Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

Horațiu 87

#4066
Situatia proiectelor de centuri si variante ocolitoare in luna AUGUST 2016

Varianta de ocolire Brasov, Lot 1: Tronson I, DN1 - DN11, procent fizic realizat  86.62% (iulie 81.57%)

Data estimata de finalizare 30 septembrie 2016. Prelungirea duratei de executie datorita intarzierii intocmirii expertizei tehnice si a proiectului tehnic de reparatie ca urmare a rezilierii contractului initial de lucrari, coroborat cu slaba mobilizare a Antreprenorului.


Varianta de ocolire Brasov, Lot 3: Tronson II, DN11 - DN13, procent fizic realizat 68.00% (iulie  64.00%)

Data estimata de finalizare Decembrie 2016. Motivul intarzierii necesitatea exproprierii suplimentare ca urmare a adaptarii proiectului la situatia din teren. In data de 14.04.2016 a fost fost publicata in Monitorul Oficial - HOTARAREA Nr. 250 privind declansarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privata situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrarii de utilitate publica de interes national ,,Varianta de ocolire a municipiului
Brasov, Tronson II - DN 11-DN 13", pe raza localitatilor Sanpetru si Brasov, din judetul Brasov
In data de 05.07.2016 a fost emisa decizia de expropieri suplimentare. in data de 13.07.2016 a fost emisa Autorizatia de Construire necesara pentru finalizarea executiei lucrarilor.

Varianta de ocolire Caracal, procent fizic realizat  89.00% (iulie 87.00%)

Contract executie lucrari semnat in data de 5 august 2014. Data de finalizare - Mai 2016 ca urmare a determinarii Inginerului. Avand in vedere ca Antreprenorul a fost instructat sa execute lucrari la sensurile giratorii care racordeaza varianta de ocolire Caracal la DN6, se estimeaza ca termenul de finalizare a lucrarilor va fi prelungit pana in Decembrie 2016. Motivul intarzierii este datorat realizarii unei expertize tehnice a lucrarilor executate in cadrul contractului reziliat si obtinerea cu intarziere a certificatului de descarcare arheologica pentru cele 2 situri aflate pe amplasamentul
lucrarii. Contractul semnat cu ROMSTRADE a fost reziliat in data de 04.12.2012 din cauza neindeplinirii de catre Antreprnor a obligatiilor contractuale (procent fizic scazut fata de cel declarat, neindeplinirea instiintarilor de remediere, etc.)

Varianta de ocolire Mihailesti, procent fizic realizat 0.00% (iulie 0.00 %)

In data de 21.04.2016 a fost semnat contractul de executie lucrari. In data de 06.06.2016 a fost desuspendat Contractul de Servicii de Supervizare. In data de 26.07.2016 a fost emis Ordinul de Incepere a Contractului de Lucrari.

Varianta de ocolire Carei, procent fizic realizat  88.00% ( iulie 88.00%)

Data estimata de finalizare conform ultimei extensii de timp aprobate de Consultant Semestrul II 2016. Motivul intarzierii executiei l-a constituit necesitatea exproprierii suplimentare a suprafetelor identificate ca urmare a adaptarii proiectului la situatia din teren si necesitatea promovarii unei Hotarari de Guvern pentru exproprierea suplimentara cat si slaba mobilizare a Antreprenorului fapt pentru care CNADNR a inaintat notificare de revendicare catre Inginer. A fost aprobat HG-ul de exproprieri suplimentare in data de 28.03.2016. In data de 05.07.2016 a fost emisa
Decizia de expropriere. In data de 30.06.2016 Antreprenorul a transmis Notificarea de Reziliere a Contractului de Lucrari. In data de 12.07.2016 va avea loc o intalnire intre Repezentantul Antreprenorului si Reprezentantul Beneficiarului in vederea clarificarii cauzelor invocate de catre Antreprenor in cadrul Notificarii de Reziliere.

Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2- A2:Sectiunea A1- DN 7, procent fizic realizat 50.50% (iulie 50.00%)

Data estimata de finalizare a lucrarilor - decembrie 2016. Au fost prelungite/reinnoite Autorizatiile de Construire aferente proiectului AC nr. 036/06.07.2015 a fost prelungita in data de 02.03.2016. AC nr. 036/07.10.2013 a fost reinnoita si s-a obtinut AC nr. 01/22.01.2016. In data de 01.07.2016 a fost obtinuta AC nr. 017/01.07.2016 pentru lucrarile ce urmeaza a fi executate pe suprafetele de teren suplimentare. In data de 20.04.2016 a fost publicat in Monitorul Oficial HG. nr 304 pentru exproprierea suprafetelor de teren suplimentare coridorului de expropriere initial.
Decizia de expropriere a fost emisa in data de 02.06.2016 si adusa la cunostinta antreprenorului ulterior. In data de 07.07.2016 a fost emisa intabularea coridorului de expropriere pentru suprafetele de teren situate pe teritoriul administrativ al UAT Chiajna. In cursul saptamanii 08 - 12.07.2016 vor fi depuse documentatiile cadastrale pentru obtinerea intabularii coridorului de expropriere aferent UAT Chitila si UAT Dragomiresti Vale. In data de 15.06.2016 a fost semnat Actul aditional nr. 2 la contractul de servicii de supervizare cu Search Corporation. In data de 17.06.2016 a fost remobilizata echipa de consultanta a Search Corporation. Inginerul Search Corporation va proceda la emiterea determinarii pentru revendicarile 4, 6 si 8 ale Antreprenorului privind solicitarea acestuia de prelungire a perioadei de executie si va stabili, impreuna cu Beneficiarul, a cuantumului prelungirii perioadei de executie a lucrarilor si se va demara pregatirea si semnarea actului aditional nr. 3 la contractul de executie lucrari pentru prelungirea perioadei de executie a lucrarilor.
A fost demarata procedura de executare silita pentru proprietarii ce refuza eliberarea amplasamentelor. La data de 04.08.2016 a fost obtinuta incuviintarea instantei pentru executarea silita a proprietarului Marcu Nicolae, Raiciu Iordan si SC TITAN MAR SA. Urmeaza ca instanta sa se pronunte si in cazul celorlalte dosare depuse pentru obtinerea incuviintarilor, respectiv pentru proprietarii SC MEGA COMPANY SRL si Cristea Adrian. Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si emiterea deciziei de finantare.

Varianta de ocolire Sacueni, procent fizic realizat 53.01% (iulie 53.01 %)

Data estimata de finalizare conform ultimei extensii de timp 15.11.2015.
In data de 21.05.2015 a fost transmisa Notificarea de reziliere a contractului de catre Antreprenor.
In data de 19.06.2015 contractul de executie lucrari SEMNAT CU IDECON S.A.U. ZARAGOZA a fost reziliat decatre Beneficiar ca urmare a intentiilor Antreprenorului din data de 21.08.2015.In prezent CNADNR SA pregatestedocumentatia pentru relicitarea lucrarilor ramase de executat, data estimata de lansare a procedurii semestrul III 2016.

Varianta de ocolire Tecuci, procent fizic realizat    6.34% (iulie 5.36 %)

In data de 24.09.2013 a fost inaintata Instiintarea de Reziliere a Contractului de lucrari de catre Beneficiar ca urmare a slabei mobilizari a Antreprenorului SOCIEDADE DE CONSTRUCOES SOARES DA COSTA S.A. si a intarzierii in executieStadiul fizic al lucrarior executate la data rezilierii: 14,77%
Dupa lansarea procedurii de relicitare, Contractul pentru finalizarea lucrarilor a fost semnat in data de 11.05.2015. Data de incepere a lucrarilor 03.08.2015. In prezent au fost inaintate mai multe instructiuni de catre Inginer in vederea recuperarii intarzierilor acumulate la care Antreprenorul nu a dat curs.Intarzierea demararii lucrarilor are drept cauza si necesitatea realizarii unei expertize tehnice a lucrarilor executate, expertiza care nu a fost inca finalizata de Antreprenor.
In data de 06.06.2016 a fost inaintata Revendicarea Beneficiarului conform sub clauzei 8.7 "Penalitati de intarziere" pentru nerespectarea duratei de executie ofertata de catre Antreprenor.
In data de 21.07.2016 a fost inaintata Revendicarea Antreprenorului pentru prelungirea Duratei de executie si costuri suplimentare.

Varianta de ocolire Bacau, procent fizic realizat 0.00% (iulie 0.00 %)

Inginerul a notificat Antreprenorul cu privire la reluarea lucrarilor.Ordinul de Incepere al lucrarilor este 25.05.2016. In data de 06.05.2016 a avut loc Predarea Amplasamentului catre Antreprenor.
Antreprenorul a luat toate masurile pentru curatarea si asanarea de munitii a teritoriului pe care se vor executa lucrarile.In prezent se efectueaza inspectia completa a santierului si a tuturor suprafetelor pe care se vor executa lucrarile,cu scopul de a identifica orice suprafete in care este posibil sa fie gasite fosile, monede, articole de valoare sau antichitati, structuri sau alte ramasite sau articole de interes geologic sau arheologic. In acest sens, Antreprenorul a primit Aviz favorabil emis de Ministerul Culturii cu conditia supravegherii arheologice intre km 0+000 – 7+360, cu exceptia unei zone - km 2+500 – 3+070 – pentru care se propune cercetare arheologica preventiva. In data de 13.07.2016 a fost aprobat de catre CNADNR S.A certificatul pentru plata Avansului.

Varianta de ocolire Craiova Sud DN 6-DN 65, procent fizic realizat 97.00% (iulie 97.00 %)

CNADNR a inaintat Proiectul Tehnic de remediere a fisurilor aparute in corpul drumului, catre Antreprenor. In data de 28.07.2016 Inginerul a instructat Antreprenorul cu privire la reluarea lucrarilor.

Varianta de ocolire Busteni Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000 - km 1+020, procent fizic realizat 0.00% (iulie 0.00 %)

In derulare procedura de achizitie publica pentru semnare contract de proiectare si executie lucrari

Varianta de ocolire Comarnic Obiectiv 1 km 0+000 - km 2+850, procent fizic realizat 0.00% (iulie 0.00 %)

In derulare procedura de achizitie publica pentru semnare contract de proiectare si executie lucrari

Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100-17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 7 [Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin construirea sectorului cuprins intre DN 7-DN 1A (4benzi)], procent fizic realizat   76.00% (iulie 99.00 %) ?? ?? ?? WTF, adica dam inapoi sau ne apucam de stricat ??

In anul 2015, ca urmare a realizarii exproprierii terenurilor, au fost reluate lucrarile, pentru finalizarea bretelei nr.4, la strada Rozelor si pentru amenajarea sensului giratoriu de sub pasaj. Lucrarile au fost finalizate in cursul anului 2016 si urmeaza a fi demarate procedurile de Receptie la Terminarea Lucrarilor. La aceasta data, din totalul lucrarilor proiectate si contractate, au mai ramas neexecutate: lucrarile pentru realizarea drumurilor colectoare si cele pentru realizarea bazinelor de retentie/decantoare, din cauza lipsei terenurilor pe care aceste lucrari urmeaza sa fie amplasate si pentru care procedura de expropriere intarzie sa se finalizeze, precum si stratul de uzura (MAS) pe breteaua nr.4, lucrare ce nu a fost inclusa in contractele AKtor si care va face obiectul unei noi achizitii.

Varianta de ocolire Slatina, procent fizic realizat 0.00% (iulie 0.00 %)

Varianta noua de traseu a fost avizata in CTE-CNADNR (aviz 4523/28.01.2016)

Centura de ocolire Craiova - Varianta Sud DN 56-DN 55 - DN6, procent fizic realizat 0.00% (iulie 0.00%)

Contract reziliat cu Antreprenorul SC SCT SA in data de 3.02.2014, in data de 28.12.2015 s-a semnat cu Luka Way contractul de revizuire documentatie tehnica (Proiect Tehnic si Detalii de executie), Termenul estimat de finalizare a proiectului tehnic este fe 90 de zile de la ordinul de incepere (pana la data prezentei inca nu s-a emis ordinul de incepere)

Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud intre km 23+600 - km 55+520, procent fizic realizat 0.00% (iulie 0.00%)

In prezent este in derulare contractul cu priectantul SC luca Way pentru revizuirea Studiului de fezabilitate, termen estimat semestrul II 2016

Centura municipiului Radauti, procent fizic realizat 0.00 % (iulie 0.00 %)

Fara ordin incepere executie lucrari, se analizeaza posibilitatea rezilierii contractului ca urmare a modificarilor aparute in normative fata de Proiectul Tehnic elaborat si aprobat in anul 2011

Varianta de Ocolire Satu Mare, procent fizic realizat 0.00 % (iulie 0.00 %)

Contract de proiectare si executie semnat in data de 16.11.2015, fara ordin de incepere, se estimeaza emiterea odrinului de incepere in semestrul II 2016 deoarece nu este inca aprobat HG de modificare a sursei de finantare din FEDR in fonduri nerambursabile si/sau bugetul de stat si/sau alte surse legal constituite

Varianta de ocolire Targu Mures, procent fizic realizat  15.28% (iulie 12.93%)

In data de 02.06.2015 a fost comunicata hotararea civila nr. 52, pronuntata de Curtea de Apel Targu Mures in Dosarul nr. 121/43/ 2015 prin care s-a dispus suspendarea executarii dispozitiilor art. 1,6 si 7 din HG nr. 378/2013 (suspendarea amplasamentului lucrarii). Drept urmare, in data de 15.06.2015, Inginerul a dispus Suspendarea Lucrarilor. Cauza a fost judecata in data de 18.02.2016 la Curtea de Apel Targu Mures. Prin Hotararea Curtii de Apel Targu Mures nr. 19/2016 din 18.02.2016 a fost respinsa cererea de suspendare formulată de reclamanţi până la soluţionarea definitivă a prezentei cauze. Prin Decizia nr. 19/2016, pronunţată în ședința publică din 18.02.2016 și comunicată în data de 07.04.2016 de către Curtea de Apel Târgu Mureş Secţia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal în Dosarul nr. 257/43/ 2015 s-a respins cererea de suspendare
formulată de reclamanți până la soluționarea definitivă a cauzei. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Beneficiarul, in data de 29.04.2016 dispune ridicarea suspendarii lucrarilor si reluarea activitatii.

Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2-A2:Sectiunea DN2 - A2, procent fizic realizat 7.00% (iulie 7.00 %)

Contractul semnat cu Asocierea Tehnologica Radion / SC Consitrans / SC Procons a fost reziliat in februarie 2015 din cauza slabei mobilizari a Antreprenorului. In data de 21.06.2016, a fost semnat contractual de servicii "Asistenta tehnica in vederea elaborarii documentatiei de atribuire pentru achizitia contractului de lucrari la centura Municipiului Bucuresti: sector DN2 (km 12+300) – A
2 (km 23+750)". In data de 20.04.2016 a fost publicat in Monitorul Oficial HG. nr 304 pentru exproprierea suprafetelor de teren suplimentare coridorului de expropriere initial. Este necesara emiterea Deciziei de expropriere pentru suprafetele de teren suplimentare. Urmeaza a fi consemnate sumele aferente despagubirilor catre proprietarii inclusi in anexa la HG 304/20.04.2016
dupa care se vor emite notificarile catre proprietari. In data de 02.06.2016, a fost emisa Decizia de expropriere nr. 441. Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si emiterea deciziei de finantare.

Varianta de ocolire Suceava, procent fizic realizat  85.00% (iulie 85.00%)

Contractele de executie lucrari nr. 30/27.02.2008 si nr. 106/07.12.2011 pentru ,,Constructia variantei de ocolire Suceava" au fost reziliate in 15 septembrie 2014 din cauza slabei mobilizari a Antreprenorului. In prezent CNADNR intreprinde demersuri pentru intocmirea documentatiei de atribuire pentru lansarea unei noi proceduri pentru executia lucrarilor ramase de executat.
A fost demarata procedura de atribuire a contractului de asistenta tehnica in vederea intocmirii documentatiei de atribuire pentru achizitia de lucrari ramase de executat. Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si
emiterea deciziei de finantare.

Varianta de ocolire Targu Jiu, procent fizic realizat  18.30% (iulie 17.50%)

Contract executie lucrari semnat in data de 20.11.2013 Motivul intarzierii in executie este cauzat de: mobilizarea deficitara a Antreprenorului, interferenta proiectului cu imobile (constructii), identificarea unor retele de utilitati suplimentare si a 7 situri arheologice, pe amplasamentul lucrarii, obtinerea de catre un petent a unei Ordonante Presedintiale de suspendare a lucrarilor pe o parte din amplasament.

GDPR

^Sa inteleg ca situatia pe luna august urmeaza a fi actualizata de catre CNADNR? La Carei se spune ca "In data de 12.07.2016 va avea loc o intalnire..."  :hm:

Horațiu 87

Daaaa, am observat si eu greseala, dar eu nu am facut decat sa dau copy-paste. Probabil ca cel care a actualizat documentul este tot un "Dorel" care isi ia salariul degeaba la CNADNR

GDPR

Da, dar intalnirea asta era hotaratoare pentru soarta proiectului. Oare cum s-o fi incheiat?

Horațiu 87

Nu stiu. Probabil ca vom afla tot "pe surse"

Problema este ca pe centurile patriei nu se misca mai nimic. In afara de niste procente infime: (+5.05 % la Varianta de ocolire Brasov, Lot 1: Tronson I, DN1 - DN11, +4.00 % la Varianta de ocolire Brasov, Lot 3: Tronson II, DN11 - DN13, +2.00 % la Varianta de ocolire Caracal, +0.5 % la Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2- A2:Sectiunea A1- DN 7 (baaa :ejti nebun ?", + 0.5 %  :o :o, +0.98 % la Varianta de ocolire Tecuci, +2.35 % la Varianta de ocolire Targu Mures, +0.80 % la Varianta de ocolire Targu Jiu) la restul stationam, iar "specialistii" de la CNADNR (Compania Nationala ANTI Drumuri Nationale) nu misca un pai in sens pozitiv si ne dovedesc inca o data ca isi iau salariile degeaba. Si nu zic degeaba "Compania Nationala ANTI Drumuri Nationale", o spun pentru ca vad ca se face tot posibilul pentru a se sabota toate proiectele, inclusiv cele aproape finalizate: la Varianta de ocolire Carei stationam la 88.00 %, la Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2- A2:Sectiunea A1- DN 7 nu se poate numi progres 0.5 % (apropo, chiar mai crede cineva ca se vor termina lucrarile la acest sector pana la 31 decembrie anul acesta ??, la Varianta de ocolire Sacueni stationam la 53.01 % de nu stiu cate luni, la Varianta de ocolire Craiova Sud DN 6-DN 65 procentul e 97 % de anul trecut si nu se face absolut nimic, la Varianta de ocolire Suceava tot la fel, procentaj de 85 % si nu sunt in stare sa faca ultimele lucrari. Concluzia e ca ne inecam ca tiganul la mal  :madwife: :madwife:

TibiV

"Groapa" de pe A1, versiunea DNCB...  >:(

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Sefii+de+la+Drumuri+vor+sa+inchida+centura+Capitalei+in+zona+Chi

Quote
Șefii de la Drumuri vor să închidă centura Capitalei în zona Chiajna

Compania Națională de Drumuri vrea să închidă centura Capitelei în zona Chiajna timp de două luni. În acest timp ar urma să se construiască în zonă un pasaj peste mai multe apeducte. Dacă şoferii nici nu vor să audă de astfel de planuri, marii transportatori sunt de acord cu ele. Condiţia este ca lucrările să se termine la timp. Ultimul cuvânt îl au, însă, poliţiştii de la Rutieră, care trebuie să-şi dea acordul pentru devierea traficului.

Lucrările de lărgire la patru benzi a celor nouă kilometri de centură dintre autostrada spre Piteşti şi Drumul Naţional 7 s-au blocat în zona Chiajna.

,,Este o zonă destul de delicată unde centura Capitalei este traversată de trei apeducte. Eu am propus şi susţin în continuare să se închidă traficul total în zonă, să avem două luni la dispoziţie să remediem", a spus directorul general al CNADNR, Cătălin Homor.

Practic centura va fi închisă pe o porţiune de aproximativ 100 de metri. În această perioadă în zonă va fi ridicat un pasaj. O idee care îi irită pe şoferii care trec prin zonă.

,,Păi pe unde o luăm? Există vreo variantă?O luăm prin Bucureşti şi e mai rău. Şi acolo numa lucrări", a spus un șofer nemulțumit de idee.

Răspunsul vine de la marii transportatori, care susţin propunerea Companiei de Drumuri, atâta timp cât primesc asigurări că lucrările se vor termina la timp.

,,În ceea ce priveşte rutele ocolitoare pentru noi, există centura de sud, dar există şi altenative pentru cei care vin de la Piteşti, pe autostradă; intră la Găeşti pe şoseua veche Chitila – Bucureşti", a explicat transportatorul Ion Lixandru.

Chiar dacă nu se va opri cu totul circulația, traficul în zonă tot va avea de suferit, a explicat directorul general al CNADNR.

,,În situaţia în care acest lucru nu este acceptat sau nu va fi posibil nici traficul nu va fi fluent în zonă, în sensul că tot trebuie să facem poate o închidere de bandă, poate cu semafor. Decât să facem o cârpeală şi să ducem execuţia poate un an de acum încolo, mai bine chirurgical închidem centura două luni", a spus Cătălin Homor.

Aşa constructorul poate munci şi termina lucrările până la finalul anului, spune şeful de la Drumuri. Până acum lucrările au ajuns la jumătate, deşi şantierul a fost deschis încă din toamna lui 2013.

Cei aproape nouă kilometri de şosea dintre drumul spre Chitila şi autostrada spre Piteşti se parcurg în coloană. Șoferii spun că fac și două ore pe drum.

Modernizarea porţiunii de şosea costă 132 milioane de lei.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Am trecut din nou prin Caracal. La intersectia centurii cu DJ542 au asfaltat, lucrurile sunt aproape finalizate. Am facut cateva poze din mers cu telefonul dar nu prea au iesit bine si nu sunt foarte relevante. Poate la intoarcere ma opresc puţin să iasă mai bine pozele. In schimb la racordul cu drumul national, la fel, e pauza ( vad ca e si in post-ul anterior ceva cum ca nu s-ar fi terminat expertiza lucrarilor Romstrade - desi nu cred ca e mare expertiza de facut daca e vorba doar de giratoriu)  Din masina lucrarile par finalizate, nu se vede zona acelor descarcari arheologice de care vorbeste documentul CNADNR, poate pe acolo sa mai fie ceva de facut.
Am trecut si prin Mihailesti, dar apropo de arheologie, nu am depistat urme de prezente de escavatoare prin zona.


alarma

#4074
Centura TG-Mures
Intersectia centurii cu strada Tofalau.
Vedere spre Ernei:

Vedere spre Padure:

yetiman

Comunicate CNADNR

QuoteA fost aprobată finanțarea pentru proiectul ,,Construcția variantei de ocolire Suceava-Faza I" în cadrul
Programului Operațional Sectorial-Transport 2007-2013

Link
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

carutasul

#4076
Revin cu cateva poze:








Practic traversarea DJ-ului e gata
Am ramas cu urmatoarea dilema: la capatul dinspre Rosiori, acolo unde pare a urma sa fie rondul, Romstrade nu a lucrat nimic ( are un strat de asfalt care se termina la vreo patru metri de punctul imaginar unde cred ca s-ar intersecta centura cu DN-ul)  Cat ar trebui sa dureze evaluarea lucrarilor efectuate în acest caz? :)

A doua chestie e ca va trebui sa fac un drum pana la Mihailesti cand am timp. Nu stiu daca am vazut bine dar parca-parca am vazut niste "vestitori ai primaverii" - ţărusi legati cu o panglică rosie pe câmp... nu prea vad ce altceva ar putea fi.


TibiV

Multumim pentru poze !

Dar nu era mai simplu sa rotesti pozele inainte de a le posta ?
Caci asa ne rotim toti de pe forum dupa ele....
Stam cu capetele inclinate la 90 de grade.
Merge, dar devine dureros... ;)

Incearca sa le rotesti data viitoare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Cred ca tinypic le roteste automat daca sunt portrait, la mine erau normale :) O sa tin minte pentru tura viitoare.

Tavi

Se pot vedea usor cu combinatia de taste: Ctrl+Alt+Sageata dreapta.
Pentru revenire la normal: Ctrl+Alt+Sageata Sus.