[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

#405
Quote from: panzer on November 30, 2016, 03:30:20 AM
@TibiV - combate te rog idea si nu persoana. (...) Dar poti sa ma "injuri" in continuare. Nu ma supar.
:o
Doamne fereste sa injur pe cineva !
De ce crezi ca am o problema "cu persoana" ?!?!...
Chiar imi plac multe dintre postarile tale... Si aici, si "dincolo"...

Dar pur si simplu ma scoate din sarite ideea cu "inca un drum care aduce trafic in centru".

Traficul care vrea sa ajunga in centru, va ajunge acolo indiferent daca "ecologistii" vor sau nu vor.
Traficul ala exista. Si exista pentru ca nu are alternative.
Ideea de "sic, nu le facem drumuri largi si mai multe, lasa-i sa se "perpeleasca" in ambuteiaje, nenorocitii naibii de automobilisti anti-ecologici" mi se pare puerila....
Ideea "nu largiti sosele, ca o sa atraga trafic si mai mult" este de kk... Pot propune varianta "nu lasati c..rvele pe centura, ca o sa creasca numarul TIR-istilor turci care vin pentru sex"... Pe bune ?!... :D

Cand vorbim Splai-Ciurel-A1, vorbim despre traficul de intrare/iesire pe principala autostrada a Romaniei.
Vii din Hunedoara si parchezi undeva... unde ?!... ca sa iei "transportul in comun" pana la Unirii...
Serios ?!...

Da, pentru ala din Militari transportul in comun este (ar putea fi) o solutie... Daca ar functiona !
Dar traficul din Militari NU este unul preponderent local.

Ce sa mai ne incurcam cu argumente "complexe".

Bucurestenii (cam 10% din populatie Romaniei) nu au alt acces la A1 in afara de Maniu.

"Tranzitul" este "mancat" de situtia actuala... Recapitulam:
DNCB este 0 barat (au existat aici filmari de o ora intre A1 si A2... :) Chiar daca termina A1-DN2, este departe de ceea ce avem nevoie. Adica A1-A2 decent...
A0 este deocamdata o himera.

Dpdv transport rutier, Bucurestii sunt o "gaura neagra"... Tot ce ajunge aici intra dar nu are "sanse de scapare".
Iar  daca exista posibilitatea de a imparti fluxul A1 pe mai multe "carari" ar fi perfect.
Ciurel-A1, pasajul Domnesti si (da Doamne!) Bd,Timisoara-DNCB ar permite (toate astea nu XOR, ci AND) o "splitare" a traficului de pe actualul "mono-traseu" I.Maniu pe mai multe variante, astfel incat sa se poata circula decent si in Militari...

Strapuingerea NU va absorbi tot traficul de pe I.Maniu si sa il mute pe Ciurel-Splai...
Pentru ca pur si simplu o mare parte din trafic (repet, trafic local... Cu Bucurestii ca sursa/destinatie) va dori sa mearga spre sud/sud-est) in oras. Strapungere la Bd,Timisoara si pasajul Domnesti ar fi primii pasi, pana cand rezolvam DNCB la 2x2 pe A1-DN5...
Si chiar dupa ce "rezolvam" DNCB tot vor fi o mare "gura de oxigen"...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Quote from: panzer on December 01, 2016, 12:32:58 AM
Eu unul sunt convins ca traficul auto trebuie distribuit departe de centru. Nu atras in centru. Asazile orase multi-polare.
Daca traficul ar fi un caine l-ai putea atrage cu o bucata de carne, dar nu e. Traficul inseamna circulatie din punctul A in punctul B, iar daca oamenii din A au nevoie sa ajunga in B nu o sa mearga in C pentru ca vrei sa ii atragi acolo; ei se duc unde ai treaba, nu unde vrei sa ii atragi. E asa greu de inteles ca cineva care locuieste in Unirii si lucreaza la depozitele de la km 23 nu o sa mearga la Jilava, ci la Unirii, indiferent cum si cat vrei sa il atragi? Sau crezi ca vin locuitorii din Bolintin Deal la plimbare in Bucuresti si in loc sa viziteze zona Unirii ii poti atrage la Aqua Park in Otopeni?

Despre ce vorbim? E chiar asa greu?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

@panzer, nimeni nu va merge pe aceasta penetratie ca sa ajunga in Titan, daca am avea DNCB pe 2 benzi pe sens.
imagineaza-ti doar ca se va bloca la unirii. Iar pe inelul median momentan e imposibil pentru ca nu exista ( ajungi in aviatorilor si de acolo?). Nici prin inelul principal nu ai nici o sansa pentru ca zona Dorobanti-Iancului e tot timpul blocata.

Si pana se termina aceasta strapungere (Splai-A1) vom avea DNCB pe 2 benzi. Inel complet.

Uite cazul meu: stau  in Vitan (X M Bravu). Pe Splai-A1 as avea 20 km. Viteza medie nu are cum sa sara de 30-40 de km/h pentru ca la unirii se va sta. Adica as face 30-40 de minute.
Pe DNCB si intrare pe Splai pe la Glina as avea 40 de km ceea ce inseamna ca as face tot 30-40 minute. Dar cei din Titan nu au cum sa fie avantajati.
Daca intru pe la Jilava am doar vreo 28 km. Din care 18 pe DNCB, 3 prin Jilava si doar 7 prin Bucuresti si aia cu pasaje la Piata Sudului si Mihai Bravu.

Nu compara cu situatia de acum. Pentru ca pana vom avea aceasta strapungere vom avea  upgrade si la Prelungirea ghencea, poate si Timisoara. Si va atrage trafic si in sens invers. Daca stai in Militari si vrei sa ajungi in Otopeni/VOluntari/Pantelimon (oras nu cartier), s-ar putea ca acum sa mergi prin oras, dar atunci vei merge pe Strapungere si centura.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

irirat

#409
Unde credeti ca se lucra in dupamasa zilei de Sf. Andrei... se cofrau bretele si pe hobanat



AdrianB1

Un bun crestin trebuie sa mearga si sa ii omoare pe toti, e pacat de moarte. Nu mai stiu pe dinafara scriptura specifica, dar scrie clar.

irirat

#411
cum zici tu, eu ma gandeam sa le dau o mana de ajutor la cofrat, sa lucrezi in zi libera mai rar vezi in Romania

GDPR

Se lucreaza azi si la M4 si la M5. Si ieri s-a lucrat.

vreausosele

Uverturii/ Lujerului va deveni de netranzitat in anii urmatori.
In zona Chiajna - Militari Residence se construieste in ritm alert, apar zeci de blocuri in fiecare an, plus casele care se construiesc pe langa. Daca in anii precedenti, coloana de dimineata de pe Uverturii era cam pana la limita dintre Chiajna si Bucuresti (canalul Arges), anul asta e pana undeva in Chiajna si in viitor cred ca se va intinde pana la Strada Rezervelor.

mikidutzaa

Degeaba il injurati pe Nicusor Dan, el doar a zis ca nu are sens sa faci o ditai sosea de 10 benzi pe sens doar ca sa aduci traficul in centru inainte de a avea o centura civilizata a Bucurestiului. El a trait in Paris si a vazut ca nu are sens o sosea atat de mare pentru ca va fi sufocata de trafic oricate benzi ar avea.

Eu am vazut in Dallas cum arata un oras construit pentru masini cu autostrazi urbane cu cate 4-5 benzi pe sens plus 2-3 pe drumuri colectoare si intersectii pe 3-4 niveluri: blocaje la orele de varf tot sunt si arata foarte foarte trist si inuman. Si in Dallas toata lumea sta la case, densitateta populatiei e mult mai mica decat in Bucuresti.

Parerea mea este ca trebuie construita penetratia dar ca un bulevard normal cu 2 benzi pe sens utilizabile (adica si spatiu de parcari) si pe mijloc tramvai care sa ajunga si la blocurile din Militari Residence.

strainu

Tramvai ca să-i duci.... unde? Că pe Splai n-ai unde să mai pui și linie de tramvai, iar pe linia lui 41 nu prea văd rostul - e mult mai simplu să-i trimiți la Petrache Poenaru și mai departe spre centru cu autobuzul.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

mikidutzaa

Ideal ar fi pana la Petrache Poenaru, cum ai spus. Acuma nu stiu cat de greu/scump ar fi sa ajungi cu tramvaiul chiar pana in fata la Poenaru, o solutie de compromis ar putea fi doar pana la linia lui 41/Virtutii.

elcraft

#417
^^
Pai DNCB nord e aproape gata pe partea aia, in 2-3 ani e A1-A2 nord complet (hopefully), A0 e in Master Plan, deci cand are sens sa te apuci de o strapunere care va dura oricum mult? Daca faci bulevard normal o ingropi total, cine il mai transforma dupa aia? Traficul care duce spre centru exista deja pe strazile existente (in principal Iuliu Maniu). S-a mai discutat deja dar unii nu vor sa priceapa. Ce sa faci cu inca un bulevard cu intersectii, semafoare si treceri de pietoni? De unde sufocare "oricate benzi ar avea", avem populatie infinita?
3 benzi pe sens cu drumuri colectoare, ce e mai jos de atat e bataie de joc in stil romanesc.

dr4qul4

cum naiba e DNCB nord gata in 2-3 ani?
pe est nu avem  nimic inceput. nici licitatie macar. si e mult mai grea decat ce se face acum pe vest.
poate 4-5.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mikidutzaa

O sa se blocheze la Grozavesti/Virtutii oricate benzi ar avea. Bulevard normal ar avea sens in primul rand pentru oamenii care stau acolo si care sunt cam izolati, mai putin pentru a descongestiona Iuliu Maniu.

Dace se combina cu strapungerea Bd-ul Timisoara si largirea Prelungirea Ghencea si podul de la Domnesti si largirea centurii o sa fie mult mai bine. Nu avem nevoie de proiecte megalomanice, avem nevoie de multe proiecte mai mici.

In orice caz, ar trebui facut un studiu de trafic profesionist si prezentat si explicat public ca sa fie clar pentru toata lumea.