Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 48 Guests are viewing this topic.

carutasul

Pai si dacă il demolează nu costă în plus demolarea? :)

vancouver

E vorba si de raspunderea pentru eventuale accidente. Nimeni nu poate sa-si asume asa ceva. Podurile sunt bune de santier si atat. Pentru localnici e nevoie de o serie de imbunatatiri, pentru a face podurile durabile (in timp). E nevoie de proiect, aprobat, cu AC, cu AM, cu aviz politie si altele.

Eu cred ca acete poduri nu pot primi avize definitive.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ciprebbe

Tot ce e acolo e temporar si construit in afara AC necesar constructiei autostrazii.(exista AC separat pt aceste provizorii si avize peste avize) E destul de birocratic sa il faca definitiv. Ca si siguranta pt santier , la filmari am trecut pe altele mult mai rele :)  va avea paza 100% tocmai sa nu treaca persoane neautorizate.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

teoneo

Ok. Intentia mea a fost sa arat progresul care se poate vedea pe santierele pe care se construiesc autostrazi. In niciun caz nu am subliniat ideea ca acest pod "trebuie" sa devina al comunitatii locale. Doar am relatat discutiile care am auzit ca se poarta in caz ca acest lucru ar fi posibil. Sunt doar discutii (si aici am GRESIT, pt ca am trecut in revista riscurile unui astfel de plan daca acest pod va ramanea asa cum apare in pozele ce le-am surprins). Sorry!
Nu vreau sa creez polemici pe marginea acestui subiect! Si eu sunt de parere ca scopul constructiei lui e acela de a fi un pod provizoriu, ceea ce si ESTE! Si e adevarat, podul este pazit si paznicul asta si face. Constructorul isi ia masuri sa nu treaca oricine cum il taie capul pe pod, pentru ca podul e pe tarlaua lui. Daca autoritatile locale isi asuma riscurile preluarii lui, atunci da, masurile de siguranta vor prevala.
S-a vorbit si se vorbeste despre un nod suplimentar la Ludus Sud (langa DC95), platit din banii CJ Mures sau al CL Ludus. Daca stiti voi ceva despre asa ceva, spuneti! Ma voi interesa si eu.

ciprebbe

Doar se vorbeste, la fel cum se vorbea si la Cugir. Nu e atat de ieftin sa faci un nod de autostrada mai ales acolo in lunca Muresului. (CJ Mures nu are bani de asa ceva, vezi exemplul aeroportului)
Cum nu mor Timisorenii sau Clujenii pana dau de urcarea pe autostrada nici Ludusenii nu or crapa.
Vedem pe A10(lot3) ce se va intampla cu podurile temporare, si acolo se dorea sa le lase, dar nu cred ca va semna cineva pentru preluarea lor  asa ca probabil vor fi dezafectate.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

__dir

ups, se mai face lotul ala? zici ca e o paria :)

stangabriel

Quote from: bridge on April 18, 2017, 05:50:59 PM
Pentru vreo 50 000 euro avem audit de siguranta rutiera pe lotul lui corsan!


Haa..  pai pentru asta nu trebuia sa se circule intai?

laszlo.robert

#12487
Au de gind sa emita AM pe Ogra-Bors pina in vara ?Parca o luna in urma intrase e linie dreapta ,cred s-a mai indoit putin de atunci (o fii lipsa fonduri ?).

ciprebbe

"Pana in vara" sanse mari sa nu apara. "In vara" cresc sansele..... dar ne poate prinde si toamna
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bridge

Tot ma intreb:de ce nu le-a dat AC pe acordu vechi?Unde se poate bineanteles.

ciprebbe

Multi si-au pus aceeasi intrebare. Chiar si acum eu mai cred ca se poate da pe anumite portiuni si demara in forta lucrarile. Asa nu se pierde 2017. Dar daca dai trebuie sa platesi lucrarile, platesti daca ai de unde.... poate aici e buba...si atunci o lalaie ca e mai bine....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

FRS

Cinci contestaţii la cea mai nouă licitaţie de autostrăzi. Cine sunt constructorii care continuă lupta pentru contractul de 285 milioane de lei

Se încinge lupta pentru construcţia lotului Târgu Mureş – Ungheni din Autostrada Transilvania. În ultimele zile, cinci dintre cei 12 constructori înscrişi în cursa pentru contractul de 285 de milioane de lei au sărit cu contestaţii. Şi asta din cauză că, cel mai probabil, nu sunt mulţumiţi de cine a fost declarat recent câştigător.

Sursa: http://www.economica.net/5-contestatii-la-cea-mai-noua-licitatie-de-autostrazi--cine-sunt-constructorii-care-continua-lupta-pentru-contractul-de-285-milioane-de-lei_136609.html


Ionut

Pai s-au anuntat castigatorii si nu am auzit nimic? Ce dragut. :)

voicul

Mi-am mai rupt odata masina prin Colentina - sos. Voluntari (si se mergea bara la bara :( ).

Deci vreo sansa, ca in orice viitor, mai indeparta decat mai apropiat si evident cu voia Lui (ma refer evident la Dumnezeu) ... sa se deschida A3 spre B?

Bogdan_Cluj

#12494
Deci a trebuit sa citesc de 3 ori sa imi dau seama ca este vorba de lotul de langa Targu Mures. Initial am crezut ca este vorba de ceva SF, dar nu batea pretul.

Astia cu articolul dau de inteles ca pt 285 milioane se face Tg-mures Ungheni. FFS, oare autorul articolului stie despre ce vorbeste?
Doar spre final iti dai seama despre ce ii vorba.

LE: My bad ... eu ma gandeam la Ungheniul de langa Iasi, tocmai ce veneam de pe threadul de A8. De aceea nu avea nici o logica ce citeam eu ... cum dracu sa aiba  :lol: