Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

ovicor

Limitarea de viteza 50-60-70km/h in localitati, mai ales pe drumuri dublate de autostrada e indicata, in conditiile in care nodurile de autostrada sunt dese, iar taxa de autostrada 0 sau modica. Daca se incearca sa se faca jocurile cuiva, nu e Ok. Tare mi-e teama ca guvernantii vor face precum cu impozitul: in loc sa ia putin de la mai multi, vor stabili o taxa descurajanta, luand mai mult de la mai putini. Descurajand utilizarea autostrazii, statul va suplini lipsa de incasari din taxa. Rezultatul: uzura autostrazii va fi redusa, costurile constructorului cu intretinerea la fel. In plus, statul va trebui sa cheltuie sume mari pentru intretinerea DN1 si DN1A, traficul ramanand pe acestea. Concluzia: O TAXA MICA DE AUTOSTRADA ADUCE INCASARI MAI MARI STATULUI, PLUS REDUCE CHELTUIELILE ACESTUIA CU INTRETINEREA DN-URILOR !

panda80

Quote from: ovicor on November 15, 2013, 08:52:37 AM
Concluzia: O TAXA MICA DE AUTOSTRADA ADUCE INCASARI MAI MARI STATULUI, PLUS REDUCE CHELTUIELILE ACESTUIA CU INTRETINEREA DN-URILOR !

Ai mare dreptate, as mai aduce precizarea ca optimul este la valoarea de 0 pentru taxa de autostrada. Asa indirect statul castiga mult mai mult decat taxa in sine.

marius_ar

In concluzie:
Sibiu-Brasov [1 miliard] + Brasov-Comarnic [1,2 miliarde] + Comarnic-Ploiesti [probabil tot pe acolo] = aprox 3 miliarde >> bani imprumutati (de la FMI)
Sibiu-Pitesti [3.2 miliarde] >> fonduri UE nerambursabile in valoare de 85% [2.7 miliarde]

teocharis

amice, femeiul nu imprumuta bani pentru autostrazi, ar tb sa stii lucrul asta

SILVIUFG

Quote from: marius_ar on November 15, 2013, 09:40:16 AM
In concluzie:
Sibiu-Brasov [1 miliard] + Brasov-Comarnic [1,2 miliarde] + Comarnic-Ploiesti [probabil tot pe acolo] = aprox 3 miliarde >> bani imprumutati (de la FMI)
Sibiu-Pitesti [3.2 miliarde] >> fonduri UE nerambursabile in valoare de 85% [2.7 miliarde]

Comarnic-Ploiesti pe unde pe acolo? 48 de km in teren plat 800 de mil? Nu cred. Nici chiar in Romania nu s-ar putea face atat de scump.

penad2007

#2285
O sa ramai surprins cit de scump se poate construi in Romania cind sunt interese

Ionut

^ Mai oameni buni, nu mai comentati atat de mult cifrele astea pentru ca sunt ESTIMARI!!! Stiti prea bine ca se pot semna contractele uneori si la jumatate din estimari! Rabdare!

marius_ar

Quote from: teocharis on November 15, 2013, 06:16:46 PM
amice, femeiul nu imprumuta bani pentru autostrazi, ar tb sa stii lucrul asta

Eu asta inteleg din urmatorul citat: "guvernul a convenit cu reprezentanţii FMI o finanţare de 600 de milioane de lei". (http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg30486#msg30486)

dorum

De unde putem cumpara ""rabdare"" Ionut??...vinde-ne pontu' asta....:) :)

ovicor

Eu as intelege asa : FMI ingaduie guvernului roman sa aloce de la bugetul statului suma respectiva in scopul respectiv .

rocklee

CAM  pe cind vor anunta cistigatorul la comarnic brasov  :o :)

dr4qul4

uitati ceva: exproprierile cad doar in responsabilitatea statului.

pe SB-BV vor costa aproximativ cat vor fi si pe SB-Pitesti. Insa BV-Ploiesti vor fi de cel putin 2 ori mai scumpe.

daca statul face, chiar si cu fonduri europene SB-BV si Comarnic-Ploiesti + costurile ce ii revin pt Comarnic -BV tot o sa plateasca mai mult decat pt SB-Pitesti
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dorum


Ionut

Quote from: rocklee on November 15, 2013, 09:35:53 PM
CAM  pe cind vor anunta cistigatorul la comarnic brasov  :o :)

Exact cum a spus si Doru, 9 decembrie. Scrie si in semnatura mea. Cand ai nevoie de termene uita-te in semnatura mea. Daca nu gasesti un termen in semnatura mea, atunci intreaba.

ciprebbe

Pot sa intreb eu?
Pe cand avem gata Suplacu- Bors  :D
Azi i-am simtit lipsa.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe