Material rulant: discutii diverse si proiecte

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 10:23:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marcelbanu

EA 477-742 la tracțiune cu IR 372 Brașov - Făgăraș - Sibiu - Vințul de Jos - Orăștie - Simeria - Deva - Arad - Curtici,
în stația Deva, sosire la timp, 11:54, sîmbătă, 27 iulie 2013.



Liber...


Și dus a fost...


Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#1
GM 65-0943-4 la tracțiune cu IR1622 Timișoara N - Buziaș - Lugoj - Ilia - Deva - Vințu de Jos - Sibiu - Făgăraș - Brașov - Predeal - Sinaia - Ploiești V - București N,
în stația Deva, sosire la timp, 12:08, sîmbătă, 27 iulie 2013.




Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#2
EA 47 6-0179-7 aparținînd UNICOM GROUP la tracțiune navetă de cărbune,
probabil defectă în gara Deva, luni, 29 iulie 2013, orele 20:30,
(bicicleta de intervenții  :lol: este alături), pantografele coborîte...







Naveta de cărbune...





Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

Locomotivă electrică DB 465-005-3
Luni, 29 iulie 2013, orele 21:13 în gara Deva...





Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Redox

Ai cumva idee de unde pana unde trage 943-4? Presupun ca pleaca din Timisoara si trage pana la Simeria unde pun o electrica pana la Vintu de Jos. Mi se pare prea mult sa traga pana la Brasov mai ales ca se intra pe alta regionala. Merci.

marcelbanu

Nu cred că schimbă la Simeria cu electrică pentru nici o sută de kilometri pînă la Vințu...
Mai sigur merge pînă la Brașov...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Redox

In trecut parca asa se proceda, intre Ilia/Simeria (nu mai stiu exact) si Vintu de Jos se folosea o electrica...

marcelbanu

Niciodată nu s-a făcut așa...
Știu asta de pe vremea cînd mergeam la Reghin cu fostul accelerat 745/747 Timișoara N - Galați...
Se mergea cu Sulzer pînă la Deda. Abia acolo puneau electrică.
Și IR 1622 tot așa merge, pînă la Brașov cu GM-ul...
La Simeria staționează doar 5 minute, nu e timp de schimbare...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Redox

Da ai dreptate, m-am uitat acum peste timpii de parcurs la IR1622 si pana la Sibiu nu se stationeaza in nici o statie mai mult de 10 min.

marcelbanu

#9
Trenuri macara în stația Deva...





Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

iuli

De mult nu le-am mai văzut lucrând. Ultima oară le-am văzut la reabilitarea podului peste Mureș dintre Aradu Nou și Arad și la pasajul peste drumul din Micălaca.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

marcelbanu

Vagon părăsit în stația Deva...

image hosting sites

image hosting 10mb limit
Și plăcuța originală...
,,ASTRA, prima fabrică română de vagoane și motoare ARAD, 1936"

how to print screen on pc
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#12
IR 1822 pleacă din Deva spre marea cea mare...
http://www.youtube.com/v/ZBOmQXy83h8
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

IR 1622 Timișoara N - Buziaș - Ilia - Deva - Vințu de Jos - Sibiu - Făgăraș - Brașov - Predeal - Sinaia - Ploiești V - București N
pleacă de la linia doi directă...
http://www.youtube.com/v/4n7oJeUw5nw
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

doryan93

#14
Trenul electric SF construit în România: 160 km/h, senzori, Wi-Fi gratuit.Primul tren electric va costa aproximativ 5 milioane de euro şi va fi cu cel puţin 15-20% mai ieftin decât produsele similare de pe piaţa internaţională. Trenul de mare viteză este construit în premieră de firma Softronic din Craiova şi atinge 160 de kilometri pe oră. Asta înseamnă un drum Bucureşti-Constanţa în aproximativ două ore. Are două camere care transmit imagini în timp real mecanicului de locomtivă. Garnitura este formată din două vagoane motoare şi două purtătoare, iar capacitatea acestora este de 180 de locuri.






Pentru articol apasati aicia
Date practice despre trenul electric:
-nu se fumeaza în acest tren, nu este un spaţiu dedicat -beneficiază de internet şi prize
-trenul este prevăzut cu Wi-Fi gratuit -investiţia totală se ridică în jur de 5 milioane de euro
-trenul este vopsit în multe culori, din fabrică pentru a scăpa de grafitti
-trenul este prevăzut cu senzori care monitorizează aerul din vagoane: cantitatea de dioxid de carbon emanată de pasageri, temparatura optimă şi umiditatea