Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 25 Guests are viewing this topic.

pentium10

am dat un +1 like lui Marius, pentru ca dialogul imi place, sa mai scrii te rog, mult ajuta orice raspuns din partea celor care stiu detalii
API e de partea proiectului cel mai bine ar fi sa fie clarificat unele aspecte
ca si CNAIR sa poate fi influentat prin argumente
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

rizzuh

Quote from: horatiu.cosma on March 29, 2018, 02:10:54 PM
Nu zic că e doar vina voastră și că doar voi sunteți în situația asta, că până la urmă într-un mediu patronat de CNAIR sunt șanse mari ca "tot peștele să se împută", însă dacă vrem să avansăm mai cu viteză și cu mai mult profesionalism în domeniul ăsta, ceva schimbări trebuie făcute și la constructori, nu doar la CNAIR.

Cele spuse de Horatiu confirma ca in toate derapajele CNAIR este un sambure de adevar, ca si constructorii o mai fac de oaie, contesta aiurea (netimbrat, bravo), raspund neprofesionist. Asta nu scuza CNAIR deloc - doar ca vina nu este 100% la CNAIR ci este impartita - sa zicem 90% CNAIR si 10% constructori.

Sorin62

Quote from: MISECE62 on March 28, 2018, 12:34:29 AM
Popasului-Gherghitei-Petricani, ceva nou?

Azi, pe fugă, la Gherghiței:
- podul peste balta Saulei are toate grinzile puse; se balasta rampa dinspre Gerghiței
- se balasta rampa sudică a podului peste CF; au apărut zidurile care delimitează rampa
- sunt montate toate grinzile pe partea sudică a podului, se lucrează la armătura și cofrarea pentru supra betonare 
- se lucrează (cred) la radierul primului rând de pile din nordul CF (nu am văzut dacă este turnat - am văzut că la cea dinspre est ieșeau armături din escavație...)

Cu regret că nu am putut face poze.

Ionut

Cand spui "se balasta" cred ca te referi la faptul ca se executau umpluturi, agregate asternute si apoi tasate, compactate. Nu cred ca sunt ei la nivel de balast stabilizat. :) Multumim de update!

alecu26

Quote from: rizzuh on March 29, 2018, 03:09:59 PM
Quote from: horatiu.cosma on March 29, 2018, 02:10:54 PM
Nu zic că e doar vina voastră și că doar voi sunteți în situația asta, că până la urmă într-un mediu patronat de CNAIR sunt șanse mari ca "tot peștele să se împută", însă dacă vrem să avansăm mai cu viteză și cu mai mult profesionalism în domeniul ăsta, ceva schimbări trebuie făcute și la constructori, nu doar la CNAIR.

Cele spuse de Horatiu confirma ca in toate derapajele CNAIR este un sambure de adevar, ca si constructorii o mai fac de oaie, contesta aiurea (netimbrat, bravo), raspund neprofesionist. Asta nu scuza CNAIR deloc - doar ca vina nu este 100% la CNAIR ci este impartita - sa zicem 90% CNAIR si 10% constructori.

Sa lamurim: Strabag doar se apara in acest caz. Contestatorii sunt Itinerra. Din pacate pe actuala legislatie...cei declarati castigatori nu pot contesta. Dar cei din spate pot oricand....cine stie...poate iese ceva.

Pacat ca nu se face un sistem ca in multe tari. Cu un fel de calificative: clasa A, B, C, D...etc. Si in functie de ele sa poti licita lucrari mai complexe sau mai simple. E ridicol ca la fiecare licitatie sa pui aceleasi si aceleasi documente cu valoare aduagata zero. Si sa fii descalificat (nu vorbesc acum de cazul asta) ca ai gresit seria motorului de la nu stiu ce grader. Sau daca va amintiti cazul celebru a lui Colas de pe Tm Lugoj 2, cand a fost eliminat Colas pe motiv ca Project Managerul (dupa ce CNAIR la ordinul lui Boagiu) a scazut din experienta totala inclusiv concediile, sambetele si duminicile, si sarbatorile legale si a aratat ca de fapt nu are minim 10 ani experienta.

Sau mai simplu si practica in trecut de inclusiv de CNAIR. Precalificare. Facuta cu ani inainte, arata si o anumita stabilitate si seriozitate a firmei (avem exemple suficiente acum cu Eko, Corsam, Tehnologica, Euroconstruct), si in final se contesta eventual doar preturile unitare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

kumar

#15605
Poze de la Gilau luate de pe facebook-ul cnair














GDPR

^Nu ma prind de ce nu au turnat deja cuzinetii la pile.

alecu26

La alea vechi ale lui Bechtel?

Posibil sa nu aiba solutia finala sau livrati neoprenele. Ca fiecare producator are specificatiile lui si de aici rezulta inaltimi/configuratii diferite sa preia aceleasi forte.

Solutiile Bechtel nu stiu daca mai sunt aplicabile pt ca s-au schimbat de vreo 2 ori normativele de calcul la seism de atunci.

PS: nu lucra chiar farmacie nici Bechtel. In una din poze se vede destul de urat rostul de betonare, se vede laptele de ciment scurs...
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Quote from: Sorin62 on March 29, 2018, 04:44:48 PM
Quote from: MISECE62 on March 28, 2018, 12:34:29 AM
Popasului-Gherghitei-Petricani, ceva nou?

Cu regret că nu am putut face poze.

Poate ne face cineva o surpriza cu o filmare din aer :)

teoneo

Poze de ieri, 28.03.2018. Lot 2 Astaldi/Max-Boegl (sectiunea 2A).
Primul lot de poze e de la capatul portiunilor asfaltate, lucrari pe care constructorul le-a executat inca de anul trecut. Sunt doua portiuni asfaltate, separate de lucrarile de la un podet metalic (aprox. km11+480). Aceaste portiuni sunt in dreptul Termocentralei dintre Iernut si Cuci.
Vedere spre Iernut/TgM (spre Est).

Paraul Luncilor (aprox km10+620-km10+640; se pregatesc lucrarile).

Zoom spre Iernut. Stalp de relocat.


Rotire cu 180 grade (vedere spre Vest: Cuci/Ludus/Cluj). Dupa cum se vede, e pus asfalt doar pe sensul spre Targu-Mures (de la acel podet mai sus amintit).


Vezi P37-detaliu terasament
Vezi P38-detaliu terasament


teoneo

Ne deplasam in zona podetului care "separa" portiunile asfaltate. La capatul sudic al acestuia.

La capatul nordic al podetului.


Vedere spre Vest (cu deplasare de la Nord spre Sud).
Vezi P43-detaliu terasament
Vezi P45-detaliu terasament



Vezi P47-detaliu terasament


teoneo

Tot din zona podetului, spre Est. Stalpul de 400KV care urmeaza sa fie relocat.






Powered by API/PUM imgur uploader

teoneo

Bogata. De pe DJ153E.



Spre Est (Orosia/Iernut/Tg-Mures):

Powered by API/PUM imgur uploader

In dreapta sus... Cea de-a treia casa nu mai e.





Ne intoarcem spre Vest. In fata: DJ153E. Peste drum, dincol' de deal, foreze si macara(le).

teoneo


teoneo

Forza Zublin!




Vezi P69-detaliu pilon forat



Vezi P71-detaliu pregatire pilon forat pt turnare. (Sorry... pt cadrare in orb)



Pregatire platforma pt forarile P11 (mal Bogata).