News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Transportul public de suprafata in lume

Started by Ionut, November 16, 2016, 07:06:07 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Volvo Bus livrează 900 de autobuze pentru orașul australian Perth



Volvo Bus a fost selectată câștigătoare pentru livrare a până la 900 de autobuze pe parcursul următorului deceniu către Autoritatea de Transport Public din Australia de Vest (PTA). Autobuzele vor opera în regiunea metropolitană Perth. Aceasta este cea mai mare comandă a autobuzelor Volvo până în prezent în Australia. Acordul cu Autoritatea de Transport Public PTA din Australia de Vest (PTA) are o valoare de comandă de 274 milioane AUD pentru primul termen de 5 ani și face parte dintr-o investiție în flota de autobuze viitoare a statului în care vehiculele care ajung la sfârșitul perioadei viată vor fi înlocuite cu noi vehicule de înaltă calitate, moderne.

Volvo va rămâne contractantul principal în cadrul noului acord, care este cel de-al doilea contract pe termen lung cu PTA pentru producătorul global de autobuze. O medie de 90 de autobuze vor fi livrate pe an pentru o perioadă de până la 10 ani, cu o ofertă inițială de 5 ani și o opțiune pentru încă 5 ani. Contractul va viza inițial oferta celor mai recente autobuze Euro 6 B8RLE ale Volvo.

Truck Center WA a colaborat cu Volvo ca distribuitor de service pentru mai mult de 50 de ani și are peste 240 de angajați în întreaga rețea WA. Autobuzele moderne, din aluminiu, cu podea joasă vor avea puncte de încărcare USB, vor respecta standardele Euro 6 și vor fi accesibile persoanelor în scaune cu rotile. Primul prototip Volvo B8RLE Euro 6 pentru noul contract este așteptat să fie livrat în luna august a acestui an. Producția totală va începe în octombrie 2019, iar 66 de autobuze vor fi livrate în PTA în primele 12 luni.

Mobilitate.eu

Ionut

Alstom prezinta designul trenului care va circula pe reteaua REM



Consortiul condus de Alstom, Groupe des partenaires pour la mobilité des Montréalais (Groupe PMM), a prezentat designul trenului pentru reteaua din Montréal, Montréal Réseau express métropolitain (REM).

Aspectul exterior, ales de public, a fost inspirat de noul pod Samuel De Champlain, farurile vehiculului amintind de tirantii podului. Proiectate pentru a se incadra perfect in spatiile verzi ale orasului, vehiculele verde cu alb ofera pasagerilor peisaje minunante datorita ferestrelor laterale largi si a ferestrelor boltite panoramice de la fiecare capat. Trenul Metropolis este construit tinandu-se cont de confortul pasagerilor si ofera usi de acces si spatii generoase pentru a facilita fluxul pasagerilor, o imbunatatire a confortului acustic, reducerea vibratiilor si informarea pasagerilor in timp real.

In cadrul contractului acordat de consortiul Groupe PMM in 2018, Alstom va livra 106 trenuri Metropolis (212 vagoane) pentru sistemul de metrou usor complet automat din Montréal. Odata finalizata, reteaua REM va fi una dintre cele mai mari retele automate de transport, cu o lungime totala de 67 de km si 26 de statii. Noul sistem va conecta centrul comercial al orasului Montreal de South Shore, North Shore, West Island si Aeroportul International Pierre Elliott Trudeau.

Ionut

Autobuzul electric Alstom Aptis începe testele în Chile



Aptis, autobuzul electric dezvoltat de Alstom, care oferă avantajele unui tramvai, va începe să ruleze în curând pe străzile din Santiago, Chile. Vehiculul inovator, electric de 100%, se află deja în Chile pregătit pentru un test pilot în cadrul Red Metropolitana de Movilidad, sistemul de transport metropolitan al orașului, operat de Redbus Urbano, o filială a Transdev prezentă în Chile începând cu anul 2007. Testul își propune să demonstreze beneficiile autobuzului pentru călătorii orașului pentru o perioadă de trei luni. Va fi prima dată când Aptis a fost testat în afara Europei.

În 2017, Aptis a primit premiul pentru inovație la Busworld, principalul târg internațional de autobuze. Aptis a fost deja testat cu succes în orașe ca Paris, Versailles, Lyon, Strasbourg și Marseille în Franța, Hamburg și Berlin în Germania și Barcelona, Madrid și Vigo din Spania, printre altele, unde s-a remarcat datorită designului inspirat de la tramvaie, manevrabilitatea și experiența deosebită a pasagerilor.

În martie 2019, Alstom a primit prima comandă pentru Aptis: 12 autobuze de la compania de transport CTS (Communauté des Transports Strasbourgeois) din Strasbourg.

Mobilitate.eu

Ionut

VINCI câștigă contractul pentru a extinde cu 27 km rețeaua LRT din Ottawa



Orașul Ottawa a selectat East West Connectors, o societate mixtă condusă de Kiewit (60%) și VINCI (40%) prin filialele sale Eurovia, VINCI Construction Grands Projets și Dodin Campenon Bernard, pentru construirea prelungirii liniei Confederației, una din cele două linii din etapa 2 a sistemului de tranzit pe cale ferată ușoară (LRT) din Ottawa.

Contractul, în valoare de 1,7 miliarde de euro, acoperă proiectarea, construcția și finanțarea a 27,5 km de infrastructură pentru extinderea liniei Confederației la vest și est. Pe baza expertizei diferitelor entități, VINCI, într-o asociație comună cu Kiewit, va construi 4 km de tuneluri, 20 de structuri inginerești, 16 stații și un centru de întreținere. De asemenea, va efectua o lărgire localizată de 12 km de autostradă pentru a permite construcția sistemului LRT și pentru a furniza sistemele asociate, cum ar fi sistemul de alimentare cu energie, supravegherea și sistemul de voce-date-imagine, sistemul de semnalizare și controlul trenului.

Pe lângă extinderea Liniei Confederației, Etapa 2 a LRT Ottawa include extinderea liniei Trillium la nord și la sud. Atunci când etapa 2 va fi pusă în funcțiune în 2025, LRT O-Train se va întinde pe aproape 64 km și va avea 41 de stații. Acesta va furniza servicii feroviare rapide și fiabile pentru aproape 80% din populația din Ottawa și va transporta până la 48.000 de pasageri unidirecți pe zi în timpul perioadelor de vârf.

Mobilitate.eu

Ionut

Prima linie de metrou ușor din Canberra a fost pusă în funcțiune

Etapa 1 a liniei de metrou ușor din Canberra începe de la Gungahlin, în nordul Canberrei, de-a lungul arterelor principale ale Flemington Road și Northbourne Avenue și se termină în centrul orașului în apropierea principalelor stații de autobuz intra și interurbane. Linia a intrat în funcțiune la sfârșitul lunii aprilie 2019. Pe traseul dinspre nord, LRV-urile rulează de-a lungul mai multor cartiere mai mari și universități care leagă centrul orașului. Lungimea totală a traseului este de 12 km. Depoul și Centrul de Control al Operațiunilor (OCC) sunt situate pe linie, oferind puncte de intrare și ieșire rapidă pentru LRV-uri.

Construcția liniei a început în iulie 2016. Consorțiul Metro din Canberra a câștigat anterior licitația. Canberra Metro este un consorțiu format din parteneriate Pacific, contractori CPB, John Holland, UGL, Mitsubishi Corporation, Aberdeen Infrastructure Investments, DB Engineering & Consulting (DB E&C) pentru consultanță în operațiuni, CAF și Mutubishi UFJ Financial Group Ltd.

Alte detalii pe Mobilitate.eu

Ionut

Ţara cu cel mai "curat" transport în comun. Aici circulă mai multe autobuze electrice decât în toate ţările de pe planetă la un loc

În China, autobuzele electrice sunt la tot pasul; de altfel, din cele aproximativ 425.000 de autobuze electrice aflate în circulaţie la nivel global, 421.000 sunt în China. Flota globală a crescut cu 32% în 2018, potrivit unui raport al Bloomberg. Flota din China ar urma să ajungă la 600.000 de autobuze în 2025, potrivit raportului citat, în vreme ce în Statele Unite numărul se va situa în jurul valorii de 5.000. "Nu există nicio politică în Statele Unite pentru autobuze electrice", a declarat pentru Bloomberg Nick Albanese, un analist din New York. "Cu excepţia cazului în care America devine un mare exportator de autobuze electrice, situaţia nu se va schimba."

ZF

Ionut

Bombardier a fost selectat ofertantul preferat pentru proiectul monorail Cairo de 3 miliarde de euro



Bombardier Transportation a fost numit ofertant preferat pentru a construi și a furniza un nou sistem monorail în Cairo, Egipt. Valoarea potențială a ofertei pentru Bombardier Transportation este de 1,2 miliarde de euro (1,3 miliarde USD) pentru contractul de proiectare și construcție. În plus, există o funcție de service și mentenanță de 15 + 15 ani cu o valoare potențială de aproximativ 1,1 miliarde de euro (1,2 miliarde USD). Partea rulantă a contractului va fi dezvoltată și construită în Derby, Marea Britanie.

Proiectul se referă la livrarea unui sistem monorail de 54 km care face legătura între New Administrative City și East Cairo, precum și o a doua linie de 42 km care leagă orașul din 6 octombrie cu Giza. Bombardier Transportation va livra proiectul in parteneriat cu doua companii egiptene Orascom Construction si contractorii arabi.

Mobilitate.eu

Ionut

Metrolinx prezintă primele tramvaie moderne din Toronto



Metrolinx Toronto a prezentat noua generație de tramvaie din oraș, care au intrat în etapa de testare, pentru ca ulterior să intre în serviciu comercial. Tramvaiele moderne și rapide vor oferi în curând transportul mult mai necesar în cartiere de-a lungul rutei de 19 kilometri ale liniei LRT din Eglinton Crosstown din Toronto. Metrolinx și constructorul său, Crosslinx Transit Solution (CTS), efectuează teste cu viteză mică la facilitatea de întreținere și garare Eglinton (EMSF). În timpul unui eveniment de presă desfășurat la 22 mai 2019, vehiculele au fost puse în funcțiune pentru prima dată. De asemenea, a fost prima testare publică a sistemelor EMSF.

Mobilitate.eu

Ionut

Siemens Mobility va moderniza 79 LRV în Portland



Siemens Mobility a câștigat un contract de servicii de modernizare la jumătatea ciclului de viață pentru flota TriMet de tip 2 și 3 de vehicule ușoare de cale ferată (LRV), care este alcătuită din 79 LRV-uri Siemens Mobility SD660. Comanda de proiect are un volum de aproximativ 80 de milioane de euro cu opțiuni cu până la 25 milioane de euro mai mult. Proiectul inițial va fi finalizat în 2025.

Prin revizie, TriMet va putea să mențină o stare de bună reparație pentru flotă și să-și păstreze standardele privind siguranța flotei, performanța și confortul pasagerilor pe toată durata de viață a vehiculului. LRV-urile se numără printre cele 119 vehicule ușoare de transport Siemens, care sunt utilizate în prezent de TriMet, o relație care a început în 1995 și a continuat până în prezent. Modernizarea LRV-urilor nu numai că prelungește durata de viață a vehiculelor, multe dintre ele fiind în funcțiune de la mijlocul până la sfârșitul anilor 1990, dar și economisesc energia și resursele scumpe utilizate în fabricarea de vehicule noi. Scăderea consumului și a energiei susține obiectivele de sustenabilitate a mediului atât pentru TriMet, cât și pentru Siemens Mobility.

Două LRV-uri prototip vor fi modernizare la Centrul de servicii feroviare Siemens Mobility West Coast, situat în Sacramento, California. Reparațiile ulterioare vor avea loc la o nouă uzină Siemens Mobility Rail Services din Clackamas, Oregon. Lucrarea va avansa în anul viitor la Clackamas și se așteaptă să furnizeze obiect de lucru până în 2025. Această facilitate este așteptată să angajeze mai mult de 15 angajați în cursul proiectului de modernizare.

În 1995, compania TriMet a comandat 46 de vehicule SD660, care au fost fabricate la uzina de producție feroviară nord-americană Siemens Mobility. Aceasta a fost urmată de comenzi pentru alte 33 de vehicule SD660 în următorii cinci ani. În 2009, TriMet a început să achiziționeze vehicule Siemens S70, cu o comandă inițială de 22, urmată de o altă comandă pentru 18 în 2012.

Mobilitate.eu

Ionut

Consorțiul Alstom/Cosider și EMA anunță intrarea în serviciu a primei părți a noii linii de tramvai Constantine



Alstom a participat la intrarea în serviciul comercial a primei faze a proiectului de extindere a liniei de tramvai a orașului Constantine împreună cu clientul său, Entreprise du Métro d'Alger. În iulie 2015, EMA (Entreprise du Métro d'Alger) a atribuit extinderea la cheie a liniei de tramvai aparținând aglomerării Constantine, reprezentând o lungime totală de 10,3 kilometri, consorțiului de societăți alcătuite din Alstom (lider al consorțiului) și Cosider Travaux Publics. Prima fază a acestei extinderi, de 6,9 km lungime, va lega stația existentă Zouaghi de intrarea în noul oraș Ali Mendjeli.

Prima linie de tramvai din Constantine transportă în prezent aproximativ 30.000 de pasageri pe zi. Ca parte a proiectului, Alstom, lider al consorțiului, furnizează sistemul integrat, linii, catenare, sisteme de telecomunicații și de semnalizare, stații de alimentare și echipament de ticketing. Prima parte a prelungirii liniei de tramvai Constantine va fi suplimentată cu 24 de tramvaie noi, pe lângă cele 20 de tramvaie aflate deja în funcțiune pe prima linie. Acestea au fost furnizate de CITAL de la uzina Annaba din Algeria. Prezent în Algeria de peste 30 de ani, cu peste 250 de angajați, Alstom a furnizat deja sistemele integrate de tramvai din Alger, Oran, Constantine L1, Ouargla și Sétif.

Mobilitate.eu

Ionut

Thales va livra soluții CBTC pe cea mai nouă linie de tramvai din Ottawa



Transportul public al Canadei se bazează pe sistemele Thales pentru extinderea rețelelor LRT. Thales a fost contractat de către East-West Connectors pentru a furniza sistemul său de control al trenurilor SelTrac ™ pentru comunicații pe calea ferată (CBTC) pentru proiectul de extindere a liniei O-Train Confederation Line a orasului Ottawa.

Extensia Liniei Confederației 2 va extinde linia inițială de 13 stații realizate Stadiul 1, mai îndepărtată spre est și spre vest. Linia Confederației Etapa 2 se va extinde la est până la Trim Road și la vest către Baseline Road și Moodie Drive, adăugând 28 de kilometri de cale ferată, 16 stații și o unitate de întreținere și garare. După finalizarea extinderii etapei 2, linia Confederației va cuprinde 29 de stații care se întind pe o distanță de 40 de kilometri, oferind locuitorilor din Ottawa servicii rapide, eficiente, curate și fiabile.

Sistemul de control al trenurilor de la Thales SelTrac ™ este parte integrantă a soluției de transport O-Train Stage 1, proiectată să răspundă provocărilor de tranzit ale Ottawa printr-un sistem care integrează comunitățile înconjurătoare cu căile și căile de circulație existente pentru biciclete și pietoni. Deoarece Thales este familiarizat cu sistemul O-Train, cu funcționarea și tehnologia sa, și în special cu Vehiculele ușoare de cale ferată folosite, implicarea Thales în extensia Liniei Confederației de Etapa a 2-a minimizează riscurile de integrare și timpul de punere în funcțiune.

Mobilitate.eu

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Neufunk


kitsune

Pentru cine are ocazia să ajungă acolo, ar fi păcat să nu dea o fugă și până în Kure, la muzeul Yamato
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

 :lol: :lol: :lol:
Buna asta!...
Poate la anul (si la multi ani...)
Nu toti suntem platiti sa ne plimbam prin lume!
(Desi mi-a sunat fabulos ceea ce a spus frunzaverde: Bucuresti-Singapore doar pe asfalt.... O:-) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)