Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Au cumparat 1 automotor. Nu stiu daca 1 bucata se incadreaza la definitia pentru "un tren intreg" sau e nevoie de 2-3 bucati de automotor legate, dar cred ca ar fi fost greu sa cumpere un sfert sau o jumatate de automotor. :D

cristi5

Fiind im vacanta la Brasov, am avut o delegatie cu zbor pe OTP. Dupa taxiul de la dus (curbe, depasiri, gropi) am hotarat sa iau trenul de la Ploiesti Vest la intoarcere.

Trenul a fost o placere, fata de hâța-hâța pe șosea (nu mai vorbim de siguranta). Pe partea reabilitata pana la Predeal a mers in genere cu 80, mai putin urcarea Comarnic-Sinaia unde a mers cu 70. Era vineri seara, traficul de pe DN era mult mai lenes.

Aici vine intrebarea mea: chiar sunt astea vitezele maxime posibile? Parea ca merge atat de lejer (exceptand cateva curbe unde cam scrasneau rotile) ca mi se pare ca ar mai fi loc de crescut viteza.

PS: Taxi OTP-Ploiesti Vest am  folosit, ca si alte dati, Cobalcescu (nu au acces la terminal dar ma iau de la "fostul ceas galben", dau cam 40 lei in plus pt intoarcere). De data asta am avut o surpriza aici, n-am putut traversa CF cu masina, pt ca se construieste un pod peste CF. Am luat-o pe jos spre gara :) Noroc ca au fost 3 trenuri spre Bv la ora aceea (21:30)

TibiV

Quote from: pasadia on July 26, 2016, 12:31:23 AM
cred ca ar fi fost greu sa cumpere un sfert sau o jumatate de automotor. :D

O jumatate de automotor ar fi fost doar vagoanele din capete, fara alea doua din mijloc.
Le-ar fi ajuns, zic eu...
Dar na... Se mai plimba si oficialitatile... ;)
Sa-l foloseasca sanatosi. Sa avem noi atatea linii cu ERTMS2 incat sa nu stea asta nici o zi... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: cristi5 on July 26, 2016, 12:51:16 AM
chiar sunt astea vitezele maxime posibile? Parea ca merge atat de lejer (exceptand cateva curbe unde cam scrasneau rotile) ca mi se pare ca ar mai fi loc de crescut viteza.

Vobeste cu celalt "scandinav", frunzaverde, ca este doctor in d'astea.
Din ce am inteles eu se poate, dar inca nu este operational ERTMS pe tronsonul in cauza...

Quote from: cristi5 on July 26, 2016, 12:51:16 AM
n-am putut traversa CF cu masina, pt ca se construieste un pod peste CF

Podul in cauza este aici pe forum. Si inca cu niste poze foarte bune... :)
Pasajul Ploiesti Vest:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=50.msg120098#msg120098
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: pasadia on July 26, 2016, 12:31:23 AM
Au cumparat 1 automotor.

Dar ce automotor !... :lol:
Observatiile pertinente ale unui coleg de pe MetrouUsor:

Quote
http://cfrsa.infofer.ro/images/doclic/%20Lucrari_semnalizare_ERTMS_GSM-R_CCO_Simeria_Coslariu_Sighisoara/Beneficiary%20Requirements/CFR_Automotor_S.pdf
QuoteAutomotorul Laborator va fi în exploatarea CFR, Direcția Instalații (I)
[...]

AM 134 Automotorul Laborator va fi astfel proiectat și construit încât să conțină cel
puțin următoarele compartimentări de gabarit distincte orientative: (O)
 1 Cabină de Conducere ≥ 3 m (lungime estimată)
 1 Salon Echipamente de testare și diagnosticare ≥ 15 m (lungime estimată),
care să cuprindă:
 1 spațiu de lucru
 1 spațiu pentru echipamente
 1 spațiu depozitare
 1 Salon Operațional, compus din:
 1 Sală de Ședințe și de Proiecție a datelor ≥ 15 m (lungime estimată)
 1 toaletă de serviciu = conform STI PMR
 1 Salon Personal de Serviciu, compus din:
 7 cușete cu câte două paturi etajate ≥ 2,2 m fiecare (lungime estimată)
 2 cabine pentru duș ≥ 1.5 m fiecare
 1 toaletă de serviciu = conform normativ
 1 Salon Bucătărie, compus din Bucătărie și Sală Mese ≥ 6 metri (lungime
estimată). Salonul de bucătărie va fi prevăzut cu ventilație separată.
 1 Cabină de Conducere ≥ 3 m (lungime estimată)


Din documentatie inteleg ca automotorul de testare face parte din contract, adica ramane al CFR infra (apare in lista de cantitati): http://cfrsa.infofer.ro/images/doclic/%20Lucrari_semnalizare_ERTMS_GSM-R_CCO_Simeria_Coslariu_Sighisoara/VOL%20III%20-%20Liste%20de%20cantitati/Centralizator%20cantitati%20LOT%2024_27%20.01.2012_LSx.xls

Sunt curios daca s-a facut copy-paste din fisa tehnica a Coradiei - apare un cuvant francez cand se face referire la usile de acces: "louvoyant-culisante"  :D  :D  :D

Ce spaga or fi dat francezii ?...

Quote from: TibiV on July 26, 2016, 12:55:08 AM
Dar na... Se mai plimba si oficialitatile... ;)

Quote
 7 cușete cu câte două paturi etajate ≥ 2,2 m fiecare (lungime estimată)
 2 cabine pentru duș ≥ 1.5 m fiecare
 1 toaletă de serviciu = conform normativ
 1 Salon Bucătărie, compus din Bucătărie și Sală Mese ≥ 6 metri (lungime
estimată). Salonul de bucătărie va fi prevăzut cu ventilație separată.

Cool... :D

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


carutasul

Quote from: cristi5 on July 26, 2016, 12:51:16 AM

Aici vine intrebarea mea: chiar sunt astea vitezele maxime posibile? Parea ca merge atat de lejer (exceptand cateva curbe unde cam scrasneau rotile) ca mi se pare ca ar mai fi loc de crescut viteza.

Nu am urmarit fiecare tronson in parte, dar la un drum facut de mine cu Softrans-ul  in iarnă parcă a mers in jur de 100 (eu am fost la Sinaia) , iar după Ploiesti spre Bucuresti pe la 120. Ce m-a surprins placut a fost numarul mare al trenurilor pe traseul asta si faptul ca erau toate pline. E probabil printre putinele tronsoane care "renteaza", probabil si din cauza ca se merge cu viteză rezonabilă.

NGC

S-a clarificat si aici, asa ca am modificat si in mesajele anterioare din 18 si 19 Iulie 2016.

Quote from: NGC20 on July 19, 2016, 11:42:28 AM
Quote from: florin74 on June 24, 2016, 05:03:10 PM
Pizzaroti si Corsan inseamna ca sunt out.

Tocmai CORSAN si PIZZAROTTI au contestat.

S-a contestat tronsonul 3, dar dupa Legea 101/2016.

frunzaverde

Quote from: cristi5Pe partea reabilitata pana la Predeal a mers in genere cu 80, mai putin urcarea Comarnic-Sinaia unde a mers cu 70. Era vineri seara, traficul de pe DN era mult mai lenes.

In principiu astea sunt vitezele finale.

Autoritatea română este mai conservatoare cand vine vorba de viteze pe calea ferată (avem spre exemplu aparate de cale care constructiv permit 50 sau mai mult pe abatute dar pe care se circulă cu 30; nu mai zic ca macazuri apte de 160 pe ambele directii cum exista la Skavstaby sunt SF si pentru AFER si pentru CFR). La fel, chitila brazi e aptă de 160 si scriptic certificată ca atare in 2004, dar nu a fost vreodata trasat vreun tren la viteza asta. Conservatorismul e de inteles dat fiind mediul de lucru unde întreținerea curenta e deficitară dintotdeauna.

Probabil s-ar putea scoate pe anumite segmente viteze cu 5-10 km/h mai mari dupa o analiza a geometriei liniei. Trenuri cu mecanism tilt ar putea probabil scoate 15-30 km/h in plus pe anumite segmente. Dar cam atat. Reabilitarea a fost infect proiectată, inclusiv poduri cunoscute ca fiind pe traseu prost de zeci de ani (ca podul Bobolia cu doua curbe inutile) rămânând pe amplasament prost desi cauzează o limitare permanentă
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

NGC

Quote from: NGC20 on July 27, 2016, 02:07:28 PM
S-a clarificat si aici, asa ca am modificat si in mesajele anterioare din 18 si 19 Iulie 2016.

Quote from: NGC20 on July 19, 2016, 11:42:28 AM
Quote from: florin74 on June 24, 2016, 05:03:10 PM
Pizzaroti si Corsan inseamna ca sunt out.

Tocmai CORSAN si PIZZAROTTI au contestat.

S-a contestat tronsonul 3, dar dupa Legea 101/2016.

Asocierea FCC - ASTALDI, care a fost stabilita momentan castigatoare de catre CFR pe tronsonul 3, "in scopul protejarii drepturilor si intereselor subscrisei si pentru a nu risca sa pierdem pozitia de ofertant castigator al Procedurii", a contestat acum decizia CFR de a respinge oferta CORSAM "ca neconforma, nu si ca inacceptabila".

Ei sustin ca trebuia respinsa si ca inacceptabila, pentru ca nu indeplinesc conditia de calificare ca si experienta similara, pentru care au trecut prin AZVI un pod din Spania.

florin74


JAR

s-a decis, stie cineva sa traduca ?

Complet: S8 Completul 3 recurs NCPC
Tip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Respinge excepţia tardivităţii plângerii formulată de petenta Asocierea Impresa Pizzarotti & CSPA – SAIPEM SPA - Pizzarotti SA prin Lider de Asociere Impresa Pizzarotti &CSPA. Respinge excepţia nulităţii deciziei CNSC nr. 674/C10/300,301,302/22.04.2016. Respinge ca nefondată plângerea formulată de petenta Asocierea Impresa Pizzarotti & CSPA – SAIPEM SPA - Pizzarotti SA prin Lider de Asociere Impresa Pizzarotti &CSPA. Respinge ca nefondată cererea de intervenţie accesorie formulată de intervenientul Siemens Neterland NV. Admite plângerea formulată de petenta Astaldi SPA. Admite cererea de intervenţie accesorie formulată de intervenientul accesoriu Thales Transportation System GMBH. Modifică în parte Decizia CNSC nr. 674/C10/300,301,302/22.04.2016, în sensul că: Admite contestaţia formulată de contestatoarea Astaldi SPA. Anulează în parte raportul procedurii privind atribuirea contractului ,,Reabilitare liniei de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: km 614 – Cap Y Barzava şi 2b: Cap Y Barzava – Cap Y Ilteu". Anulează în tot deciziile de respingere a ofertelor petentei Astaldi SPA comunicate prin adresele nr. 11/1/338/10.02.2016 şi nr. 11/1/341/10.02.2016. Anulează Decizia de anulare a procedurii de atribuire a contractului sus menţionat. Obligă intimata autoritate contractantă la reevaluarea ofertei petentei Astaldi SPA. Menţine celelalte dispoziţii ale Deciziei CNSC nr. 674/C10/300,301,302/22.04.2016. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 01.08.2016.
Document: Hotarâre  3903/2016  01.08.2016



http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000336135&id_inst=2

alecu26

wow...ce avocati au astaldi. Nu am mai auzit de chestiunea asta. Sa fi declarat castigator si sa contesti ca descalificarea concurenteie nu e detul de clara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Asta mi se pare cam fierbinte pentru luna august,,,
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/3056-01-august-2016

Quote
Bucureşti, 1 august 2016

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că începând de luni 1 august 2016 şi până la finalizarea lucrărilor de consolidare a terasamentului şi de înlocuire a podeţului provizoriu de la Km 436+600, constructorul va pune la dispoziţia călătorilor mijloace auto pentru transbordare între staţiile Şibot şi Vinţu de Jos.

Constructorul care execută lucrările de consolidare şi de înlocuire a podeţului provizoriu de pe segmentul Şibot - Blandianava asigura transbordare cu mijloace auto pentru călătorii din trenurile locale şi trenurile InterRegio care leagă Capitala de vestul ţării.

În ceea ce priveşte trenurile InterRegio care circulă din vestul ţării spre Iaşi, acestea vor fi redirecţionate pe ruta Timişoara - Arad - Oradea - Cluj - Iaşi, iar trenurile internaţionale care intră în ţarăpe la Episcopia Bihor vor circula prin Oradea - Cluj - Teiuş - Braşov - Bucureşti.

CFR SA şi CFR Călători revizuiesc graficul trenurilor, astfel încât circulaţia trenurilor înscrise în această perioadă în grafic să se desfăşoare în condiţii optime. Pentru informaţii suplimentare călătorii sunt rugaţi să acceseze site-ul oficial al operatorului naţional www.cfrcalatori.ro.


Menţionăm că lucrările de consolidare derulate de CFR SA au drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie şi a gradului de confort.

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1279837702051095





Mama proștilor este mereu gravidă... :)