Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 22 Guests are viewing this topic.

alecu26

si când vor sa liciteze chestiunea asta?

Si eu o vad ca o solutie decenta....mai ales ca o completare a lui A3 cu un prim tronson din A8 (care sa ajunga pana in DN 13) rezolva majoritatea traficului de lung si mediu parcurs.

Chiar daca Pasadia nu e de acord, o asemenea bucata de autostrada, va avea un trafic enorm care va fi scos din Targu Mures si chiar scos de pe centurile acestuia.

Din pacate, la licitatii de orice fel, anul asta e unul negru pentru CNADNR.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Eu am contestat DOAR argumentul lui vancouver (cred), ala care spunea ca tronsonul Acatari - Ungheni ar avea DEJA trafic de autostrada. Atata tot. Si asta doar pentru ca mi-as dori ca traseele si investitiile de autostrazi sa fie justificate PREPONDERENT prin argumentul major al acestora - siguranta in trafic. Caci nu volumul sau viteza de deplasare sunt cele mai importante ci siguranta.

Drept urmare nu am contestat nevoia unei investitii intre Ungheni si Acatari intr-un drum nou, ci doar (eventual) contest ca e nevoie de ea la nivel de autostrada (nu cata vreme nu facem continuarea A8/A3 intr-un viitor apropiat). Si am spus si atunci ca un half-profile ar fi suficient caci si-ar face treaba imbunatatind siguranta si ar face fata volumului real de trafic.

Prin urmare evident ca rad si de argumentul tau, cel cu "traficul enorm". Momentan traficul de lunga durata intre Brasov si Cluj este mic (vezi cat de liber e drumul dintre Rupea si Sighisoara). DN13 se alomereaza dupa Sighisoara pentru ca avem trafic local, de scurta durata, intra-judetean: Sighisoara - Targu Mures. Trafic care nu se va muta prin Ungheni obligatoriu.
Iar DJ151D arata aglomerat pentru ca viteza de deplasare pe el este extrem de mica (fapt cauzat de multitudinea de localitati, de viraje, de ingustimea sa precum si de limitarile legale de viteza).

vancouver

Sincer nu-mi aduc aminte sa fi spus ca Acatari - Ungheni ar avea DEJA trafic de autostrada. Poate ca alta a fost exprimarea mea. Sau poate este vorba de altcineva care a spus asta. Oricum nu cunosc zona si nu am fost niciodata pe acolo.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dodo

Pasadia ma apuca rasul cand citesc argumentele tale, legate de aglomeratia pe Acatari Ungheni. Viteza de deplasare mica, si numarul de masini nu conteaza? Ai circulat pe acest traseu sa vezi cam cat este trafic greu, cat este tranzit spre moldova prin Balauseri-Sovata? Fac drumul asta zilnic asa ca, sincer ma apuca rasul de explicatiile gasite.

ticker

Stiu eu ca sunt plimbat prin zona. Nu e trafic de autostrada pe Acatari-Ungheni. Nici pe departe...

Propunerea primariei ar fi suficienta pentru a face fata unui potential trafic mai ridicat la termoinarea autostrazii Campia-Turzii/Tg Mures (drum legatura). Doar ca trebuie facute ambele investitii in acelasi timp, altfel e un risc de a aglomera orasul care si asa e cam aglomerat in unele zile. Iar traversarea dealului Acatari de camioane nu mi se pare un capat de tara.

Referitor la Acatari-Ungheni, nu vad necesitatea unui drum nou. Da, ar fi preferabil sa ocoleasca satele, ca in tarile civilizate, dar sunt zero sanse, la fel ca cele pt un drum nou.
Mult mai probabila vad realizarea unui tronson de capat din A8, fie si half-profile care ar rezolva toate problemele (presupunand ca nu se va muta prin minune A8 prin nordul orasului, sau prin alta parte gen Bistrita sau Brasov (A7) :D)

adiarc

Eu reiau ceea ce a propus Alecu .Drum nou in afara satelor ,1+1 ,dar cu expropieri si toata birocrația plus poduri si podețe,din start pt 2+2.

Ar fii cazul sa gândim si in viitor.
Deocamdată gândim in trecut.A se vedea exemplul DN 14, conceput in actualul stil învechit de reabilitare acum 10-15 ,conform cu realitățile de atunci,care nu mai au mare legătura cu prezentul.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Eu nu știu de unde vine și unde dispare tot acel trafic din zona Ungheni - aeroport.  Vorbim de tiruri multe...deci nu prea cred ca e vorba de trafic de scurt parcurs. În plus....sunt suficient de multe mașini de 7.5 tone și mai mici, astfel încât Ungheni-Cristesti- tgm e coloana la orice ora din zi și moment al săptămânii.  În plus....așa zisa centura, prin nordul tgm...e și aia permanent full.cu blocaje când se aproprie de oraș și sensurile giratorii.
Poate o ancheta OD ar lămuri niște aspecte...dar părere mea e ca un by pass de autostrada la Târgu Mureș aflat în prelungirea actualei A3 și a viitoarei centuri....ar avea trafic și ar face foarte bine la toți.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


Horațiu 87

#3938
Situatia proiectelor de centuri si variante ocolitoare in luna IUNIE 2016

Varianta de ocolire Brasov, Lot 1: Tronson I, DN1 - DN11 -relicitare, procent fizic realizat  77.67% (mai 75.31%)

Data estimata de finalizare August 2016. Prelungirea duratei de executie datorita intarzierii intocmirii expertizei tehnice si a proiectului tehnic de reparatie ca urmare a rezilierii contractului initial de lucrari, coroborat cu slaba mobilizare a Antreprenorului.

Varianta de ocolire Brasov, Lot 3: Tronson II, DN11 - DN13, procent fizic realizat   64.00% (mai 63.00%)

Data estimata de finalizare Decembrie 2016. Motivul intarzierii necesitatea exproprierii suplimentare ca urmare a adaptarii proiectului la situatia din teren. In data de 14.04.2016 a fost fost publicata in Monitorul Oficial - HOTARAREA Nr. 250 privind declansarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privata situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrarii de utilitate publica de interes national ,,Varianta de ocolire a municipiului Brasov, Tronson II - DN 11-DN 13", pe raza localitatilor Sanpetru si Brasov, din judetul Brasov. Se asteapta emiterea deciziei de expropriere.

Varianta de ocolire Caracal - relicitare, procent fizic realizat 77.00% (mai 77.00 %)

Contract executie lucrari semnat in data de 5 august 2014. Data de finalizare - Mai 2016 ca urmare a determinarii Inginerului. Avand in vedere ca Antreprenorul a fost instructat sa execute lucrari la sensurile giratorii care racordeaza varianta de ocolire Caracal la DN6, se estimeaza ca termenul de finalizare a lucrarilor va fi prelungit pana in august 2016. Motivul intarzierii este datorat realizarii unei expertize tehnice a lucrarilor executate in cadrul contractului reziliat si obtinerea cu intarziere a certificatului de descarcare arheologica pentru cele 2 situri aflate pe amplasamentul lucrarii. Contractul semnat cu ROMSTRADE a fost reziliat in data de 04.12.2012 din cauza neindeplinirii de catre Antreprenor a obligatiilor contractuale (procent fizic scazut fata de cel declarat, neindeplinirea instiintarilor de remediere, etc.)

Varianta de ocolire Mihailesti - relicitare, procent fizic realizat 0.00% (mai 0.00 %)

În data de 03.04.2012, CNADNR SA a încheiat cu operatorul economic Contrat Ingenieria Y Obras S.A. contractul de lucrări "Constructia variantei de ocolire Mihailesti", contract reziliat in data de 12.10.2012 pe motivul neîndeplinirii de catre Antreprenor a prevederilor contractuale cu privire la "Garanţia de Bună Execuţie". În data de 30.04.2013, CNADNR SA a publicat anunţul de participare privind procedura de atribuire a contractului de execuţie a lucrărilor variantei de ocolire Mihăileşti (relicitare), iar procedura de atribuire a fost anulată in data de 29.12.2014, deoarece toate ofertele au fost declarate inacceptabile/ neconforme. În data de 04.08.2015 a fost publicat in SEAP anunţul de participare privind procedura de atribuire a contractului de execuţie a lucrărilor variantei de ocolire Mihăileşti (relicitare), iar in data de 12.10.2015 a avut loc deschiderea ofertelor depuse in vederea atribuirii contractului de achizitie publica. In prezent, procedura de atribuire se afla in derulare.  In data de 23.11.2015, MFE- AM POST a reziliat contractul de finantare nr. 107/05.06.2012 din cadrul POS Transport 2007 - 2013. In data de 21.04.2016 a fost semnat contractul de executie lucrari. In data de 06.06.2016 a fost desuspendat Contractul de Servicii de Supervizare. Data estimata pentru emiterea Ordinului de Incepere a Contractului de Lucrari
este 26.07.2016

Varianta de ocolire Carei, procent fizic realizat  88.00% (mai 87.40 %)

Data estimata de finalizare conform ultimei extensii de timp aprobate de Consultant Semestrul I 2016. Motivul intarzierii executiei l-a constituit necesitatea exproprierii suplimentare a suprafetelor identificate ca urmare a adaptarii proiectului la situatia din teren si necesitatea promovarii unei Hotarari de Guvern pentru exproprierea suplimentara cat si slaba mobilizare a Antreprenorului fapt pentru care CNADNR a inaintat notificare de revendicare catre Inginer. A fost aprobat HG-ul de exproprieri suplimentare in data de 28.03.2016. Urmeaza sa se emita decizie de expropriere.

Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2- A2:Sectiunea A1- DN 7, procent fizic realizat 50.00% (mai 47.00 %)

Data estimata de finalizare a lucrarilor - decembrie 2016. Au fost prelungite/reinnoite Autorizatiile de Construire aferente proiectului AC nr. 036/06.07.2015 a fost prelungita in data de 02.03.2016. AC nr. 036/07.10.2013 a fost reinnoita si s-a obtinut AC nr. 01/22.01.2016. A fost transmisa catre ISC instiintarea privind inceperea lucrarilor aferente acestei Autorizatii. In data de 20.04.2016 a fost publicat in Monitorul Oficial HG. nr 304 pentru exproprierea suprafetelor de teren suplimentare coridorului de expropriere initial. Necesitatea exproprierii de suprafete de teren suplimentare a aparut ca urmare a modificarii proiectului tehnic functie de conditiile impuse de catre detinatorii de retele de utilitati din zona (SC TRANSGAZ SA Medias , SC APA NOVA SA Bucuresti, SC Apele Romane SA, etc), de IPJ Ilfov referitor la conditiile impuse de legislatia si normativele in vigoare
privind siguranta circulatiei pentru amenajarea intersectiilor centurii cu alte drumuri laterale si cu autostrada A1 Bucuresti – Pitesti, de Primaria Municipiului Bucuresti referitor la coroborarea proiectului de modernizare a Centurii rutiere a Municipiului Bucuresti, cu proiectul Primariei Municipiului Bucuresti de "Strapungere Splaiul Independentei - Autostrada A1"(km 56+180 al proiectului nostru). Antreprenorul a fost in imposibilitatea executarii lucrarilor pe suprafetele de teren suplimentare, accesul acestuia pe aceste terenuri fiind conditionata de emiterea Deciziei de expropriere a acestor suprafete. Decizia de expropriere a fost emisa in data de 02.06.2016 si adusa la cunostinta antreprenorului ulterior. Inginerul a transmis determinarile pentru revendicarile nr. 4, 6 si 8 ale Antreprenorului. Conform determinarilor, Inginerul considera ca Antreprenorul
este indreptatit la o extindere a perioadei de executie a lucrarilor de 8 luni de la data emiterii deciziei de expropriere pentru suprafete de teren suplimentare, fara costuri suplimentare.
La aceasta data supervizarea lucrarilor este asigurata de catre DRDP Bucuresti. Actul aditional nr. 2 la contractul de servicii de supervizare cu Search Corporation este in curs de semnare. Dupa semnarea actului aditional urmeaza mobilizarea echipei de consultanta a Search Corporation.
Dupa mobilizarea echipei de consultanta a Search Corporation se va proceda la stabilirea, impreuna cu Inginerul, a cuantumului prelungirii perioadei de executie a lucrarilor si se va demara pregatirea si semnarea actului aditional nr. 3 la contractul de executie lucrari pentru prelungirea perioadei de executie a lucrarilor. Data estimativa a receptiei la terminarea lucrarilor - trimestrul I 2017.
Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si emiterea deciziei de finantare.

Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2-A2: Sectiunea DN2 - A2,

Contractul semnat cu Asocierea Tehnologica Radion / SC Consitrans / SC Procons a fost reziliat in februarie 2015 din cauza slabei mobilizari a Antreprenorului. In prezent CNADNR intreprinde demersuri pentru intocmirea documentatiei de atribuire pentru lansarea unei noi proceduri pentru executia lucrarilor. Deschiderea ofertelor pentru Procedura pentru atribuirea contractului de asistenta tehnica in vederea intocmirii documentatiei de atribuire pentru achizitia de lucrari a avut loc in data de 05.05.2016. La aceasta data analiza ofertelor este in desfasurare. Se estimeaza semnarea contractului de asistenta tehnica in vederea intocmirii documentatiei de atribuire pentru achizitia de lucrari in decursul lunii iunie 2016. Au fost intreprinse demersuri pentru obtinerea Autorizatiei de Construire pentru restul de lucrari ramase de executat. La sfarsitul lunii Mai 2016 este estimat a fi depusa documentatia DTAC in vederea obtinerii Autorizatiei de Construire
pentru restul de lucrari ramase de executat. In data de 20.04.2016 a fost publicat in Monitorul Oficial HG. nr 304 pentru exproprierea suprafetelor de teren suplimentare coridorului de expropriere initial. Este necesara emiterea Deciziei de expropriere pentru suprafetele de teren suplimentare.
Urmeaza a fi consemnate sumele aferente despagubirilor catre proprietarii inclusi in anexa la HG 304/20.04.2016 dupa care se vor emite notificarile catre proprietari. In data de 02.06.2016, a fost emisa Decizia de expropriere nr. 441. Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si emiterea deciziei de finantare

New entry Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud intre km 23+600 - km 55+520, procent fizic realizat 0.00%

In prezent este in derulare contractul cu priectantul SC luca Way pentru revizuirea Studiului de fezabilitate, termen estimat semestrul II 2016 (parca era gata SF-ul, sau gresesc eu ?)

Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100-17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 7 [Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin construirea sectorului cuprins intre DN 7-DN 1A (4benzi)], procent fizic realizat  99%

Datorita lipsei exproprierilor au mai ramas de executat lucrari la breteua 4 la pasajul Chitila si sensul giratoriu de sub pasajul Chitila care in prezent sunt finalizate in proportie de 90%

Varianta de ocolire Sacueni - contract reziliat, procent fizic realizat 53.01% (mai 53.01 %)

Data estimata de finalizare conform ultimei extensii de timp 15.11.2015. In data de 21.05.2015 a fost transmisa Notificarea de reziliere a contractului de catre Antreprenor. In data de 19.06.2015 contractul de executie lucrari SEMNAT CU IDECON S.A.U. ZARAGOZA a fost reziliat de catre Beneficiar ca urmare a intentiilor Antreprenorului din data de 21.08.2015.In prezent CNADNR SA pregateste documentatia pentru relicitarea lucrarilor ramase de executat, data estimata de lansare a procedurii semestrul II 2016.

Varianta de ocolire Tecuci (relicitare), procent fizic realizat   5.36% (mai 3.72 %)

In data de 24.09.2013 a fost inaintata Instiintarea de Reziliere a Contractului de lucrari de catre Beneficiar ca urmare a slabei mobilizari a Antreprenorului SOCIEDADE DE CONSTRUCOES SOARES DA COSTA S.A. si a intarzierii in executieStadiul fizic al lucrarior executate la data rezilierii: 14,77%
Dupa lansarea procedurii de relicitare, Contractul pentru finalizarea lucrarilor a fost semnat in data de 11.05.2015. Data de incepere a lucrarilor 03.08.2015. In prezent au fost inaintate mai multe instructiuni de catre Inginer in vederea recuperarii intarzierilor acumulate la care Antreprenorul nu a dat curs.Intarzierea demararii lucrarilor are drept cauza si necesitatea realizarii unei expertize tehnice a lucrarilor executate, expertiza care nu a fost inca finalizata de Antreprenor.

Varianta de ocolire Bacau, procent fizic realizat 0.00% (mai 0.00 %)

Inginerul a notificat Antreprenorul cu privire la reluarea lucrarilor.Ordinul de Incepere al lucrarilor este 25.05.2016. In data de 06.05.2016 a avut loc Predarea Amplasamentului catre Antreprenor. Antreprenorul a inaintat Inginerului spre aprobare Programul de Executie. De asemenea, acesta a facut demersuri in vederea asanarii de munitii a teritoriului pe care se vor executa lucrarile.

Varianta de ocolire Craiova Sud DN 6-DN 65, procent fizic realizat 97.00% (mai 97.00 %)

CNADNR a inaintat Proiectul Tehnic de remediere a fisurilor aparute in corpul drumului, catre  antreprenor.

Centura de ocolire Craiova - Varianta Sud DN 56-DN 55 - DN6, procent fizic realizat 0.00%

Contract reziliat cu Antreprenorul SC SCT SA in data de 3.02.2014, in data de 28.12.2015 s-a semnat cu Luka Way contractul de revizuire documentatie tehnica (Proiect Tehnic si Detalii de executie), Termenul estimat de finalizare a proiectului tehnic este fe 90 de zile de la ordinul de incepere (pana la data prezentei inca nu s-a emis ordinul de incepere)

Varianta de ocolire Busteni Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000 - km 1+020, procent fizic realizat 0.00% (mai 0.00 %)

In derulare procedura de achizitie publica pentru semnare contract de proiectare si executie lucrari

Varianta de ocolire Comarnic Obiectiv 1 km 0+000 - km 2+850, procent fizic realizat 0.00% (mai 0.00 %)

In derulare procedura de achizitie publica pentru semnare contract de proiectare si executie lucrari

New entry Varianta de ocolire Slatina, procent fizic realizat 0.00%

Varianta noua de traseu a fost avizata in CTE-CNADNR (aviz 4523/28.01.2016)

Centura municipiului Radauti, procent fizic realizat 0.00 % (mai 0.00 %)

Fara ordin incepere executie lucrari, se analizeaza posibilitatea rezilierii contractului ca urmare a modificarilor aparute in normative fata de Proiectul Tehnic elaborat si aprobat in anul 2011

Varianta de Ocolire Satu Mare, procent fizic realizat 0.00 % (mai 0.00 %)

Contract de proiectare si executie semnat in data de 16.11.2015, fara ordin de incepere, se estimeaza emiterea odrinului de incepere in semestrul II 2016 deoarece nu este inca aprobat HG de modificare a sursei de finantare din FEDR in fonduri nerambursabile si/sau bugetul de stat si/sau alte surse legal constituite

Varianta de ocolire Targu Mures, procent fizic realizat 10.60% (mai 10.60%)

In data de 02.06.2015 a fost comunicata hotararea civila nr. 52, pronuntata de Curtea de Apel Targu Mures in Dosarul nr. 121/43/ 2015 prin care s-a dispus suspendarea executarii dispozitiilor art. 1,6 si 7 din HG nr. 378/2013 (suspendarea amplasamentului lucrarii). Drept urmare, in data de 15.06.2015, Inginerul a dispus Suspendarea Lucrarilor. Cauza a fost judecata in data de 18.02.2016 la Curtea de Apel Targu Mures. Prin Hotararea Curtii de Apel Targu Mures nr. 19/2016 din 18.02.2016 a fost respinsa cererea de suspendare formulată de reclamanţi până la soluţionarea definitivă a prezentei cauze. Prin Decizia nr. 19/2016, pronunţată în ședința publică din 18.02.2016 și comunicată în data de 07.04.2016 de către Curtea de Apel Târgu Mureş Secţia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal în Dosarul nr. 257/43/ 2015 s-a respins cererea de suspendare formulată de reclamanți până la soluționarea definitivă a cauzei. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Beneficiarul, in data de 29.04.2016 dispune ridicarea suspendarii lucrarilor si reluarea activitatii.


Varianta de ocolire Suceava, procent fizic realizat  85.00% (mai 85.00%)

Contractele de executie lucrari nr. 30/27.02.2008 si nr. 106/07.12.2011 pentru ,,Constructia variantei de ocolire Suceava" au fost reziliate in 15 septembrie 2014 din cauza slabei mobilizari a Antreprenorului. In prezent CNADNR intreprinde demersuri pentru intocmirea documentatiei de atribuire pentru lansarea unei noi proceduri pentru executia lucrarilor ramase de executat.
A fost demarata procedura de atribuire a contractului de asistenta tehnica in vederea intocmirii documentatiei de atribuire pentru achizitia de lucrari ramase de executat. Se estimeaza semnarea contractului de asistenta tehnica in vederea intocmirii documentatiei de atribuire pentru achizitia de lucrari ramase de executat in cursul lunii iunie 2016. Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si emiterea deciziei de finantare. CNADNR a solicitat Ministerului Fondurilor Europene aviz de principiu din perspectiva eligibilitatii
activitatilor din POIM 2014-2020 pentru proiectul "Constructia Variantei de ocolire a municipiului Suceava", Ministerul Fondurilor Europene a informat CNADNR ca acest proiect nu este cuprins in Lista proiectelor eligibile POIM, versiunea cu activarea clauzei de reforma si existenta spatiului fiscal suficient.

Varianta de ocolire Targu Jiu, procent fizic realizat  16.50% (mai 12.50%)

Contract executie lucrari semnat in data de 20.11.2013
Motivul intarzierii in executie este cauzat de: mobilizarea deficitara a Antreprenorului, interferenta proiectului cu imobile (constructii), identificarea unor retele de utilitati suplimentare si a 7 situri arheologice, pe amplasamentul lucrarii, obtinerea  de catre un petent a unei Ordonante Presedintiale de suspendare a lucrarilor pe o parte din amplasament.

cristi767

E fascinant cât de multe dintre ele nu au avansat cu nici măcar 1% de la o lună la alta. Și asta pe timp de vară...

Raducu Popa

Acatari - Ungheni ar trebui orice numai drumul ala nu...de preferat autostrada din start. De cate ori trec pe acolo venind dinspre Sovata, aglomerat la orice ora, depasiri riscante, multe curbe, tiganie cat cuprinde, plus si radare la limitari de 30....Toti care vin dinspre Sighisoara sau Moldova prin Praid/Sovata si merg spre Cluj o iau pe acolo...

Horațiu 87

Noul preşedinte al Consiliului Judeţean (CJ), Gheorghe Flutur, a început în forţă mandatul * în prima zi de muncă, ieri, s-a întâlnit cu şeful Regionalei Iaşi a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), Ovidiu Laicu * şeful judeţului este decis să se implice în rezolvarea cât mai rapidă a problemelor infrastructurii rutiere

După o şedinţă care a durat aproape două ore, preşedintele CJ, Gheorghe Flutur, a oferit câteva amănunte din discuţia purtată cu şeful Regionalei Iaşi a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), Ovidiu Laicu. El a declarat că beneficiarul şoselei de centură a Sucevei nu a organizat nici până acum licitaţia pentru terminarea lucrărilor. Asta în condiţiile în care suntem deja la jumătatea anului. ,,Am avut o discuţie cu cei de la Iaşi, de la Drumuri Naţionale, Ovidiu Laicu, şi o echipă de ingineri, pe care i-am rugat să se implice. Voi merge şi eu la Ministerul Transporturilor, respectând legea, să cer accelerarea procedurilor de achiziţie publică pentru diferenţa de lucru. Mai este 18% de executat. Specialiştii mi-au spus astăzi că o companie serioasă poate să execute lucrarea în două sau trei luni", a declarat Gheorghe Flutur.

Şoseaua de centură a Sucevei este investiţia Companiei Naţionale de Drumuri şi nu a Consiliului Judeţean. Din acest motiv, şeful administraţiei judeţene a explicat de ce a organizat şedinţa. ,,M-am implicat direct pentru că şoseaua de centură se referă la suceveni. Nu pot să rămân indiferent, chiar dacă unii au spus că un preşedinte de Consiliu Judeţean nu are treabă cu drumurile naţionale sau şoselele de centură", a spus Flutur.

Centura Rădăuţiului bate pasul pe loc

Cât priveşte centura Rădăuţiului, Gheorghe Flutur a declarat că proiectul a fost licitat în 2012 şi că Ministerul Transporturilor va trebui să actualizeze preţurile înainte ca muncitorii lui Dorinel Umbrărescu să se apuce de treabă. Valoarea totală a proiectului este de 25 de milioane de euro. Pe de altă parte, le-a cerut angajaţilor de la CNADNR să repare mai multe artere din judeţ.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/drumurile-din-judet-prioritatea-lui-flutur--217320033.html

Horațiu 87

S-au reluat lucrările după viitură

Secţia Drumuri Naţionale Târgu-Jiu a anunţat reluarea lucrărilor la noua şosea ocolitoare a municipiului Târgu-Jiu. ,,Lucrările au revenit la normal în zona afectată de viitura de săptămâna trecută. De săptămâna viitoare începe livrarea şi montarea grinzilor la podurile de peste râul Amaradia", au transmis reprezentanţii Secţiei Drumuri Naţionale Târgu-Jiu.

http://www.gorjeanul.ro/ultima-ora/s-au-reluat-lucrarile-dupa-viitura#.V2-79dKLTcu

transporter

#3943
Salut

Aveti mai jos o filmare cu varianta de ocolire sud a comunei Floresti, Cluj. Desi ordinul de incepere a lucrarilor s-a dat de mai mult de o luna, inca nicio miscare in teren.

https://www.youtube.com/v/kgaQXgmC9I8

Hercule

Quote from: mircea on June 20, 2016, 01:22:52 PM
Quote from: adiarc on June 17, 2016, 06:41:19 PM
Mai știe cineva ceva de centura Tg.Mures ?

S-au apucat de lucru. Chiar aseară m-am oprit pe marginea drumului pentru astea 3 poze, la intrarea în Ernei (capătul centurii spre Reghin). Aici va fi sensul giratoriu.
Poate-mi va permite timpul zilele astea să dau o tură pe tot tronsonul.

La capatul sud (in Livezeni) nu e nici o miscare. Utilajele aduse la inaugurare stau impietrite si pline de balarii. N-am poze ca nu e la ce.
Deșteaptă-te române!