Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 40 Guests are viewing this topic.

north

Quote from: alecu26 on September 09, 2014, 10:17:10 AM
Din pacate nu cred ca mai avem un SF facut sau actualizat cat de cat. SF-ul pe TGM -Iasi e la fel de serios facut ca cel de pe Pitesti-Sibiu. E mai degraba un fel de prefezabilitate....un studiu al alternativelor de traseu. Oricum nu se ridica la inaltimea standardelor cerute de Comisia Europeana...

Acuma, fără supărare, Turda - Sebeş a fost la acest nivel? Practic s-a făcut o mică actualizare la drumul expres, şi-asta încă în cadrul contractului de la acea vreme. Poate să arate cineva o licitaţie şi un contract pentru "studiu de fezabilitate pentru Autostrada Sebeş - Turda"?
Şi, iată, a fost suficient! Sau mă rog, aşa pare acum... poate o să apară Acilii şi Săceluri (sau Aciliuri şi Săcele) şi aici, şi se vor rezolva - dar important este că a fost licitat şi contractat şi că se lucrează şi că nu pierdem banii (atât de mulţi).
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

ciprebbe

UMB lucreaza puternic din nou sus intre viaduct 4 si 5.

La licitatia de la Savadisla pana in acest moment s-au vandut toate loturile scoase. Inca nu au intrat la licitatie utilajele grele.
Va anunt daca se da lansatorul si cu ce pret.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

daca aia a fost mica actualizare...eu imi dau foc la diploma de inginer.

S-a schimbat mult traseul, s-au schimbat caracteristicile (din Drum Express in Autostrada)...si inclusiv viteza de proiectare care nu cred ca s-a proiectat un drum express la viteza de 120 km/h.

E bine ca s-a reusit (cu toate ca calitatea acelei documentatii nu face cinste lui Search), dar comentariile Comisiei Europene au aparut dupa acea licitatie. Nu spun ca nu e bun de nimic acel SF, doar ca UE nu mai accepta hartii colorate frumos si numite studii de fezabilitate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: ciprebbe on September 09, 2014, 11:45:49 AM
UMB lucreaza puternic din nou sus intre viaduct 4 si 5.

La licitatia de la Savadisla pana in acest moment s-au vandut toate loturile scoase. Inca nu au intrat la licitatie utilajele grele.
Va anunt daca se da lansatorul si cu ce pret.

ar trebui sa fie minim pretul de fier vechi....:)) si are cateva zeci de tone.

Acolo Impregilo si cine a mai participat la Suplacu-Bors ar trebui sa fie prezenti...daca intradevar se vinde lansatorul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

holger

Quote from: dr4qul4 on September 09, 2014, 09:43:00 AM
nu prea intereseaza pe nimeni, in acest moment acel tronson. Interesul maxim este pentru loturile cu finantare europeana deoarece mai avem 1 an si 4 luni si pierdem banii.

Suplacu de barcau - Bors va primi doar frimituri de la buget astfel incat nu-l vad finalizat mai devreme de 2018.
Nici nu ar avea de unde sa dea bani pentru el. Daca vor sa termine tot ce s-au apucat pana la sfarsit de 2015 trebuie sa plateasca constructorii inainte sa deconteze la UE. In plus, contributia Romaniei este de 15-25% (in functie de corectii) ceea ce nu este de neglijat daca ne gandim ca in 2015 vom avea 11 santiere deschise + Gilau-Nadaselu + ce mai ramane pe Nadlac-Arad + SF-uri de vreo 70 mil euro

Dar nu erau alocati in bugetul 2014 fix bani pt acel tronson ? (250 si ceva de milioane de lei?), daca nu ii cheltuiesc acolo ce fac, ii muta la pensii ?

ciprebbe

#3920
Sa va faceti o idee cum e la licitatie
(sorry de calitate si tremurici, doar asa am putut filma)
http://www.youtube.com/v/_o3vrLqnIF0
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

north

Quote from: alecu26 on September 09, 2014, 11:47:38 AM
S-a schimbat mult traseul, s-au schimbat caracteristicile (din Drum Express in Autostrada)...si inclusiv viteza de proiectare care nu cred ca s-a proiectat un drum express la viteza de 120 km/h.

Îmi cer scuze pentru off-topic, dar vă invit să studiaţi caietul de sarcini pentru DX, la http://www.cnadnr.ro/proiect_pf.php?id=99.

Citez (pag. 56 în documentul .pdf):
"Guvernul României intenţionează să construiască pe această relaţie o nouă cale rutieră rapidă, astfel:
- un drum expres cu două benzi pe sens care ulterior să poată fi transformat în autostradă, pe tronsonul Turda - Aiud;
- o autostradă cu două benzi pe sens între Aiud şi Sebeş (joncţiune cu autostrada Deva - Sibiu)"

"Viteza de proiectare: 120 km/h"

"Drumul expres va fi realizat pe un aliniament complet nou, iar accesul se va face numai prin noduri, intersectiile cu orice cai de comunicatie vor fi denivelate, iar structurile de pe drumul expres se vor realiza direct la standarde de autostrada."

Aşadar cred că este destul de clar.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

Ionut

^ Exista topic pentru astfel de stiri!!!

Ontopic: sa ne spui cine ia lansatorul. Probabil acela va lua si licitatia pentru viaductul Gilau.

ciprebbe

#3923
Daca il ia cineva din cort nu poti afla identitatea, daca e de pe online se va striga tara cumparatorului.
Aprox in 30 min se ajunge la lansator.

Asa stau aliniate
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

north

#3924
Quote from: Ionut on September 09, 2014, 12:37:41 PM
^ Exista topic pentru astfel de stiri!!!

Ontopic: sa ne spui cine ia lansatorul. Probabil acela va lua si licitatia pentru viaductul Gilau.

Gilău ca Gilău... eu când m-am întrebat de lansator în postul în care am anunţat licitaţia m-am gândit mai mult la Suplacu - Borş: la km 6+200 sunt 128 de grinzi care trebuiesc duse şi instalate după cum urmează:
64 buc. la km 14+386
24 buc. la km 16+225
40 buc. la km 17+835

Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

ciprebbe

#3925
Acum e statia de asfalt la rand, va anunt cu cat se da .
2009 - BENNINGHOVEN BA5000U 400 TPH ASPHALT PLANT

Incepe de la 800 000 si scade

Sold €230,000 in Oman




Asta s-a dat cu 22 000 euro
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#3926
2008 COMTEC PG2500 Launcher for beams, 1720KN - 40M 17 Miscellaneous Industrial - Other 
ATENTIE !!! 65 000 euro  cumparator din sala cu nr401

2001 - PAOLO DE NICOLA LAUNCHER FOR BEAMS 180 TON CRANE
Sold cu 37 000 euro, cumparator tot din sala cu nr  315
Adica asta de aici




Acelasi cumparator a luat si o statie de betoane cu 20 000
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

se pare ca romanii nu s-au inghesuit la statia de asfalt (cred ca oricum avem destule in tara), insa lansatorul de grinzi a ramas aici, pe o suma infima.

La preturile astea, cine a avut 1-2 milioane de euro, si-a achizitionat utilaje pentru a deschide o mica firma de constructii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

sincer....cred ca se scot banii pe fierul vechi de acolo.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

identitatea cumparatorilor e secreta banuiesc... sau cel putin nu e publica...