Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

vancouver

^dupa toate explicatiile voastre de mai sus a ajuns sa-mi fie frica sa mai merg vreodata cu trenul in Romania. Improvizatii peste improvizatii, totul vechi si depasit, ce e nou are neconformitati si riscam sa se ciocneasca trenurile le 140-160...

De asemenea daca asta e ceva normal ce vedem, adica de ex. la 11 ani de la inceperea reabilitarii Sim-Sig sa facem inca 3 ore de la Sig. la Deva si sa avem doar 2-3 trenuri pe zi... daca asta ne astepta si pe M500 sau M900... daca nu avem nici o sansa sa parcurgem vreodata mai repede cu trenul vreo distanta fata de masina pe autostrada.

. daca e asa eu trag o singura concluzie: de departe cea mai buna solutie este desfiintarea completa a trenurilor de calatori din Romania si dezvoltare insistenta pe rutier, cu masini electrice, mobilitate maxima, flexibilitate si siguranta mult superioara (pe drumuri cu parapet median si intersectii denivelate).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

motorzbh

Sau punem ETCS L2 , rezolvam toate neconformitățile si mergem cu 160km/h fără probleme. Cu trenuri de la OBB.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Xenos

Si eu abia astept 2 Railjeturi frumoase, Viena - Budapesta - Arad - Deva - Simeria - Alba Iulia si ramificatie 1. Teius-Cluj (pana cand se face linia prin Episcopia Bihor si Oradea)
2. Medias-Sighisoara-Brasov-Predeal-Sinaia-Bucuresti

Iar daca nationalistii nostri feroviari se vor teme ca ne cotropesc strainii, n-au decat sa cumpere si ei garnituri Railjet pt CFR...nu m-as supara deloc....

Cetatean

 3 cadre de la sol,din Deva. S-au burat și liniia 1 si firul II. Se lucrează la hala de mentenanță. Clădirea din Deva e în amplu proces de recondiționare. Când mai trec,fac poze. S-a demontat tâmplăria și arcada caracteristica a clădirii,sa facă loc liftului.









Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Fotoreportaj pe Coridorul Rin-Dunăre, distanța Coșlariu-Simeria:






































Powered by API/PUM imgur uploader