Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 46 Guests are viewing this topic.

alexandruduma


pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

paulmare

puteti face poze mai de aproape cum sunt eclisele pe care va sta grinda centrala - doar cu propria greutate pana incep la cordoanele de sudura ? multumesc tare mult

alexandruduma

#21243
Tocmai am vb cu un inginer de aici, se sta în macara până se sudează.

(GPS)

(GPS)

(GPS)

(GPS)

(GPS)

(GPS)

(GPS)

(GPS)

(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

pentium10

@paulmare aici se vede mai bine imbinarea si calareti

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Ionut

Reușesc să ridice și cealaltă secțiune tot azi?

alexandruduma


yetiman

WAW... !
Asteptam filmarea.  :)
Trebuie sa fie spectaculoasa.
Din cate observ, s-a plimbat cu sarcina in carlig.  :thumbsup:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

voicul

Cat timp dureaza sa fie gata cu sudatul?

SergiuSerj

^^

@alexandruduma despre celelalte deschideri care au ramas neacoperite nu ai aflat niciun detaliu?

+1 pentru pozee!!

alexandruduma

Trebuie sa apara si alea, ei zic ca in teorie ar putea termina calea de rulare pana la sf anului. Asta si vor, vedem daca reusesc.

La Iernut restul de grinzi (mai scurte) or sa vina doar la sfarsitul lunii August.

In schimb la Straco absolut nici o miscare la nod, din povesti se pare ca nu mai au nici bani de motorina, le-au plecat si ceva contractori, salarii nu au primit de 2-3 luni... urata situatie acolo.

Ionut

Ce inseamna mai exact "ar putea termina calea de rulare pana la sf anului"? A termina inseamna ca avem uzura, parapete, marcaje. Orice altceva este "neterminat".

pelan87

Straco vad ca a emis (conform ROGOP) o factura pe 22.07, in valoare de 3,6 mil. lei.
Probabil ca pana la plata facturii o sa avem un "concediu" prelungit pe lotul dintre C. Turzii si Chetani, tinand cont de problemele lor financiare.

paulmare

^pentium10 multumesc, deci e taiata platbanda oblic - de ce mai sta oare in macara pana se sudeaza ? :)
^ alexduma multumim, asteptam si filmarea :)

ghrt

@cristi5, părerea mea este că pe termen lung trebuie proiectată o autostradă pe VP, iar pe termen scurt, ca prioritate, trebuiesc construite centuri la staţiuni, inclusiv Nistoreşti-Comarnic, şi apoi un segment HP între Predeal şi Râşnov. Cred că e realizabil să fie construită autostradă full până la Sinaia (va fi centură la N-C plus zona Posada) şi apoi centurile half profile (adică câte un tunel 1+1 cu acces denivelat la staţiuni). Lucrurile astea nu exclud o dezvoltare ulterior completă full profile şi sună ca fiind mai accesibile / realist a fi făcute în timpul vieţii noastre decât o autostradă full cap-coadă. Cei de 20 de ani pot da dislike , ei poate vor vedea A full pe VP.

Părerea mea este că transportul în comun cu trenul ar trebui gândit împreună cu cel local. De exemplu când mergeam în Comarnic la un amic, ce stătea pe o stradă de la intrarea dinspre Câmpina, eram nevoit să merg pe jos pe marginea DNului, deoarece microbuzele în realitate deservesc un transport între localităţi şi vin rar. Plus urcarea cu rucsacul în spate până aproape de marginea pădurii, dar asta deja făcea parte din distracţie.
Cât despre un park n ride la Câmpina, nu trebuie să fie neapărat mare, dar vor trebui să existe trenurile şi reţeaua locală din staţiuni.
Cont (aproape) inactiv.