Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 54 Guests are viewing this topic.

teoneo

Mesaj mai mult pentru delectare, pentru ca sa vedeti cum se vede din DN15/E60 o parte din lotul 2 Strabag (subsectiunea 1C-3). Am filmat cu camera auto intrarea spre nodul de la Aeroport Targu-Mures (se vede partial si CIC-ul), apoi intoarcere si reintrare pe E60 (pe final, in dreapta, e aeroportul).



In al doilea video e portiunea cuprinsa intre Recea si Sânpaul. Santierul lotului 2 Strabag cu parcarea (spatiul de servicii) apare pe partea stanga.


Bogdan_Cluj

Frumos.
Se vede cum in prima filmare te-ai straduit sa ne arati cat mai mult din lucrare (gen breteaua de iesire de pe A3 spre TgM).

Hercule

Ieri nici o miscare vizibila din E60 pe A3 Targu Mures - Campia Turzii. Un singur lucru am remarcat, au inceput decopertarile pe lotul Straco: Chetani - Campia Turzii, in zona supratraversarii E60, la iesirea din Hadareni spre Luncani (mai exact aici). Pozele sunt din DN spre Nord (CT).







Deșteaptă-te române!

paulmare

Scuze daca repet ceva deja spus de altii - ca in bancul cu Mihai Viteazul, eu aseara am vazut doar

La Popasului sunt montate deja aparatele de reazem, invelite in folie sa treaca probabil peste perioada de acum -
Ar putea ridica grinzile ca sa ne dea senzatia ca au mai miscat ceva  :D

TibiV

Quote
(...)
Ministrul Transporturilor, Felix Stroe, a anuntat într-o conferinţă de presă că de luni este operaţională echipa care lucrează, împreună cu echipa Băncii Mondiale, la proiectul autostrăzii Ploieşti - Braşov.
   "În conformitate cu calendarul pe care mi l-am asumat cu BM, astăzi, 15 ianuarie, a devenit operaţională unitatea de implementare care este încadrată de specialişti competenţi, are logistica necesară, toate condiţiile şi a început să lucreze. De astăzi este operaţională echipa care lucrează, împreună cu BM, la proiectul autostrăzii Ploieşti - Braşov. Sunt lucruri în care nu credea nimeni în urmă cu foarte puţin timp şi care astăzi au demarat şi nu mai pot fi oprite chiar dacă cineva ar dori acest lucru", a subliniat Stroe.

(...)
AGERPRES
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

Putem gasi pe undeva date despre activitatea acestei UIP?
Sunt curios ce obiective si mai ales ce calendar si-au propus...

perfidus

In pagina 1000 gasesti postul lui NGC cu doua documente destul de importante pentru activitatea acestui UIP. Nu este un calendar ci sunt niste principii de lucru.

Quote from: NGC on December 25, 2017, 11:31:54 AM
Si daca tot am ajuns la pagina 1000, sa punem aici cadourile de Craciun de la Banca Mondiala pentru A3 Ploiesti - Brasov.

Terms of Reference for Preparation of an Environmental and Social Impact Assessment (ESIA) for Romania: Ploiesti – Brasov Motorway Preparation Project

Terms of Reference (ToR) for the Resettlement Policy Framework (RPF) Ploiesti-Brasov Motorway Preparation Project
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1831-18012018

Quote
PRIMA DEZBATERE PUBLICĂ PE TEMA TERMENILOR DE REFERINȚĂ PRIVIND IMPACTUL DE MEDIU SI IMPACTUL SOCIAL, PENTRU PROIECTUL AUTOSTRĂZII PLOIESTI-BRAȘOV

Conform calendarului privind implementarea proiectului autostrăzii Ploiesti-Brașov, astăzi, 18 ianuarie 2018 la Bușteni, Ministerul Transporturilor a organizat prima dezbatere publică pe tema Termenilor de Referință pentru evaluarea impactului asupra mediului si impactului social, termeni publicați deja pe site-ul Ministerului Transporturilor din data de 21.12.2017.

La dezbaterea publică, alături de delegația Ministerului Transporturilor condusă de Secretarul Stat Grigore Maria Magdalena si reprezentanții Băncii Mondiale, au participat Primarii si Președinții Consiliilor Județene de pe raza teritorială a viitoarei autostrăzi.

Proiectul de autostradă Ploiești – Brașov este compus din două sectoare cu caracteristici de proiectare și construcție radical diferite: sectorul Ploiești – Comarnic (sector de câmpie și deal) respectiv Comarnic – Brașov (sector de deal și munte).

​Lungimea totală a autostrăzii este de 110 km și are un cost total estimat (MPGT): 1565,4 mil euro.

Managementul proiectului se va asigura printr-o structură a Ministerului Transportului. Astfel, pentru pregătirea și managementul proiectului s-a constituit o Echipă de Pregătirea Proiectului alcătuită din experți din cadrul Ministerului Transporturilor și din cadrul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Echipa de pregătire a proiectului a fost aprobată prin Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 1604 din 03.11.2017 și a fost completată prin Ordinul de Ministrului nr. 27/15.01.2018.

Proiectul de Autostradă Ploiești – Brașov reprezintă o prioritate în implementarea proiectelor rutiere majore și se regăsește atât în Programul de Guvernare cât și în Master Planul General de Transport al României.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

"Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"

Astazi a fost termen la CAB pentru contestatia TRAMECO, dar s-a amanat din nou. Acum termenul este 23.01.2018.

Pe de alta parte, solutionarea contestatiei ITINERA a fost suspendata pana la solutionarea litigiului de la CAB mentionat mai sus.

horatiu.cosma

#15024
Am fost ieri prin zona Tg. Mureș și m-am gândit să fac o vizită inopinată celor de la Astaldi. Am rămas plăcut surprins, pentru o zi rece, dar dezghețată de 18 ianuarie nu mă așteptam să vad atâta mișcare. Din ce am înțeles, pe lângă podul tehnologic surprins în poze de colegi încă de anul trecut, Astaldi a mai făcut încă 2 poduri similare peste Mureș pentru a transporta umplutura și alte materiale necesare. Au început timid să lucreze la piloții viitoarelor poduri peste Mureș. Sunt 2 structuri foarte mari, una de peste 400 de metri care traversează de 2 ori Mureșul și satul Bogata și încă una care traversează Mureșul și ceva cale ferată. Va fi mult de muncă acolo, lucrările vor fi spectaculoase și o pâine de mâncat pentru filmările de sus. În plus, un loc foarte bun pentru poze/time laps-uri/panorame cu aparate bune (@teoneo) este vârful dealului de după Luduș, în zilele senine și fără ceață se vede toată lunca Mureșului până departe.

Se lucrează binișor la structurile de pe zona autorizată în aprilie 2017, la consolidarea terenului de fundare în lunca Mureșului, unde terenul e slab, pânza freatică sus, cunoașteți istoria de la Aktor de pe ST (însă Astaldi-Max Boegl nu stau la lălăială). Am înțeles că în apropierea Mureșului, unde vor fi rampele structurilor mari se pregătesc platformele pentru piloți de beton/balast de îndesire, cred că de săptămâna viitoare vom vedea deja forezele în acțiune. Mobilizare bună era și în dealul de dinaintea nodului Iernut, unde se escava puternic. Pozele s-au reordonat după bunul plac, dacă sunt nelămuriri, clarificăm. Locația e între nodul Iernut și primul pod peste Mureș de la Bogata.







































































Powered by API/PUM imgur uploader

laszlo.robert

Mulțumim Horațiu.Nu ai observat cei de la Strabag s-au întors la lucru ?

Europiu

Faine poze, Horatiu! Petele negre = ti s-a voalat filmul?  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

La Strabag și la Straco am văzut ceva mișcare din mersul mașinii, dar nu m-am oprit. Europiu, petele negre reprezinta noroiul de pe geam, era să rămânem pe acolo la cat de moale era terenul.

teoneo

Multumim Horatiu. Am retinut ideea! Daca se poate incerc sa ma apropii de amplasament. De la distanta, aproape totdeauna, este ceva care sa iti obtureze tinta. Sa speram ca vor fi si zile senine (numai bune de lucrat si de pozat).
Ziceai ca s-ar fi facut podurile tehnologice de la Bogata?!?!

rocklee

horatiu pe la ...SOIMUS ...nu ai trecut  ???  :D