Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.


pasadia

Acum Targu Neamt - Ungheni e drum expres? Pe bune, devine prea dificil de urmarit toate prostiile debitate de astia, toate modificarile pe care (sunt convins) nici eu nu mai stiu ca le aduc proiectelor vehiculate.

ovideatza

Una s-a intrebat si alta s-a raspuns... Se intreaba despre legatea acelei bucati de varianta de ocolire existente deja de oras astfel incat sa se "elibere" cateva cartiere "sugrumate" momentan, si se raspunde sa asteptam centura Dx/Ax ce o fi care se stia ca va trece prin nord nu prin sud...

marisRO

Copisa a primit ordin de incepere a lucrarilor, au vrut sa intre pe amplasament ... dar oamenii nu sunt de acord:

La intrarea în comuna Livezeni, peste drum de şantierul centurii de ocolire a municipiului Tîrgu Mureş pe care anul trecut l-a inaugurat chiar premierul Victor Ponta, un grup de oameni se opune intrării utilajelor antreprenorului general, firma spaniolă Copisa Constructora Pirenaica.

Sursa: http://www.zi-de-zi.ro/la-livezeni-spiritele-se-incing-proiectul-centurii-scoate-oamenii-pe-camp/

ciprebbe

Nu au nici o sansa oamenii. Problema e ca nu se cunosc proprietarii de drept si trebuie rezolvata cu cadastrul aceasta situatie.
Nu se despagubeste nici un m de teren daca nu au acte clare pe el. Trebuie foarte clar lamurita situatia juridica a terenurilor altfel nu vor vedea nici o despagubire.
Aceeasi situatie e si pe A3 de la C Turzii pana la Tg Mures. Terenurile sunt deja cultivate desi urmeaza sa intre constructorii si acolo in teren. Sa vedeti si acolo scandal.
Nici pe A10 nu sunt finalizate exproprierile si vedem in ce stadiu sunt deja constructorii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

#2345
VO Iasi

Quote from: pasadia on April 21, 2015, 03:35:03 PM
Acum Targu Neamt - Ungheni e drum expres? Pe bune, devine prea dificil de urmarit toate prostiile debitate de astia, toate modificarile pe care (sunt convins) nici eu nu mai stiu ca le aduc proiectelor vehiculate.

Stai linistit, in 14.04.2015 a fost si drum expres si autostrada. De fapt poate ca de dimineata pana seara a avut loc fazarea din drum expres in autostrada.  :lol: :lol: :lol:

http://www.cdep.ro/interpel/2015/r6003A.pdf



raresc

Pasaj Domnesti... din raspunsurile CNADNR. L-am gasit si eu pe FB, dar tind sa cred ca e real.

Intrebare 4: "In Proiectul Ilustrativ sunt figurate scari de acces pentru traversare pietonala numai pe partea dreapta a DJ602 Bucuresti - Domnesti in sensul kilometrajului proiectului. Pentru intelegere, va rugam clarificati cum ajung pietonii pe partea stanga a DJ602 Bucuresti - Domnesti in sensul kilometrajului proiectului avand in vedere ca pe aceasta parte nu sunt prevazute scari de acces pietonale."

Raspuns 4: "Se vor respecta prevederile Avizului D.S.C.M.T.R. - CNADNR SA nr. 92/29205/23.07.2014 privind  scarile de acces".

TibiV

CNADNR a semnat pentru SF centura Dorohoi cu NV Construct SRL

Quote
COMUNICAT DE PRESA
-24.04.2015-


Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA anunţă că în data de 23.04.2015, a fost semnat contractul de servicii având ca obiect Elaborare Studiu de fezabilitate pentru ,,Varianta de ocolire a Orașului Dorohoi".

Valoarea totală a acestui contract este de 360.690 lei  fără TVA, finanțarea  fiind asigurată din  veniturile proprii ale Companiei Naționale de Autostrăzi si Drumuri Nationale din România S.A.

Contractul a fost atribuit prin licitație deschisă operatorului economic S.C. NV CONSTRUCT S.R.L, având o durată de implementare de 6 luni de la intrarea în vigoare a contractului.

Prin realizarea centurii ocolitoare se va face legătură între DN 29B (intrarea/ieşirea dinspre Botoşani) cu DN 29A (ieşirea/intrarea spre Darabani), pe o lungime de 11,4 km și legătură între DN 29B (intrarea/ieşirea dinspre Botoşani) și DN 29A (ieşirea/intrarea spre Suceava), pe o lungime de 2,5 km.

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marisRO

Curtea de Apel Tîrgu Mureş a stabilit pentru 6 mai primul termen de judecată a cererii de suspendare a HG 378/2013 legat de "Varianta ocolitoare a oraşului Tîrgu Mureş pe DN 13 şi DN 15".

Copisa a inceput decopertarile.

Sursa: http://www.zi-de-zi.ro/proiectul-centurii-in-instanta-si-pe-masa-guvernului

nenea_hartia

@NGC20: mulțumesc pentru postarea răspunsurilor date interpelărilor deputaților! --> Like!

PS: cel care a tehnoredactat răspunsul către deputatul Doboș e analfabet... Puțină atenție la nivelul ăsta nu strică, iar persoana care a semnat în locul lui Rus trebuia să-l trimită la recorectat.

cutter

#2350
Am o provocare pentru voi.

Vrem să trimitem o propunere ministerului pentru includerea în Master Plan a rezolvării civilizate a intersecțiilor de pe CB Nord. Se pare că ar fi disponibilă o sumă de aproximativ 150 mil de euro pentru acest proiect. Mă gîndesc la intersecțiile de la Rudeni, Mogoșoaia, Otopeni, Tunari, A3, Ștefănești, DN2, DN3, DJ301 (Cernica). S-au făcut anterior niște propuneri foarte bune pe forum, din ce-mi aduc aminte era vorba de îngroparea sensului de pe partea opusă căii ferate în zona intersecțiilor astfel încît la suprafața să rămînă doar conflictele între cei care fac stînga.

Dacă putem să facem niște propuneri cu estimări de cost și schițe de soluții ar fi grozav. Timpul presează. Mersi!

dr4qul4

Ingroparea unui sens merge perfect la DN1XCB.
De fapt merge peste tot unde avem deja pasaj iar cf este lipita de centura. Singurul inconvenient ar fi ca se va intra prin stanga, dar nu e autostrada si se evita conflictele de trafic.
Totusi, s-ar putea sa fie scump si mai este si problema cu panza freatica.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

#2352
Nu stiu daca poti sa faci cut&cover intre fundatiile pilelelor.
S-a mai discutat treba asta, nu stiu daca aici sau pe SSC.
La pile ai radier, si piloti, si in cel mai nefericit caz pasajul poate nu este perpendicular pe DNCB (de ex la Stefanesti si Tunari)

@dr4qul4
In locatia specificata de tine, nu ai loc pentru rampa de coborare/urcare intre pasajul peste CF si pasajul peste DNCB. Parte din actualul sistem rutier trebuie pastrat.

dr4qul4

La DN1 cred ca merge! Deschiderea pare mai mare de 2,5 benzi cat tb pt un sens de mers!
Unii useri au acces la planuri si pot veni cu planuri concrete, nu doar cu desene in paint!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Accident nasol pe centura la Tunari. 5 vehicule implicate printre care si un TIR.
Care e cauza?
O stie toata lumea, dar nu misca nimeni nici-un deget (cu pixu')