Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 32 Guests are viewing this topic.

alecu26

Maverick e personajul din Top Gun, pentru cei mai tineri. Caseta VHS cu el era la mare cautare inainte de 89. Se schimba pe doua filme cu Bruce Lee.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Earthchild


NGC

Am uitat sa trec ceva aici.

13.10.2017: "Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Secţiunea 1C, subsecțiunea Ogra - Târgu Mureș pe teritoriul localităţilor Cristești, Gheorghe Doja, Ogra, Sânpaul, Ungheni și Târgu Mureș din judeţul Mureş" din cadrul obiectivului de investiţii «Autostrada Braşov - Târgu Mureş – Cluj - Oradea»", aflate pe raza localităților Gheorghe Doja și Ungheni din judeţul Mureş"

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1718-hg13102017dirtac

Ionut

Acum vreo doua ore s-a incheiat o sesiune extraordinara a CM POIM (Comitetul de Monitorizare al POIM). Am propus/cerut explicatii legate de introducerea la finantare europeana a A3 Rasnov-Cristian, contract de aproximativ 26 milioane de euro proaspat semnat, dupa cum stiti. Pe POIM sau altceva, dar fonduri europene sa fie.

Am primit si un raspuns din partea OIT (Organismul Intermediar Transport, tine de MT) - citez din memorie "proiectele cu finantare europeana trebuie sa se supuna rigorilor procedurale europene", facand referire la studiul de fezabilitate si la restul de documente care trebuie sa respecte regulile de finantare pe fonduri europene. N-am mai apucat sa intreb daca asta e un raspuns elaborat prin care mi se spune ca in acest moment nu se poate finanta pentru ca documentatia acestui proiect nu respecta "rigorile europene".

Si nu am apucat sa intreb daca va fi intentia asta in viitor, avand in vedere ca e un proiect care poate fi decontat in exercitiul actual.

Cu alte cuvinte, nu se poate asa usor sa bagam un proiect la finantare. :) Cineva trebuie sa lucreze probabil prin CNAIR si/sau MT pentru a pune la dosarul de finantare europeana documentatia necesara.

Asa ca, probabil, proiectul va fi finantat de la buget.

adiarc

^"finantat de la buget"...hmmm..probabil printr-o rectificare bugetara...fireste pe minus
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

carutasul

Pai din anul ăsta nu mai apucă, nu asta e problema.
Pentru mine problema "fonduri de la buget" se traduce aşa:
"N-am putut da tunul cel mare, dar măcar nişte ţepe mici.."  Sau, mai strămoşeste, "dacă nu curge, pică..."

Ionut

Ca sa ma asigur ca toata lumea a inteles: finantarea este asigurata de la buget, contractul este semnat si sursa de finantare acum este clara (buget). Interventia mea astazi in cadrul CM POIM era legata de oportunitatea de a finanta acest proiect pe fonduri europene... degrevand bugetul de stat de 26 de milioane de euro. OK, nu 26, ca e si co-finantarea acolo si alte cheltuieli ne-eligibile. Dar oricum, mai salvam niste bani.

Asta daca se vrea... si daca responsabilii din CNAIR+MT fac documentatia pentru finantarea acestui proiect din fonduri UE...

Ionut

Lot Strabag azi, intre nod aeroport si Valea Izvoarelor.













Powered by API/PUM imgur uploader

adiarc

Frumos..muzeu( în curand- în 2018)....Mă bucur sa văd și balast stabilizat. ...înseamnă ca pana la venirea iernii acolo vom avea și asfalt

Totuși. ..ce face AC pentru nodul Iernut? Și chiar pt 600 de m din lotul Geiger?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

AC sta dupa AM... care AM trebuie emis pentru Bors-Ogra...

Ionut

Imagini din drona cu "ciotul" de 3 km din autostrada A3 care se construieste la intrarea in Bucuresti in zona Pipera-Petricani. Unde exista un blocaj si cand ar putea fi gata autostrada

Hotnews


Ionut

Pai am discutat aici acum ceva timp! N-ai fost atent?
Nu a aparut pe SEAP, de altfel articolul precizeaza clar:

Contactaţi de ECONOMICA.NET, oficialii CNAIR au menţionat că documentaţia este pregătită şi urmează să fie validată de către Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP), pentru a putea fi publicată apoi în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). Termenul estimat pentru lansarea licitaţiei este finalul anului.

pasadia

QuoteA3 poate fi considerată cea mai ghinionistă autostradă din România. Cu cinci rezilieri, [...].

De amorul artei, haideti sa facem statistica:

1. una bucata reziliere cu Bechtel, cea din anul .... (2010, mandatul Anca Boagiu?), atunci cand ramasese contract cu ei doar pe 2 portiuni, Campia Turzii - Gilau si Surplacu de Barcau - Bors
2. a doua bucata reziliere cu Bechtel, cea din anul 2013 (mandatul Sova), inclusiv pentru cele 2 tronsoane de mai sus
3. una bucata reziliere Vinci, cea din anul .... (2005?, prima concesiune picata)
4. a doua bucata reziliere Vinci, cea din anul ... (2010?, a doua concesiune picata)
5. a treia bucata reziliere Vinstrada, cea din anul 2014, mandatul Dan Sova
6. una bucata reziliere Pizzarotti, pentru bucata Bucuresti - DNCB, 2013, mandatul Dan Sova
7. un abucata reziliere ... , pentru bucata Targu Mures - Ungheni + drum de legatura, anul 2015 (pe fondul lipsei de decizie pe tema proiectelor fazate)

Si A1 are cel putin 4 rezilieri (Romstrade, Alpine, Salini si Imbreglio; A2 stiu doar de reziliere cu Colas.

PS: cu verde informatiile despre care nu sunt sigur.

pentium10

apropo Ungheni -TgMs + drum de legature sta dupa ce? parca avem acolo o licitatie finalizata
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures