Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 48 Guests are viewing this topic.

teoneo

Din nou, de la capătul vestic al lotului Geiger.








Monitorizare video! (este și la km17)







teoneo

A doua structura mare de pe acest lot: Pod peste pârâu Sărata și acces Drum exploatare.


Câteva detalii de la această lucrare.



și în direcția opusă



















teoneo

#18302
pe partea sudică a pârâului Sărata (continuare)





(pata de jos e de la apa cu care m-am spălat pe mâini) :p


continuăm.




Supratraversarea A3 de către DC77 (de la Ogra, în stânga, spre Giuluș și Lăscud, în dreapta).


După această supratraversare e granița lotului Geiger cu lotul vecin, Strabag.

atât de pe lot Geiger.

Înapoi la video lot Geiger.

Europiu

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

carutasul

La lotul Strabag a muncit și Straco? Mă gândesc că așa poate mai primește ceva $$ânge în vene pentru celălalt lot :)

valer

Geiger ar trebui sa ia centura Tg Mures, ar face o treaba excelenta. Sper sa mai castige contracte.

Granata06

@Valer

Nu poti sa dai o lucrare cuiva doar ca a facut-o bine pe alta. Insa poti sa adaugi un criteriu in selectia ofertelor gen: lucrari conforme si executate la timp pe teritoriul tarii, si acolo dai un punctaj. Habar nu am daca exista sau nu asa ceva acum, insa asa mi s-ar parea mai ok sa ii sprijinim pe cei care fac treaba buna in tara.

voicul

Geiger a reusit sa faca o performanta in RO: o sectiune de autostrada terminata doar in 3 ani si 8 luni (de la castigare), pentru:
"durata de executie: 16 luni (4 luni proiectare si 12 luni executie)"

horatiu.cosma

^
Să nu fim răutăcioși. Geiger a primit AC pentru primii 3 km în aprilie 2017 și pentru restul în noiembrie 2017. Deci a terminat în fix 11 luni de la ultima AC.

Ionut

#18309
Nodul Iernut, sambata. Cu explicatii incluse. Bine, voi stiti...
Multumim teoneo pentru efort!


voicul

Si care ar fi diferenta intre un nod temorar si nodul final? Cam 500 de m mai deprate de linia ferata nodul final?
De ce ar da politia acordul pentru acel nod si nu pentru cel temporar?

Intreb pentru ca celalalt nod e la Chetani/la Straco si e clar ca Astaldi va termina cu mult inaintea Straco.
Deci aglomeratie se va face si pe formatul final, doar ca 500 de m mai departe de calea ferata.

Ionut

Nodul rutier Iernut va avea pasaj peste A3 si peste calea ferată.

horatiu.cosma

Ionuț, ar trebui să mediatizăm mai mult harta cu principalele proiecte. Înțeleg că nu toți obsevă faptul că s-a zis de cel puțin 10 ori aici că nodul final va desființa actuala trecere la nivel printr-un pasaj suprateran, însă harta proiectelor pe care se vede frumos desenat respectivul pasaj ar putea elimina zeci de comentarii inutile din fașă.

Europiu

Scuze, Horatiu, dar pe harta de care zici tu nu apare niciun fel de pasaj. Sau nu vorbim de aceeasi harta?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Nu apare inca pe harta. Dorm pe ei colegii care se ocupa de harta. :p O:-)