[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

GDPR

Apropo de Danes, se vede in filmare ca daca ar renunta la una din benzile auto de la sol, i-ar lasa omului balconul in pace, eventual doar sa-i ciupeasca un pic din gard:


irirat

#346
Salut
Am incercat sa vad unde se termina podul dupa BDT si care e stadiul lucrarilor acolo. Nu-mi dau seama cu ce strada se va lega, Dezdrobirii sau Dreptatii ?
In link-urile de mai jos gasiti doua poza, una cu lucrarile din spate de la BDT - orientare spre Splai, a doua spre maidanul pe care ar trebuie continuat podul


dr4qul4

Teoretic s-ar continua cu un bulevard nou. Dar care nu mai face parte din plan pentru ca a fost anulat in justitie de fundatia Salvati Bucurestiul.

Eu asa tin minte. Parca au castigat definitiv si s-a anumat PUZ Bucuresti iar podul a scapat de demolare doar pt ca a primit o alta autorizatie de la primaria sector 6. Si am avut noroc de un judecator realist.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vreausosele

Quote from: adrian rosca on November 06, 2016, 04:18:14 PM
Apropo de Danes, se vede in filmare ca daca ar renunta la una din benzile auto de la sol, i-ar lasa omului balconul in pace, eventual doar sa-i ciupeasca un pic din gard:


Nu se poate construi un pod intr-o capitala europeana pentru ca are omul vila in calea lui. Asta-i viata, pretul pietei + 10-20% pentru deranj si expropiere. Fara cale de atac daca se urmeaza pasii legali.
Dar nu, hai sa mai stam 10 ani in coloana pe Virtutii si Iuliu Maniu.

TibiV

dr4qul4 & vreausosele
ambii aveti dreptate, chiar daca nu va contraziceti...
Sau poate tocmai de aceea ?...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

@irirat - si noi suntem curiosi. Daca te mai inomolesti in zona, poti sa pui un punct exact pe google maps?

Mie personal mi se pare ca trebuie pana la Dezrobirii, iar tandem-ul Dreptatii/Dezrobirii cu sensuri unice sa asigure accesul in centru macar al celor din Militari. Nu sunt convins ca in secolul asta se va continua pana la DNCB/A1.

irirat

@Panzer - locatia exacta unde am facut pozele este 44.445881, 26.036035 -in punctul acela se terminau lucrarile...
Locuind in Rosu stiu zona foarte bine- iar daca nu continua lucrarile pana la DNCB/A1 acest pod va ajuta doar traficul care iese din partea noua a Militarilor + Com. Chiajna.
Sensul opus - spre Apusului sau Chiajna, pe diverse stradute adiacente B-dul Uverturii - e deja aglomerat, iar vinerea dupa ora 16:00, se sta la coada de la intersectia Uverturii / Apusului peste 20 minute

GDPR

Daca va uitati pe http://geoportal.ancpi.ro/geoportal/imobile/Harta.html locul unde se termina lucrarile corespunde cu limita dintre parcelele cu nr. cadastral 229159 si 200633. Cum 229159 apartine primariei, iar cealalta nu, este clar ca in cel mai bun caz pasajul s-ar putea lega la strada Amilcar C. Sandulescu, care e in continuarea strazii Dealul Tugulea, deci nici macar la Dreptatii. Eu cred ca ciotul de la nord de Virtutii va ramane nefolosit mult timp.

panzer

^^ n-am spus ca nu imi doresc eu sa se continue. Sau ca n-ar fi bine. Dar nu am incredere ca la Bucuresti se va mai lansa vreun proiect mai mare de 800.000 euro de catre PMB in viitorul apropiat. De 1 an si jumatatate deja doar continuarea celor existente, nici un proiect nou. Cum remarca cineva, aceasta penetrare va fi ultimul santier in lucru la Bucuresti dupa ce se termina Sudului si

Toate proiectele pentru Bucuresti vin de la Min Transporturilor: extinderea de la Metrou, A3 in Bucuresti, Regio Urban.

Amilcar C. Sandulescu - nu e strada. E o ulita uitata acolo. Dreptatii e prima care are cat de cat capacitate. Pacat.



Ionut

Nu inteleg. E vreo schimbare de la ultima pozitie pe care a avut-o pe subiectul asta? E stire veche. Ce anume e nou? Eu marturisesc ca nu inteleg. De fapt, am avut o pozitie comuna API-AMU (Pro Infrastructura-Metrou Usor) pe tema asta acum mai multe luni.

dr4qul4

Mie mi se pare ca incearca sa gaseasca o solutie de compromis intre OZN-ul lui Oprescu si nimicul lui Nicusor.

2 benzi pe sens sunt destul de usor de facut acolo. Exproprierile fiind minime. Totusi, as fi preferat sa faca 3+3 de o parte si de alta a canalului, cu trotuar si pista de biciclete doar pe marginea exteriorioara. Ar fi fost asa: 1,5+1+3,5+3,5+3,5+canal 9 m+3,5+3,5+3,5+1+1,5 = 35 m  Sau 28 in varianta ei. + 3 pasaje (Uverturii - 1864 - Osiei).

Pentru un culoar de 54 m ai nevoie de peste 100 de case demolate!

PS. sunt curios care e pozitia USB (USR) vizavi de acesta modificare a proiectului.



Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AlexxC

Pe Calea Giulesti de ce nu se incearca o strapungere macar pana in DNCB?
Nu stiu daca s-a mai pus in discutie sau daca este posibila aceasta varianta; Stiu doar de planul unui drum pe malul lacului in Crangasi.

AdrianB1

Quote from: dr4qul4 on November 14, 2016, 10:54:01 AM
Mie mi se pare ca incearca sa gaseasca o solutie de compromis intre OZN-ul lui Oprescu si nimicul lui Nicusor.
...
Pentru un culoar de 54 m ai nevoie de peste 100 de case demolate!
Cu compromisuri in dezvoltarea unui oras nu iese nimic bun. Avem nu doar probleme de trafic, ci si probleme de urbanism in momentul in care traficul auto distruge social bulevardele - ex. Calea Victoriei care e doar o artera de tranzit auto si spre zero pietonal, desi e fix in centrul orasului. Chiar si Magheru, am fost acum vreo 2-3 duminici pe-acolo pe jos si era pustiu, desi era vreme frumoasa si destul de cald.

3 case demolate sau 300, e doar o problema de numere si de constructii aiurea. Parisul a fost mai intai aproape demolat si apoi reconstruit, nu 100 de case ci zeci de mii, vezi https://en.wikipedia.org/wiki/Haussmann%27s_renovation_of_Paris si vezi descrierea la prima poza care spune tot: "Napoleon III instructed Haussmann to bring air and light to the center of the city, to unify the different neighborhoods with boulevards, and to make the city more beautiful.". Mitterand a continuat in acelasi stil ca sa faca un oras considerat frumos. Prin comparatie, Bucurestiul e un ghetou.

Asa ca lamentarile de gen "sa facem un compromis", "sa nu demolam 100 de case" sunt fix genul de atitudine care ne-a facut ghetou. Care e diferenta intre 10 case si 100 de case, in afara de cea matematica si cea financiara? Cat costa diferenta de 90 de case, cateva milioane de euro la un proiect de cateva sute de milioane? Cine vrea sa se zgarceasca la tarate?