Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 50 Guests are viewing this topic.

NGC

"Proiectare si executie Autostrada Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Subsectiunea 3A2: Nadaselu - Mihaiesti (km 8+700-km 25+500) si Subsectiunea 3B1: Mihaiesti - Zimbor (km 0+000 - km 13+260)

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 14.08.2019.


"Proiectare si executie Autostrada Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea Sectiunea 3B: Mihaiesti - Suplacu de Barcau, Subsectiunea 3B2: Zimbor - Poarta Salajului (km 13+260 - km 25+500)"

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 12.08.2019.


"Proiectare si executie Autostrada Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3B: Mihaiesti - Suplacu de Barcau, Subsectiunea 3B5: Nusfalau - Suplacu de Barcau (km 66+500 - km 80+054.044)"

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 13.08.2019.

RobertN

Nu știu ce s-ar putea schimba cu asta: 

"CSAT a declarat autostrada Ploiești-Brașov <obiectiv strategic de interes național>"

Acum am citit aici, don't shoot the messenger..

Xenos

E o declaraţie de intenţie a statului, deci o vrăjeală. Regulile europene şi naţionale privind achiziţiile publice tot trebuie respectate. Pe de altă parte, dacă vrea cineva să vadă cum s-ar construi în regie proprie sau prin companii de stat, să se uite la pasajul Grant, ca să dau un exemplu local bucureştean.

GDPR

Fiind vorba de CSAT, poate ca o trec la secret. Asa ca daca vrei sa afli indicatorii tehnico economici, numele antreprenorului general, etc, trebuie sa ai certificat ORNISS.  ;)

ghrt

Dacă vrei să o vezi, îţi trebuie certificat ORNISS. Nu mai zic de a merge pe ea - este exclusiv cu aprobare de la Marele Stat Major.
Cont (aproape) inactiv.

danutzu_1069

#21260
Este cam bramburala... Se discuta cam in acelasi timp despre mai multe locatii...

Referitor la grinda montata, nu este tinuta 100% in macara. Daca va uitati atent in partea de sus a grinzii, exista niste placi sudate care  se aseaza usor pe grinzile existente, nici sa stea cu toata greutatea dar nici cu toata greutate tinuta din macara. Placile mai au si rolul de a alinia grinzile.

paulmare

danutzu exact, de aia ii si rugasem pe baietii de la fata locului sa prinda detaliile :)
e foarte captivant forumul asta :)

paulmare

#21262
asta cu asezatul grinzilor in arcada, e chiar ceva nou in romania
aici de exe e pasajul ciurel - poza e a lui Marian Andrei de la "electrici"
https://forum.metrouusor.com/download/file.php?id=155886
In partea de jos se vede eclisa care sprijina grinda centrala
aici la podul Bogata- taietura platbandelor verticale e oblica ca sa obtina arcada si sageata fara incarcare

Multumim "pozarilor" :)

marinul

Cateva poze de la Biharia de azi, facute in graba




















Powered by API/PUM imgur uploader

Doar atat.

voicul

Peste asteptari Selina. Sa o tina tot asa.

Dan_s

Dar echipamentul de protectie? :stop: Trebeuie facuti "celebri" pentru a urma exemplul UMB-istilor.  :lol:

Hercule

Am incercat sa intru azi la Bogata sa vad stadiul lucrarilor la viaduct. Nu m-au lasat sa opresc, era plin de ingineri langa drum. Totusi, o poza am furat. Se vede tablierul central al benzii Iernut-Ludus montat la locul lui:


Apoi am ocolit prin niste tufe si am ajuns intr-o pozitie de unde am reusit sa vad ca tablierul central al benzii Ludus-Iernut e pe pozitie sustinut de macara:



In alta ordine de idei, pe lotul Straco absolut nici o miscare: toate utilajele parcate si nici un om prezent pe santier. E drept ca ploua destul de tare.
Deșteaptă-te române!

tonică

ar fi nevoie de ceva "boaşe" ale cuiva cu faramite de responsabilitate de prin guvern, care sa puna piciorul in pragul celor de la Straco.
Sa ceara asigurari concrete, cu cifre si dovezi ca poate termina nodul de la Chetani, restul trebuind sa fie reziliat si relicitat, poate chiar pe bucati. Eventual rupt pe la Hadareni unde sa fie nevoie de un nod provizoriu. Astfel cred, cu ceva hotarare si cu licitatiile facute ca la carte, ar exista sansele ca la sfarsit de 2020 sa fie gata totul!

alexandruduma

Filmarea de Marti de la Bogata:


pentium10

#21269
Wohohoho! Ce fain, e videoul anului.
Ai prins si momentul cand se deplasa pe senile la secunda 30 cu incarcarea in carlig.

Ca fapt divers raza maxima 45 metrii, 320 tone contragreutati superlif.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures