Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

ultrasbz

Declaratie Matache dupa investire:

,,Nu ştiu cât de lung sau scurt va fi mandatul meu. Autostrada Comarnic-Braşov aţi aflat că s-au publicat la licitaţie - proiectare şi execuţie - primele două tronsoane de capăt, urmând ca până la sfârşitul lunii să se depună, tot aşa, să se ridice PSA pentru celelalte 3 tronsoane, aşa cum am propus împărţirea acestei autostrăzi, să se scoată la licitaţie studiul de fezabilitate, inclusiv componenta de studii geotehnice"

sursa

marisRO

Noul ministru al Transporturilor, Iulian Matache, a declarat, vineri, la Palatul Cotroceni, după ceremonia de învestire în funcţie, că una dintre priorităţile importante ale Ministerului este creşerea absorbţiei fondurilor europene, dar şi implementarea Master Planului.
Sursa: http://www.zf.ro/zf-24/noul-ministru-al-transporturilor-cresterea-absorbtiei-fondurilor-europene-este-o-prioritate-14604569

Poate daca tot avem ministru nou da si ordinul de incepere pentru Tg. Mures - Campia Turzii.
Se pare ca Strabag este pe pozitii si deja vad tot mai multe masini de-a lor in zona Mures.

dan_c

#6947
^^

o mare parte din angajatii Strabag, sunt in Tg M de la inceputul lui iunie, deci au ceva timp de cand asteapta sa de-a ordinul pe lotul Ungheni - Ogra (10,105 Km)  8)

bridge

Strabag a cerut restituirea GARANTIEI  pentru AVANS,din cauza incertitudinii ordinului de incepere pentru lotul Ungheni-Ogra

istvan78

Quote from: cutter on July 16, 2015, 07:02:54 PM
Ideea asta a unui pod de 400 de metri care este abandonat după cîțiva ani de funcționare pe mine mă cam deranjează. Și ideea de a trage un pod prin mijlocul unei localități în sine, pînă la urmă Comarnic e și ea o localitate, nu trebuie neapărat să ne batem joc de ea dacă a avut ghinionul să fie în drumul bucureștenilor spre munte. Dar mai mult ideea că e abandonat podul.

Pfff, eu nici nu m-am gandit ca intregul pod ar servi doar pentru aceasta legatura provizorie, ma gandeam ca el va servi si traficului local din Comarnic, dupa continuarea autostrazii. Dar chiar si asa, legatura de la capatul autostrazii la pod ar fi inutila daca se continua A3 catre nord in termen scurt dupa acest ciot (cum putem numi o bucata de 4 - patru! - km).

Daca tot podul e doar pentru acest scop provizoriu, e criminala ideea. Nu-i totusi lucru usor un pod peste un DN, o CF si un rau de munte, cu toate rampele aferente, ar fi complet cretin sa se construiasca pentru a fi exploatat doar cativa ani....

Sa asteptam sa ne lamurim ce anume se doreste acolo, si sa speram ca nu si-au pierdut mintile complet toti in CNADNR!

rradu19

Ideea CNADNR de a scoate la licitatie centuri ocolitoare direct la nivel de autostrada este din punctul meu de vedere una dintre cele mai bune decizii din ultimii ani.

Eu nu vad scoase la licitatie "bucati din A3" asa cum apare informatia in presa, ci centuri ocolitoare care ne vor ajuta sa scapam de aglomeratia din Comarnic si sa putem proteja loc. Cristian, devenita oarecum o suburbie a Brasovului si Rasnovul - care este pana la urma o statiune turistica de interes national. Nu prea merge asa o denumire, cu trafic greu prin centrul localitatii.

Discutabil mi se pare giratoriul din Comarnic Sud, care va incetini un pic traficul, nu podul de la Comarnic Nord - care oricum ar fi fost necesar (poate mai scurt) si in cazul unei banale centuri la nivel de DN.

cutter

Din ce înțeleg, varianta de ocolire pentru Comarnic pentru care se face acel studiu de fezabilitate acum este între Prahova și calea ferată pe actualul drum tehnologic care deservește proprietățile de acolo, iar undeva în nordul Comarnicului cam unde se va face legătura și cu autostrada se va face o subtraversare a căii ferate și se va reveni în DN1.

Am încercat o schiță aici cu capătul sudic:


NGC

#6952
@cutter: Am mai scotocit pe calculator si am gasit si planul la rezolutie mare pentru acel drum de legatura in zona Comarnic Nord, si l-am adaugat in mesajul de aici, dar il pun si aici pentru referinta.

La rezolutie mare se vede clar ca vor sa treaca rampele printre benzile DN1 si se pare ca ar fi loc acolo.



raduac

Mi se pare cea mai proastă soluție această variantă a viaductului de conectare. Dacă îl fac așa, nu mai poți face nimic cu el după ce se continuă autostrada. Cea mai bună variantă mi s-ar părea un viaduct perpendicular care să traverseze și DN1 și care să se conecteze și în rețeaua de drumuri locale de pe versantul vestic. Versantul estic poate fi folosit ca rampă naturala de acces de pe DN1 sensul Ploiești - Sinaia. Pentru accesul dinspre Sinaia se poate înghesui o rampă între CF și DN1 în unele locuri, dar cred că nu este neapărat necesară intersecție denivelată. În acest fel, când va trebui oprit accesul pe autostradă vor trebui dezafectate doar rampele de acces pe acest viaduct. Deasemenea nu se va opri circulația pentru conectarea noului segment de autostradă. Normal ar fi să nu dărâmi aceste bretele, ci doar să blochezi accesul pe ele, pot fi utile pentru poliție, SMURD, etc. în caz de urgență. Dar după cum se poate observa pe autostrăzile existente, dacă faci așa ceva, trecerea va fi forțată și de auto neautorizate., deci poate mai bine se dărâmă :)

pasadia

Ar putea fi un fel de nod pe jumatate, precum cel de la Sebes Est. Mai exact ar putea sluji doar rutele Bucuresti - Posada si invers. Si atat!
Pentru asta ar trebui doar ca benzile dinspre autostrada sa fie separate: cea spre Bucuresti ar trece peste autostrada printr-un pasaj si ar cobori apoi in lateralul acesteia.

horatiu.cosma

Ieri pe la ora 18, utilajele erau parcate la Nadasel. Cred ca UMB e in mini vacanta.

alecu26

Acel pod de la comarnic e temporar. Din elemente metalice recuperabile.  Cel puțin suprastructura.  Infrastructura va trebui sa fie făcută ceva mai solid. Probabil se va circula și cu restricție de viteza și tonaj.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nenea_hartia

Quote from: alecu26 on July 18, 2015, 07:23:00 PM
Acel pod de la comarnic e temporar.
Din păcate, prostia CNADNR pare definitivă.

adiarc

 Pt cei care vor sa mearga la mitingul aviatic de la C.Turzii ( Luna ) , este deja coloana pe toata breteaua , pana pe autostrada..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alexV

Referitor la autorizatia pentru Gilau-Nadasel in zona padurii, e o posibilitate sa se ceara ecoduct?

1. Padurea Vistea vazuta in GMaps are peste 1000 hectare. Autostrada va separa vreo 96 de hectare, dificil de estimat ca se vad si niste defrisari.
Deci 9% din padure. Calculele sunt estimative, folosind daftlogic Google Maps Area Calculator
2. Nu stiu ce animale mari sunt acolo, probabil caprioare si mistreti cum gasesti peste tot in Transilvania.
3. Zona nu cred sa fie in vreo arie protejata.