News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 45 Guests are viewing this topic.

Europiu

Lucrările la relocarea stâlpului sunt vizibile de mai de multișor:

Quote from: horatiu.cosma on July 15, 2019, 10:16:20 AM
Stâlpul stă, dar dacă sunteți puțini atenți, puteți observa fundațiile viitorilor stâlpi pe ambele părți ale autostrăzii.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

SergiuSerj

^^

@ciprebbe multumesc frumos pentru explicatie!  :D

In rest, se vede frumos progresul, cu asfalt aproape pe toata suprafata! La ce bine lucreaza, eu sunt optimist si in legatura cu Bogata pana la final de an, daca se mentine progresul si vremea buna!

Daca nu, cu siguranta in primele luni din 2020 o sa fie gata.

In rest, BRAVO lor pentru toata munca!

Xenos

Într-adevăr, Astaldi lucrează frumos, dar ce ne facem cu nodul Cheţani din lotul Straco, şi cu lotul Straco în general? Delăsarea lor îmi aminteşte de cum (nu) se lucra la A2 în anii 90....

Loko

La min. 2:20, pe filmarea cu tot lotul, n-ar trebui sa mai vina vreun overpass, ceva?

pentium10

acel DJ va fi desfintat, si autostrada va ramane la sol

se va circula asa

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

horatiu.cosma

Nu stiu ce vi se pare asa de grozav, mie imi pare destul de subtire miscarea, poate erau in pauza de masa. La Bogata se vede ca mai trebuie sa vina tablier la greu, sunt doar bucatele mici care trebuie sudate si apoi ridicate. Nicio sansa anul asta.

Ionut

Eu nu ma refer strict la miscarea din filmare, ci la progresul de la ultima filmare. Vad foarte, foarte mult asfalt, pe 85-90% din lot. Sincer, nu ma asteptam sa inainteze asa mult. Si in filmare se asfalta la un punct (nu mai stiu care). Daca nu era vorba de Bogata cred ca puteau termina anul asta. Asa, cam greu, spre imposibil. Doar sanse teoretice in continuare.

voicul

Vazand ce e la nod la Chetani, chiar sunt sanse sa il termine Straco pana la final de an.

Astaldi trage din greu, dar ... mai vedem. E cam pe muchie de cutit.
Nu cred ca o sa il dea (CNAiR adica) in folosinta half-profile.

+1 pentru filmare.

Vlad94

Nu este la sol, dar macar grinzile sunt ridicate, lipsind doar terasementul. Eu cred ca termina nodul Chetani anul asta.

pbh

Este evident ca Astaldi se misca bine dar au inca mult de lucru. Lasand structurile si relocarile sunt foarte multi km de santuri de scurgere si mai ales de panouri fonoabsorbante.
Straco zero barat. 2 basculante + un excavator in actiune in rest.... Cat mai trebuie asteptat sa isi revina (daca isi mai revine)? Orice zi pare o zi pierduta cu Straco. Nu poate termina CNAIR in regie proprie nodul si legatura cu lotul Astaldi? Macar atat - dupa reziliere, normal.

ghrt

@dr4qul4, cuvântul "exact" mă depăşeşte. Am mers pe A2 anul trecut, săptămânal, în contratimp cu aglomeraţia de sezon: mergeam duminică după masă, reveneam joi-vineri. În fiecare duminică am văzut ambuteiaje generate de accidente. Deseori mai multe ambuteiaje, de mulţi kilometri.
La un moment dat am mers şi eu sâmbătă ca toţi ceilalţi, când am verificat GMaps am ieşit la Fundulea şi am continuat pe DN până la Feteşti. Am citit pe Hotnews că A2 a fost blocată 8 ore (cred că se răsturnase o cisternă). Mai recent, aseară (duminică) m-a sunat un amic că pleacă din Mangalia şi trece pe la mine când ajunge - m-am uitat pe GMaps şi am mustăcit. Iar azi am auzit la radio că a fost blocată pe la km 200, carambol între 4 autoturisme.

Vei spune că de fapt dacă nu are loc nici un accident. E un dacă aici. RO e pe primul loc la şoferi care conduc prudent şi defensiv, mai ales în aglomeraţia aia criminală.

Personal, dacă aş putea lua un tren decent Bucureşti - Mangalia (că acolo merg), mi-aş lăsa a doua maşină la Mangalia şi aş merge cu trenul între localităţi. Din păcate CFR-ul pe Constanţa - Mangalia e o glumă proastă. Cum eu stau în Pantelimon, să merg de acasă la GdN, apoi la Mangalia cu CFRul mi-ar lua cu câteva ore mai mult şi ar fi mai inconfortabil decât să merg cu maşina. Costurile (carburant+peaj) sunt comparabile.

Cât despre intrările şi ieşirile de pe A3 în staţiuni, vezi ieşirea de pe A2 în DNCB, cred că e o bună estimare.

Apoi, ţine cont că A2 primeşte un drum din Mamaia gâtuit de oraş, un capăt din Ovidiu filtrat de cei 10km în plus şi un DN din sudul litoralului gâtuit de Eforie şi câteva giratorii, apoi nimic pe parcurs. Cred că A3 în staţiuni va primi la orele de vârf 3-4 benzi de intrare în flux continuu.

Şi eu cred că trebuie optimizat accesul în staţiunile de pe VP şi Rucăr-Bran (personal îmi place mai mult RB), dar poate că este suficientă o autostradă Ploieşti - Sinaia şi centuri la celelalte staţiuni, cuplat cu mutarea traficului de tranzit pe o autostradă paralelă şi cu un transport în comun feroviar şi apoi local decent. Zic şi eu, în ideea că poate cei care se pricep vor studia alternative la părerea populară.
Cont (aproape) inactiv.


voicul

Cat progres !!!
Sa te tot uiti la asa ceva  :D

vancouver

Buna analiza ghrt.

Poate ca este o varianta cum spui, autostrada numai pana la Sinaia, apoi DN 1+1 pe langa Sinaia, Busteni si Azuga (dar complet denivelat, adica 1+1, dar fara nici un punct in care vehiculele ajung sa opreasca, gen trecere de pietoni sau intersectie la nivel), apoi facut half-profile de autostrada Predeal-Paraul Rece-Rasnov. Si Rasnov-Cristian-Fagaras mai departe A. A3 pentru trazit facuta insa prin alta parte.

Justificare in detaliu:
1. Autostrada Ploiesti-Sinaia sa existe un drum decent si sigur in perioadele normale. In perioadele turistice autostrada va servi ca stocaj de masini in exces: ceea ce nu poate fi absorbit de statiuni, asteapta frumos pe autostrada. Ambuteiajul este asfel clar masurabil, mult mai predictibil si informatii despre acesta pot fi aratate celor din urma, care vin de la Ploiesti spre Campina. La Campina parcare gigant, langa gara, cine nu vrea sa astepta poate parca acolo gratuit si poate lua trenul. Trenuri penduleaza la 10-15 minute intre Campina si Predeal, distribuind turistii. Transportul in comun local gratuit pentru cine vine cu trenul. Astfel ambuteiajele nu se evita, dar se tin sub control. Accesul via drumul vechi interzis, cu exceptia autobuzelor si autocarelor, care astfel primesc prioritate si pot ocoli ambuteiajul de stocaj de pe autostrada. Scopul evident: in autocare sau autobuze vin multi oameni, astfel ca numarul de vehicule individuale se reduce.

2. DN 1+1 Sinaia - Busteni - Azuga - intersectie DN1 / DN73A. Facuta ca drum express 1+1, majoritar subteran (de ex. tunel exact sub locatia actuala a DN1 sau si mai bine, tunel pe sub o zona mai libera, ca lucrarile sa nu afecteze prea tare traficul - in Busteni am studiat o varianta si se poate face un tunel exact langa sau chiar sub albia raului Prahova, in parte tunel deschis - fara capac - iar in unele locuri inchis, cu raul Prahova refacut artificial deasupra, sa arate si bine = acum e un jeg total acea albie = se poate face un parc cu locuri de joaca si cu paraul trecand prin mijloc frumos). Scopul final: sa se circule cu 50 km/h fara nici un impediment flux continuu 1+1. Capacitatea unui astfel de drum este de ca. 1800 veh / ora. Ca si comparatie acum prin Busteni sunt momente cu trecerile de pietoni aglomerate in care fluxul este redus la sub 500 veh / ora. Fix cand sunt si cele mai multe masini in coada, fix atunci sunt si cei mai multi pietoni in centru.

3. Half-profile din autostrada proiectata acum intre: Predeal (intersectie DN1 / DN73) - Rasnov. Scop: evitarea serpentinelor Predeal-Timisu de sus. Realizarea unui acces facil si rapid intre Brasov si Valea Prahovei, mai ales pentru aprovizionare marfa si interventii de urgenta, dar si pentru traficul turistic. Sistem 2+1, cu 1+1 in tuneluri.

Punctele 1+2+3 asigura un trafic complet in afara localitatilor, relativ sigur si rapid pentru majoritatea perioadei anului. Numai in perioadele turistice lucrurile se blocheaza, dar cum s-a mai explicat, se vor bloca oricum. Pretul va fi undeva 50-60% din autostrada full. Si util este si fiecare din punctele 1, 2 sau 3, separat.

4. A3 pentru tranzit facuta prin alta parte. Dar nu imediat. Ci doar daca se observa ca succesiunea mentinata anterior se blocheaza in cursul saptamanii (autostrada Ploiesti - Sinaia, DX 1+1 Sinaia - Predea si half-profile autostrada Predeal - Rasnov). Ceea ce sincer nu cred sa se intample prea curand. Dar pe masura ce situatia se strica se poate incepe constructia A3 Ploiesti-Maneciu-Pasul Boncuta-Vama Buzaului-Brasov. Primul segment poate fi un half-profile Ploiesti-Valenii de munte, acolo oricum drumul actual e cam sufocat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Vice33

Am si eu o intrebare: pe filmarea lui Alexandru Duma de la min 18, in continuare se vad autovehiculele circulând pe un sens din A si apoi intrand pe breteaua lor normala, ceea ce se vede mai departe din A, tine de lotul Geiger si Strabag inaugurate in Dec 2018?