Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 68 Guests are viewing this topic.

florin74

http://www.economica.net/autostrada-comarnic-brasov-si-a-schimbat-traseul-si-are-nevoie-de-noi-acorduri-de-mediu-se-mai-face_89368.html

Unde sunt Ponta & Sova, cu cortul si excavatorul lor? Ce ziceau, ca in 2014 incep lucrarile?  Daca o sa inceapa astia lucrarile pana in 2016 mare minune. Finalizare 2017? Basme de adormit copii mici. Penibili de la inceput si pana la sfarsit. Macar au o calitate. Sunt consecventi.

panda_no 5

Din cauza faptului ca ar fi trebuit terminate A3 pina la intrarea in Bucuresti, primarii din Voluntari si Sectorul 2 al Bucurestiului au renuntat la pasajele peste calea ferata spre Constanta.
E vorba de Sos Bucuresti Nord - str Petricani si Bd Eroilor - Str Andronache.
E nenorocire dimineata si seara si dezastru in timpul zilei.
Traficul pe aceasta cale ferata este intens si se intampla adeseori sa prinzi cite 2 bariere.Se ridica barierele, trec citeva masini si se lasa din nou.
Din aceasta cauza se blocheaza complet zona Bd Pipera pe ambele directii. Coada de masini se intinde pina peste pasajul de la Porsche si in sensul celalat toata Pipera.Spre Bucuresti se blocheza atat str Petricani cat si Bd Dimitrie Pompei sau chiar str Fabrica de Glucoza.
I-as pune pe cei vinovati de tergiversarea lucrarilor din CNADNR, Minister cu placute de gat sa se plimbe printre masinile blocate.
Macar sa-si primeasca "urarile" direct de la soferi.
Mare parte din aceste masini ar fi scapat de bariere daca se finaliza A3 pina in Bucuresti.

cezar-mario2012

Quote from: TibiV on October 12, 2014, 06:55:51 PM
Bună precizare.
Mai ştie cineva ce se întâmplă cu intersecţia de la Dna Ghica?
Oprescu acolo trebuia sa facă pasaj, nu MB-Văcăreşti.
În ce stadiu e pasajul? Sau vrea sa-l facă tot cu bani UE ?

Au fost trei proiecte pentru pasajul Doamna Ghica, unul prevedea un pasaj suprateran pe directia soseaua Colentina (Obor-Voluntari), apoi s-au gandit sa-l faca pe directia Doamna Ghica (Tei-Socului), dar tot suprateran, ultima varianta despre care s-a discutat a fost pasaj subteran pe directia Doamna Ghica, dar de un an nu se mai aude nimic.
De cand a fost deschisa circulatia dinspre Delfinul catre Doamna Ghica (pasajul peste calea ferata Baicului), intersectia Doamna Ghica este blocata in fiecare zi de lucru, mai ales dimineata.  Traficul dinspre Socului inspre Doamna Ghica si invers, a cresut simtitor. Cel mai mult se asteapta in intersectia de la Doamna Ghica, dar si la Socului.

Quote from: panda_no 5 on October 12, 2014, 07:41:48 PM
Din cauza faptului ca ar fi trebuit terminate A3 pina la intrarea in Bucuresti, primarii din Voluntari si Sectorul 2 al Bucurestiului au renuntat la pasajele peste calea ferata spre Constanta.
E vorba de Sos Bucuresti Nord - str Petricani si Bd Eroilor - Str Andronache.
E nenorocire dimineata si seara si dezastru in timpul zilei.
Traficul pe aceasta cale ferata este intens si se intampla adeseori sa prinzi cite 2 bariere.Se ridica barierele, trec citeva masini si se lasa din nou.
Din aceasta cauza se blocheaza complet zona Bd Pipera pe ambele directii. Coada de masini se intinde pina peste pasajul de la Porsche si in sensul celalat toata Pipera.Spre Bucuresti se blocheza atat str Petricani cat si Bd Dimitrie Pompei sau chiar str Fabrica de Glucoza.
I-as pune pe cei vinovati de tergiversarea lucrarilor din CNADNR, Minister cu placute de gat sa se plimbe printre masinile blocate.
Macar sa-si primeasca "urarile" direct de la soferi.
Mare parte din aceste masini ar fi scapat de bariere daca se finaliza A3 pina in Bucuresti.

Din cate stiu pasajele nu au fost construite din lipsa de fonduri si nu din cauza autostrazi. Primarii celor doua comunitati au alte prioritati, parca Pandele are treaba cu "Catedrala", in loc sa termine largirea Sos. Pipera si Iancu Nicolae, iar Ontanu are treaba cu panselutele si gazonul din intersecti. Nici macar anveloparea blocurile incepute nu o mai termina, eu stau intr-un astfel de bloc. Am fost in audienta de cateva ori si doar promisiuni, "vom rezola, vom gasi soluti" bla, bla, bla.

verdiuc

#4203
QuoteUnde sunt Ponta & Sova, cu cortul si excavatorul lor? Ce ziceau, ca in 2014 incep lucrarile?  Daca o sa inceapa astia lucrarile pana in 2016 mare minune. Finalizare 2017? Basme de adormit copii mici. Penibili de la inceput si pana la sfarsit. Macar au o calitate. Sunt consecventi.

Daca semneaza la inceputul lui 2016, UMB termina in 2017, macar o banda/ sens.

tone_iulian

sunt alegeri  toata lumea e concentrata  dupa ciolan e miza prea mare  asa ca si dupa alegeri sa nu ne a asteptam la minuni .

ciprebbe

#4205
As comenta si eu situatia A3 de la intrarea in Buc , dar nu am ce....... E cam aceeasi situatie ca si cu viaductul lipsa de la Gilau.
Pentru a intelege toata lumea comentariile din posturile mele cu imagini am sa repun randarea lui delacroix.


Viaduct 1 (desi pare mare in imagine), e alcatuit din 2 culeei, distanta 40m intre ele.
Viaduct IV e scurt desi in teren distanta dintre dealuri e de peste 500m, ( va fi umplutura la greu acolo).
Intre km 0 si viaduct I primele 2 terase au deja rigole si pamant vegetal.(De dimineata se lucra puternic acolo).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi

Ciprebbe, multumim de explicatii. Acum e mai clar si pentru mine cam ce se intampla concret pe la tine pe acolo. Ca vag cam banuiam eu :)
Oricum, toata stima UMB!!!
Ei au experienta pe A3. Partea lor de Bucuresti - Ploiesti a fost terminata prima si mi se pare cea mai grea dintre toate. Au avut pod peste Prahova (cu probleme, infiltratii), pod peste Teleajen, peste DN1 in Barcanesti (pod hobanat - probabil primul hobanat de autostrada din Romania) si au mai fost si alte lucrari .
Din pacate, la intrarea in Bucuresti a A3 nimeni nu are ce sa comenteze din lipsa "material"  :(

cezar-mario2012

#4207
 Atâta timp cât infrastructura adiacentă nu este rezolvata si mă refer la cele prevăzute,  dar si cele neprevăzute, A3 cu descarcare in Petricani, va crea un haos si mai mare decât este acum. Astăzi în intersecția Doamna Ghica a fost un blocaj de nedescris, ca sa traversez Str. Doamna Ghica, venind din Str. Sinaia către Gherase mi-a luat 25 de minute, in intersecție a fost mai rau. Toate strazile ce dadeau in Colentina,  Doamna Ghica, Tei si Fundeni era paralizate, abea pe la 9.30 a început sa se mai fluidizeze, după ce a venit politia.
Intersecții ce necesita lucrari sunt: Doamna Ghica, Socului, Fundeni(despre aceste s-au discutat), Morarilor si Tei, la străzi atenția trebuie acordata la Doamna Ghica, Lacul Tei, Teiul Doamnei si Gherghitei, problema venind de la lipsa parcarilor si nu din lățimea drumului, iar Fabrica de Glucoza trebuie neaparat lărgită si la intersecția cu Barbu Vacarescu va necesita un pasaj.

Tavi

Asa este cezar-mario2012! Trebuie foarte mult investit in sectorul 2 pentru ca A3 sa se descarce decent. Ziceam cateva posturi mai sus de necesitatea largirii FdG pana in Floreasca pentru traficul catre sectorul 1 dar si denivelarea intersectiilor Doamna Ghica x Colentina si cred ca incepand de la Petricani dinainte de Lukoil ar trebui facut un tunel pana dupa Colentina pentru defluere catre sectorul 3. In conditiile in care DNCB ar fi decenta si completa problemele ar fi mult diminuate.

Sorin62

In teorie, (problema e ca practica ne omoara!), autostrada suspendata ar fi cea care ar trebui sa lege A3 de Pantelimon si sect 3 si respectiv Baneasa Pajura, pentru centru Sos Fabrica de Glucoza, iar Petricani - Doamna Ghica (dublate de Gherghitei) pentru Colentina.
Probabil peste 20-30 de ani...

mecatron

Salut şi bine v-am găsit

Am fost sîmbătă de la Turda la Gilău pe A3, de pe coama dealului unde e viaductul  peste DN1 se vede dealul de după Someş prelucrat de oamenii de la UMB, Se vede de asemenea forfotă mare şi dincolo de pilonii viaductului lăsat neterminat de Bechtel. Ar trebui licitat podul acela să fie făcut acuma, cît se lucrează, nu să trecem Someşul cu batiscaful.
Felicitări celor care lucrează acolo şi mulţumiri vouă care faceţi reportajele de pe şantier!


ghrt

Quote from: Sorin62 on October 13, 2014, 04:53:32 PM
In teorie, (problema e ca practica ne omoara!), autostrada suspendata ar fi cea care ar trebui sa lege A3 de Pantelimon si sect 3 [...]

Din Pantelimon se iese foarte bine la A3 pe DNCB, cu condiţia să nu fie aglomerată porţiunea 1x1 dintre orş. Pantelimon şi Voluntari. Dacă în loc de autostradă suspendată ar reabilita DNCB nu ar mai fi nici această problemă, cel puţin nu la traficul actual.
Cont (aproape) inactiv.

jalemare

Quote from: florin74 on October 12, 2014, 07:28:39 PM
http://www.economica.net/autostrada-comarnic-brasov-si-a-schimbat-traseul-si-are-nevoie-de-noi-acorduri-de-mediu-se-mai-face_89368.html

Unde sunt Ponta & Sova, cu cortul si excavatorul lor? Ce ziceau, ca in 2014 incep lucrarile?  Daca o sa inceapa astia lucrarile pana in 2016 mare minune. Finalizare 2017? Basme de adormit copii mici. Penibili de la inceput si pana la sfarsit. Macar au o calitate. Sunt consecventi.
intrebare de gaga: daca au modificat traseul nu ar fi necesara o noua licitatie?!  :lol:

Tavi

Da' ce? Prima oara a fost licitatie?  :lol: