 minute în orasul Bârlad, judetul Vaslui – România- Uniunea Europeanã.  Nu stiu dacã vã intereseazã!! Este admisibil asa ceva? Oras fãrã sosea ocolitoare? Cât credeti cã vor mai rezista bârlãdenii la astfel de indiferentã? Taxele plãtite de bârlãdeni, impozitele, rovinetele, RCA – urile nesimtite nu ajung cumva în bugetul de stat al României? Buget pe care dumneavoastrã hotãrâti cum sã îl cheltuiti? Sau merg altundeva? Domnule Ciolos, vã rugãm frumos, acordati atentie acestui municipiu pentru cã meritã. Are nevoie urgentã de sosea ocolitoare pentru cã îngreuneazã traficul si pentru cã se dãrâmã blocurile. Si mai mult decât atât, a stricat asfaltul abia pus acum 2 – 3 ani de CNADNR pe Bulevardul Republicii", scrie, prim-ministrului Dacian Ciolos, pe pagina acestuia de Facebook, tânãrul bârlãdean Alexandru Curelaru.

CNADNR a reactionat la postarea bârlãdeanului!

A doua zi dupã postarea tânãrului bârlãdean, Alexandru Curelaru, pe pagina prim-ministrului, Dacian Ciolos, CNADNR a reactionat si a transmis, prin intermendiul cotidianului nostru, o comuncare referitoare la varianta de ocolire a municipiului Bârlad. Reactia vine din partea ing. Ovidiu Laicu, directorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri (DRDP) Iasi. "În aceste momente se revizuieste la CNADNR studiul de fezabilitate, proiectul tehnic si detaliile de executie (practic se reactualizeazã). Sunt lucrãri de colectare si evacuare a apelor, de sigurantã a circulatiei, de drumuri si parcaje, amenajãri de intersectii, podeturi si principalele cantitãti de lucrãri. Dupã revizuire, <<Varianta de ocolire a municipiului Bârlad>> inclusã în Master Planul aprobat de Guvern va fi executatã în regie proprie a CNADNR, mai precis de cãtre DRDP Iasi. Adicã vom executa lucrarea cu oamenii nostri, cu materialele noastre, fãrã a mai fi nevoie de procedura de licitatia pentru executarea lucrãrii. Asta va scurta termenul de executie cu cel putin un an. Noi sperãm ca, în primãvara anului viitor, sã începem lucrãrile, deoarece aceastã variantã ocolitoare a Bârladului este la prioritizare si se asigurã cofinantare de la bugetul de stat", a spus Ovidiu Laicu

http://www.vremeanoua.ro/barladenii-isi-pierd-rabdarea-asteptand-soseaua-de-centura

Ionut

Multe centuri blocate...




Guvernul are peste 20 de proiecte lansate din 2008, de 4,5 miliarde euro, cu execuție zero

Guvernul are peste 20 de proiecte lansate începând cu 2008, în valoare cumulată de 20,4 miliarde de lei (4,5 miliarde euro), pe care le-a prezentat ca fiind investiții publice semnificative și prioritizate, dar care se află astăzi la un stadiu fizic de execuție zero, în lipsa finanțării. Aproape toată finanțarea trebuie asigurată din bugetul de stat. Guvernul aruncă însă vina și asupra antreprenorilor. Proiectele sunt în principal din categoria infrastructurii de transport și au ca dată programată a terminării intervalul 2018-2020, chiar dacă la acest moment nici măcar nu au început lucrările.

Pe lista proiectelor cu execuție de 0% figurează atât proiecte des invocate în discursurile politicienilor, preponderent în preajma alegerilor, precum lărgirea la 4 benzi a centurii București Sud între A2 km23 și km 55 (cu un necesar de finanțare de 898,6 milioane lei, inițiat în 2009), autostrada de centură a municipiului București - sector Centura Sud km 52-100 (3,1 miliarde lei, din 2008), pasajul suprateran pe DJ 602 Centura București-Domnești (236,8 milioane lei, început, pe hârtie, încă din 2006, dar a fost amânat de mai multe ori), modernizarea infrastructurii de siguranță a circulației pe DN1 (107,3 milioane lei, din 2011), dar și proiecte locale pe care alegătorii încă le așteaptă, precum construcția variantelor de ocolire Bacău (395,8 milioane lei, din 2012), Satu Mare (729,6 milioane lei, din 2012), Slatina (218,7 milioane lei, din 2013), Rădăuți (183,1 milioane lei, din 2011).

Profit.ro

GDPR

In sfarsit, in raportul cu situatia proiectelor pe luna Octombrie, CNADNR-ul a reusit sa actualizeze situatia centurii Careiului: "In data de 30.06.2016 Antreprenorul a transmis Notificarea de Reziliere a Contractului de Lucrari. Beneficiarul a contestat motivele invocate de catre Antreprenor pentru care acesta se considera indreptatit sa rezilieze contractul de lucrari. In data de 19.09.2016 Beneficiarul a solicitat Inginerului aplicarea prevederilor subclauzei 16.3 si sub-clauzei 16.4, respectiv efectuarea evaluarii lucrarilor executate si necertificate cat si cuantificarea posibilelor prejudicii aduse Beneficiarului de care Antreprenor. In data de 05.10.2016 Beneficiarul solicita Inginerului instruirea Antreprenorului in vederea conservarii si punerii in siguranta a lucrarilor si efectuarea testelor privind conformitatea lucrarilor executate si receptionate de catre Benenficiar."

GDPR

Nici la centura Sacueni nu stam mai bine: "In prezent CNADNR SA pregateste documentatia pentru relicitarea lucrarilor ramase de executat, data estimata de lansare a procedurii semestrul III 2016."  :o

pentium10

A publicat CNADNR situatie dupa septembrie, centura Tirgu Mures avanseaza de la 18.72% la 22.16%

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

Quote from: Ionut on October 11, 2016, 02:22:19 PM
Centura Craiova, poze de la CNADNR de pe webcam. Interesant, au pus webcam ca la Groapa. :)

CNADNR

Chiar si filmeaza :)
https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1759631710963567/

Si cand termina sectiunea aia ... ce fac? Muta camera?

perfidus

Sectiunea filmata este o rampa a unui podet tubular, o supratraversare aflata la km 2+900. Acolo dar si la rampele de la pasajul CF sunt problemele ce trebuie remediate, in rest lucrarea este aproaape gata. Daca termina strang si pleaca acasa!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

Asta e foarte bine si vad ca e si foarte aproape termenul de plecare - s-a avansat 12 noiembrie pentru finalizare.

Ionut

Pasajul de pe centura Aradului stă nefinalizat de 5 ani
Licitaţia pentru continuarea lucrărilor a fost anulată definitiv


Licitaţia pentru pasajul peste calea ferată de pe centura Aradul, din zona CET, a fost anulată definitiv joia trecută. Lucrările la acest pasaj au început încă din 2011, acesta fiind realizat în proporţie de 65%. Cele patru oferte depuse pentru finalizarea pasajului au fost considerate inacceptabile şi/sau neconforme, potrivit informaţiilor publicate joi în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). Compania Naţională de Autostăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) a lansat pe 10 decembrie 2015 licitaţia pentru finalizarea lucrărilor la Pasajul denivelat pe Varianta de Ocolire Arad peste liniile CF Brad - CF Curtici - DJ 709B.

Economica.net