Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 40 Guests are viewing this topic.

alecu26

La Lukoil nu s-ar putea transforma intersectia aia? Ar trebui sa dispara de acolo Lukoil. Se potriveste ca dracu. Si in fata palatului Ghica, si in mijlocul intersectiei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

slartibartfast

Quote from: TibiV on May 11, 2016, 12:28:38 AM
facem pasaj suprateran cu 2 benzi/sens peste Colentina spre Pantelimon.

Sau o altă idee de fluidizare: eliminarea mașinilor parcate pe oprirea interzisă pe Doamna Ghica imediat la sud de intersecția cu Colentina și transformarea ei în stradă cu două benzi de circulație pe sens, așa cum ar trebui să fie. Soluția este aproape imediată și elimină o gâtuire care persistă încă de când s-a deschist străpungerea până la Delfinului.

TibiV

Indiferent ca se face sau nu pasaj (sau mai bine zis indiferent cand se va face pasaj) eliminarea masinilor parcate neregulamentar in toata zone este un "MUST".
Hai sa vedem daca reuseste Guvernul sa reglementeze ridicarea masinilor, asa cum a cerut Curtea.
Cred ca ridicarea masinilor (adica teama de ea...) este singura metoda care poate invinge nesimtirea unora...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Spatiu de largit Doamna Ghica pana in Colentina este mai mult decat suficient: https://goo.gl/maps/u9pmFRaeVoF2

paulmare

Quote from: alecu26 on May 11, 2016, 09:54:36 AM
La Lukoil nu s-ar putea transforma intersectia aia? Ar trebui sa dispara de acolo Lukoil. Se potriveste ca dracu. Si in fata palatului Ghica, si in mijlocul intersectiei.

tocmai ce au terminat-o de "modernizat" acum 2 luni, practic e o noua benzinarie (autorizatia a fot "reamenajare", dar au demolat-o si au adus una noua)
Pe Emil Racovita tocmai ce si-a inaugurat pandele biserica aceea facuta din panouri OltPan ca si halele industriale - acuma a pus tabla de acoperis peste tabla nervurata si are tencuiala siliconica - dar dedesupt tabla nervurata e "baza")
MOL-ul dintre rond Pipera si emil racovita cred ca e de doi ani
Blocurile de langa balta care sugruma urcarea de la stavilar, tot vreo 2-3 ani au
Pe partea dreapta a strazii (opusa celei cu biserica din panouri sandwich) se construieste la greu deja anul asta

asa ca ma gandesc eu or sa reapara "bulevardele" lui pandele din vechiul PUZ, si emil racovita va ramane un fel de strada secundara
si cu ocazia asta isi rezolva si "retrocedatii" care au terenuri acolo pe camp si sunt blocati fara cai de acces si utilitati

cezar-mario2012

#9635
 La școala 30 ce faci, intri în curtea școlii?  În această zonă nu putem vorbi de nesimțire în legătură cu parcările( Lukoil-intersectia Doamna Ghica cu Colentina), mașinile sunt parcate în spațiu corespunzător. Lărgire la trei benzi va desființa multe locuri de parcare, dacă nu le creezi alternative aceștia vor parcă pe prima bandă, si deci lărgire este inutilă.
E stau la Doamna Ghica si va pot spune de ce se crează blocaje. Dimineață fluxul este dinspre strada Doamna Ghica/ sos Colentina(atât dinspre Obor, cât și dinspre avion). Deci toți ce vin dinspre sud merg către nord. Blocajul unu, intersecția Colentina cu Doamna Ghica, necesar pasaj, dar se va bloca în blocajul doi intersecția Doamna Ghica cu Lacul Tei, aici soluția este relativ simplă, faci două benzi pe direcția înainte fără semafor și pasaj pentru pietoni. Următor blocaj este CF Constanța, necesar pasaj. A 3 va aduce un nou blocaj la Mobexpert, blocajul nu va fi creat de cei ce vin de pe A3, ci de cei ce vor veni din Pantelimon folosind Ghergitei și A3, deci soluția actuală este proastă.
Seara fluxul este invers, iar soluțiile sunt mai complicate, CF Constanța la fel pasaj, Mobexpert pasaj, Lacul Tei cu Doamna Ghica pasaj pe direcția înainte, nu stiu daca este loc, datorită școlii, Colentina cu Doamna Ghica pasaj (dacă pasajul va fi pe Colentina, nu va rezolva mare lucru, după trecere intersecție Doamna Ghica se îngustează și urmează imediat intersecția cu Strada Sinaia și se blochează din nou). Intersecția de la Planorama a devenit foarte periculoasă, trebuie făcut ceva acolo, dacă se va face prost vom avea un nou blocaj, sugerez un giratoriu mai mare, se poate face și ultimul blocaj, intersecția de la Pantelimon, necesar pasaj, dar după actuală reabilitare nu cred că va apărea prea curând.
Sunt ipetuos necesare parcări: la Lacul Tei, Doamna Ghica si Cercul Foamei, fără aceste parcări nu vom realiza nimic, chiar și cu pasaje.

Ionut

Va rog sa nu deviati pe subiecte care tin de infrastructura rutiera din Bucuresti, avem loc suficient in alte threaduri.
Multumesc!

cosss

Nicio poza cu excavatoarele care rup din dealul fostei paduri pe Gilau-Nadaselu? :D

alexV

^
Asta pățăști când ministerul ne recrutează fotografii

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Stati asa ca mai avem oameni in zona. Cred ca vom primi in curand noi surprize. :)

horatiu.cosma

Gilau-Nadasel fara fotografi, buna asta  :lol:.

sebi7

Despre Nadasel - Mihaiesti va spun din surse sigure ca studiul topo a fost finalizat in februarie, prin urmare ar trebui sa se anunte un castigator si sa porneasca lucrarile

Eurocopter

Castigatorul se stie (Maltauro), probabil ei faceau studiile topo. Se aude ca s-a semnat contractul saptamana trecuta.

Ionut

Mini-stiri pe Suplacu-Bors.

Corsan-Corviam au pana la finalul lunii mai termen de la CNADNR sa vina cu PT care sa poata fi aprobat in CTE. De asemenea, au acelasi termen si pentru a veni cu o scrisoare de garantie bancara necesara pentru ca CNADNR sa le plateasca avansul pentru inceperea lucrarilor. Au promis ca vor face organizare de santier si vor intra in teren deja prin aprilie... dar na, se pare ca sunt probleme majore (dupa cum zicea si alecu) in firma-mama. Din informatiile noastre, daca ei vin cu PT la final de mai si scrisoare de garantie de la banca, nu vor fi probleme cu aprobarea PT in CTE (evident, sa fie un proiect care poate fi aprobat) si vor primi avans, plus finantarea este asigurata (sunt bani alocati dincolo de avans), iar AC ar trebui sa iasa repede (prin iulie).

Practic mingea e la ei acum - trebuie sa puna pe masa PT si scrisoarea de la banca si sa se mobilizeze. Nu ar fi probleme majore in rest. La finalul lunii (sau inceput de iunie) cred ca vom sti daca se va rupe pisica sau nu.