Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 8 Guests are viewing this topic.

nctind


NGC

"Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"

Nu am deocamdata noutati verificate. Exista zvonuri, dar stiti bine ca foarte rar trec informatii neverificate, asa ca mai asteptam cateva zile sa verificam. O sa revin.

NGC

"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"

Suplacu - Chiribis

Quote from: NGC on December 20, 2019, 09:17:51 PM
Quote from: NGC on November 18, 2019, 08:08:29 PM
Quote from: NGC on October 28, 2019, 09:16:08 PM
Ceea ce nu a spus PAPAGALUL Cuc la vizita pe santier din 15.10.2019, este faptul ca in 11.10.2019, deci cu 4 zile inainte, CNAIR a hotarat sa anuleze licitatia pentru lotul 1, Suplacu - Chiribis.

[...]

Nu va grabiti deocamdata cu concluziile, pentru ca inca nu s-a anulat nimic si nu se va anula pana nu se va pronunta CNSC si probabil, mai apoi, si CAB.

CNSC a respins contestatia celor de la CONSTRUCTII SA, desi nu au analizat tot fondul. Sa vedem ce vor zice colegii de la CAB.

Din informatiile primite zilele trecute, CONSTRUCTII SA nu a mai contestat la CAB. Mai astept o ultima confirmare si revin daca e cazul, dar cel mai probabil licitatia se anuleaza.

Licitatia a fost anulata in aceasta saptamana.

Quote
Motive anulare: Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului

Observatii: Autoritatea Contractanta a hotarat ANULAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE a contractului de achizitie publica avand ca obiect "Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau - Bors (km 4+200 - km 64+450): Lot 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis km 4+200 - km 30+550" in baza prevederilor art. 212 alin. (1) lit. c) si alin. (2) din Legea nr. 98/ 2016.

NGC

"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"

Chiribis - Biharia

Quote from: NGC on December 20, 2019, 09:26:28 PM
Quote from: razvan96 on December 16, 2019, 04:00:25 PM
Dar mai sunt chestii interesante in articol:

QuoteÎn ce priveşte subsecţiunea 3C2 dintre Biharea şi Chiribiş, în lungime de 28,55 kilometri, pentru care tot asocierea formată din Trameco, Vahostav şi East Water Drillings a câştigat licitaţia organizată de CNAIR încă din 2017, fără însă a primi ordinul de începere a lucrărilor, proprietarul grupului Selina a explicat BIHOREANULUI că nu va înnoi scrisoarea de garanţie, ceea ce poate însemna că nu va executa lucrarea nici măcar în cazul în care CNAIR ar decide începerea lucrărilor.

"În decembrie expiră scrisoarea de garanţie, nu mai vrem s-o înnoim. Licitaţia s-a organizat pe nişte preţuri care acum sunt mult depăşite, între timp manopera s-a scumpit cu 80% (n.r. – din cauza celebrei Ordonanţe 114/2018), iar materialele cu 35%. Nu am putea face lucrarea la preţurile de acum doi ani", a spus Rus.

Deci urmeaza o victorie a Strabag pe Chiribis-Biharia probabil.

Quote from: NGC on November 19, 2019, 07:20:29 PM
Plangerea STRABAG a fost admisa si decizia TB a fost casata, asa ca se va rejudeca. Mai vorbim spre sfarsitul anului. Va tin la curent.

Victoria STRABAG se cam prefigureaza oricum. ;)

Pentru decizia CAB mai avem de asteptat in principiu pana pe la mijlocul lui Ianuarie 20 20.

Mai asteptam vreo 3 saptamani. Revin.

NGC

"Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"

Noul termen pentru evaluarea ofertelor este 09.02.2020. Suntem tot in faza de (re)evaluare tehnica (plus DUAE).

Ionut

Discuția despre CoBra a degenerat înspre subiecte conexe și soluții de descongestionare pe VP, asa ca am mutat-o cu totul pe thread-ul dedicat.

pelan87

Daca pe Rasnov - Cristian am inteles ca se lucreaza, pe celalalte 2 loturi(Astaldi si Selina, caci Straco nu intra in discutie) au revenit la lucru constructorii?
@Colegii care trec prin zona, se vede ceva miscare pe loturile astea?

ciprebbe

Astaldi e la munca de saptamana trecuta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Nu gasesc acum mesajul, dar intreba cineva zilele trecute de ce nu fac A3 Ploiesti - Comarnic.

Daca mai ramanea PAPAGALUL la guvernare, asta era planul lui inainte de debarcare.



TibiV

Raspunsul este adresat catre doamna deputat Costel Alexe....
Cool... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

StefanCelMare

Are cineva vreo informație despre Ploiești - Comarnic?
Se tot vorbește despre CoBra, dar bucata asta Ploiești - Comarnic are totuși 50 de km (!) și indiferent de cât va dura CoBra, ar ajuta cu siguranță.
Pare genul de proiect care ar putea avea efecte rapid, cum ar fi și legătura A3 - Tureni din jud. Cluj.




Powered by API/PUM imgur uploader

naivu

Nu cred ca autostrada Ploiesti-Comarnic va beneficia prea curand de atentie; DN1 deserveste suficient de bine portiunea respectiva si sunt multe alte proiecte mai urgente si mai importante (desi circul si eu adesea Buc-VP, dupa mine, nici macar proiectul CoBra nu are ce cauta in top 5; PiSi, A7, A0 Sud, A10, TgMures-CampiaTurzii+Nadaselu-Bors, A8, CraPi si chiar Sibiu-Brasov mi se par mai importante).

realfanady

#22362
^^
@Stefan cel Mare

Nu sunt sigur, ca ar avea un efect semnificativ tronsonul propus de tine. Preponderent are 4 benzi, nu sunt multe localitati. Adica nu este autostrada ok, inteleg, dar acolo se circula decent. Tot ce as face acolo tronsonul Nistoresti-Comarnic largit la 4 benzi, DN-ul larg dar pe 2 benzi (gen DN2) e cam periculos acolo. Iar cel mai important REALIZAREA CENTURII PLOIESTI in regim de drum expres, acolo trebuie facuta o fluidizare.
Desfiintarea tuturor intersectiilor la nivel si sensuri giratorii. (trebuie realizate bretele, pasaje etc.) Drumul trebuie sa fie in continuarea autostrazii, trebuie desfiintata si sensul giratoriu DN1-A3, si realizat un nod acolo eventual. Vorbim de 11km .... momentan DN pe 4 benzi, nu ar fi foarte costisitor transformarea in DX.

Dar despre ce vorbim?!, astea sunt momentan chestii marunte ... pana nu ai PiSi, pana Bucurestiul nu are o centura in regim de A sau DX, pana Clujul si Brasovul nu sunt legate de Occident, pana ce in Moldova nu ai nici o bucata de A ...

P.S.: Total de acord cu @naivu.

naivu

Total de acord cu centura Ploiesti si Nistoresti-Comarnic, dar tot ce pot spera (inainte de terminarea proiectelor mai importante) este un pasaj la iesirea din Ploiesti spre Strejnicu si sa inceapa Cobra la intrarea si nu la iesirea din Comarnic.

voicul

Maxim A3 ca centura a Ploiesti-ului ar fi mai interesana. In rest poate sa astepte mult si bine segmentul asta.

Se merge bine pe Ploiesti - Comarnic, cam indiferent de zi. Desigur ai mai castiga niste minute cu o autostrada, dar in alte parti investiti banii ar castiga zeci de minute.