Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 32 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Deci viaductele 1,3,4 asteapta grinzi. La 2 si la 5 se vad in poze doar pilonii laterali, cei mai scurti. Din ce ai vazut Cipri, in ce stadiu sunt pilonii centrali de la aceste viaducte. Cand am fost ultima data erau rasariti din pamant, au urcat cu ei?

ciprebbe

#6031
Ai poze cu armaturile de la 2 si 5, pozele imi vin aproape live de pe santier, sursa o dezvalui la final dupa ce vin si de la Nadaselu imaginile
Sunt cate 4 grinzi pe sens per deschidere.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#6032
Coboram spre Nadaselu


Spre nod, pozele sunt in ordine









THE END.
Multumim eurocopter pt poze si transmisia din teren.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

#6033
Multumim Cipri si Eurocopter, m-ati scutit de un drum pe maine, fac o bere. Incredibil cat de mult au inaintat spre Nadasel, cand am fost eu, de-abia incepusera cu decopertarea, si deja se vede diferenta de nivel de cativa metri buni. Sa primeasca odata unda verde sa intre si in padure, si atunci imi fac planuri de zi libera prin octombrie-noiembrie de pe acum  :)

horatiu.cosma

Amanarea deschiderii ofertelor pe Nadasel-Mihaiesti ma face sa cred ca poate sunt multe oferte. Neavand SF-uri in momentul asta, nu se arata in viitorul apropiat ceva contract mare cel putin pe autostrazi, si atunci se poate sa liciteze toata lumea pe acest tronson.

ciprebbe

Din - 6 mai - pana in - 15 mai - nu e o amanare chiar asa de lunga, si da...sunt multe firme care sunt interesate de licitatie.
Sa vedem cate din ele vor depune si ofertele.
De 7 firme stiu sigur ca s-au interesat si au trimis oameni in zona pt locatie organizare santier, gropi de imprumut, zone de depozitare, utilitati, etc.
21 de clarificari aparute pana in acest moment in SEAP.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AndyM09

Salut colegi :)
Mai am si eu o nelamurire. Am tot auzit ca lipsesc 6km din autostrada Ploiesti - Bucuresti la intrare in capitala.
Eu am mers anul trecut pe acea autostrada, si nu era in lucru, plus din cate vad pe google maps, toate autostrazile, inclusiv cea enumerata se opresc fix in centura, insa despre A3 se spune ca e incompleta.
Am facut o schita-n photoshop ca vad cam pana unde vor sa ajunga cu cei 6 km si nu iese foarte clar, se va intersecta cu cartierul voluntari.


http://i.imgur.com/potkYIp.png

Unde vor totusi sa o prelungeasca cu inca 6 km?

Merci! :)

horatiu.cosma

Se va intersecta cu Sos. Petricani, 3 din cei 6 sunt finalizati, dar sunt inutilizabili fiindca nu exista descarcare. Apropo de asta, nu in aprilie ar fi trebuit lansata licitatia pentru cei 3 km?

AndyM09

Am inteles. :D Nu-i rau, o va aduce destul de aproape de centru.

florin74

#6039
Quote from: ciprebbe on April 30, 2015, 08:23:27 PM
Din - 6 mai - pana in - 15 mai - nu e o amanare chiar asa de lunga, si da...sunt multe firme care sunt interesate de licitatie.
Sa vedem cate din ele vor depune si ofertele.
De 7 firme stiu sigur ca s-au interesat si au trimis oameni in zona pt locatie organizare santier, gropi de imprumut, zone de depozitare, utilitati, etc.
21 de clarificari aparute pana in acest moment in SEAP.

Pai astia au un proiect din anul 2004, facut pe niste normative care nu mai exista. Raspunsul clasic al CNADNR : folositi normativele in vigoare, proiectul ilustrativ prezentat este optional. Oricum, se bat cap in cap, sanse mari sa iasa ceva scandal, cand tu organizezi o licitatie pe baza unei documentatii din 2004. Penibil.

De exemplu, este prevazuta o structura rutiera in proiectul ilustrativ in 2004, in avizul CTE din 2008 este o alta structura, si CNADNR raspunde "ofertantul va propune o structura in conformitate cu standardele, normativele si bunele priactici in vigoare
Dintr-o intrebare privind regimul de viteza, vad ca intre km 8+700 pana la 11 este 100, dupa care 120. Prin avizul CTE din 2008 se sugereaza posibilitatea sa fie 120 pe tot tronsonul. Deocamdata CNADR mentine prima varianta.

Marea majoritate a intrebarilor vizeaza aceste probleme, de neconcordante si informatii care se bat cap in cap.

Interesant totusi ca avizul de mediu din 2004 este inca valabil.  :)

horatiu.cosma

Sunt sanse bune ca se va profita de aceste neconcordante in redactarea ofertelor, iar apoi vor curge contestatiile...

pasadia

Quote from: AndyM09 on April 30, 2015, 08:36:29 PM
Unde vor totusi sa o prelungeasca cu inca 6 km?

Foloseste OpenStreetMap cand ai asemenea nelamuriri, aici sunt evidentiate destul de clar si traseele propuse / viitoare.

AndyM09

Nu stiam de acel site. :D Multumesc!

TibiV

Quote from: pasadia on April 30, 2015, 10:13:49 PM
Foloseste OpenStreetMap cand ai asemenea nelamuriri, aici sunt evidentiate destul de clar si traseele propuse / viitoare.
Recomandarea este bună, dar să nu iei totul de bun pe OpenStreet... De exemplu nodul A10-A3 de la Turda este desenat în configuraţia iniţială, la care s-a renunţat de mult.
În cazul intrării A3 în București traseul este însă corect.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

neaguionutu

Multumim Cipri si Eurocopter pentru efortul pe care il faceti !
Mult respect !