Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 36 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pot deconta ulterior, nu asta e problema. Asa cum v-am zis, pe POIM proiectul Suplacu-Bors este la loc de cinste.
De ce? Pentru ca are sanse bune sa genereze absorbtie, mult mai mari decat Sibiu-Pitesti, de exemplu (cel putin in viitorul apropiat).

NGC

Quote from: NGC on August 09, 2017, 04:30:21 PM
"Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru "Autostrada Bucuresti-Brasov km 0+000 – 173+300 sector Comarnic – Predeal, km 115+300 – km 146+800 si sector Predeal – Cristian, km 146+800 – km 162 + 300 + reabilitare DN 73B"

In luna Iulie, o acvila aflata in patrulare a observat miscari suspecte.
Drept urmare, un soim a fost detasat in zona si a raportat ca in 26.07.2017 s-a aprobat raportul de anulare a procedurii.

Este a patra anulare pentru aceasta licitatie.

Au mai fost 3 tentative in 2016. Istoricul il gasiti aici.

Fourth time lucky!

CONSITRANS nu a mai contestat si acum au anulat licitatia.

22.08.2017

QuoteAutoritatea contractanta a anulat procedura de achizitie publica in baza prevederilor art. 204 alin. 1 indice 1 si in baza prevederilor art. 209 alin. 1 lit. c) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.

pasadia


alecu26

deci drum deschis pentru Cobra ca si concesiune?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

^probabil n-au renuntat niciodata la ideea de a da un tun de 8 mld,pt o autostrada care ar trebuii sa coste intre 1 si 1,5 mld euro

hai sa ne facem ca muncim...plimbam hartii,facem licitatii si apoi anulam.....unde e Curtea de Conturi sa le deconteze din buzunarul propriu toate sumele cheltuite de stat ,dar si de persoanele juridice private care participa la aceste licitatii ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Hai cu speculatiile acum, ca si in urma cu 2 ani. Dupa cum cantam mai sus:

Quote
There's a party goin' on right here
A celebration to last throughout the years
So bring your good times and your laughter too
We gonna celebrate your party with you

Come on now, celebration
Let's all celebrate and have a good time
Celebration
We gonna celebrate and have a good time

adiarc

eu repet ceea ce am spus si acum 2 ani,pe vremea lui Teapa-Copy Paste-Poanta

cea mai corecta modalitate este realizarea direct din bugetul de stat,cu alocarea unui buget multianual prin lege,de aproximativ 300 mil euro/an,timp de 4-5 ani....de ce sa o facem prin concesiune si sa platim aceasi suma anuala ,dar pt 20-25 de ani...e evident teapa,indiferent de costuri de creditare,intretinere,etc,etc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

pentru ca nu stim sa facem proiect, nu stim sa facem licitatii, nu stim sa manageruim un contract, nu stim sa facem expropieri, nu stim sa coordonam proiectul, nu stim sa obtinem acord de mediu, nu stim sa absorbim fonduri europene, nu stim sa atragem o finantare.

Ne pricepem la niste cvasi studii de fesabilitate si alea in zone cvasiplate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iulius

Quote from: alecu26 on August 23, 2017, 03:13:22 PM
deci drum deschis pentru Cobra ca si concesiune?

Poate stie ceva Ionut (facand sondajul cu privire la trecerea CoBra) pe surse in anticip si nu vrea inca sa ne spuna 8)

Ionut

#13749
Nu stiu nimic, dar cand se blocheaza complet PiSi si avem din ce in ce mai multe semnale la nivel public ca vrem Comarnic-Brasov, incepi sa te intrebi, nu? Vom vedea. Pana atunci, raspundeti la sondaj. Sunt 229 voturi acum, mai trebuie macar pana la 250-270. De ce 250? Pentru ca 250 inseamna 50% din userii foarte activi pe forum. :)

Neufunk

Si daca in loc de Vinci vin ceva chinezi, sau mai rau, arabi?  :lol:

Ionut

Abia acum pe seara am apucat sa ma uit peste plansele de pe Suplacu-Bors.
Sunt foarte migaloase si sunt si puse aiurea unele peste altele, greu de deslusit.

Dureaza, abia maine cred ca o sa apara ceva. Deci mai trebuie rabdare. :) Nu va chinuiti si voi.

alecu26

Quote from: Neufunk on August 23, 2017, 07:57:26 PM
Si daca in loc de Vinci vin ceva chinezi, sau mai rau, arabi?  :lol:
Ideea e sa fie o concesiune pe baze competitive. Cum a fost cea din 2008. Cu implicate bănci europene, planul juniori, plăți de disponibilitate, matrice de riscuri corectată. ...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Neufunk

Intrebare intrebatoare:

Contractul asta pune in lucru si minunatul viaduct Bechtel de la Suplacu? Oare care este starea lui? Sondele au fost mutate?

Ionut

Cu doua pagini in urma, adica aici:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg165685#msg165685

Am pus toate plansele pentru SUPLACU DE BARCAU-BORS
SUBSECTIUNEA 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550): 26,35 km
SUBSECTIUNEA 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 - km 59+100): 28,55 km
SUBSECTIUNEA 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450): 5,35 km

Vedeti ce vi se pare interesant. Eu am cateva intrebari.

De exemplu: in 60,25 km avem nod doar la Chiribis si Biharia/Oradea? :)
Iar la Suplacu nu imi este clar daca va fi descarcare temporara sau...?