Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 20 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GFC

Am fost si eu astazi pe sensul CB-Ploiesti!
Viteza medie 150 km/h; doua denivelari foarte serioase, adevarate trambuline, prima la podul peste Gruiu, a doua la indicatorul cu judetul Prahova.
Imi mentin parerea ca este slabutz circulata! Bine ca este, am facut de la Romexpo pana la paralela 45 in jur de 1 ora!
Din pacate odata reintrat pe DN1 apare o senzatie de "claustrofobie" si de "frustrare";de la Comarnic pana in BV rar s-a putut depasi 70km/h.
Mai avem enorm de munca si de recuperat in domeniul infrastructurii!

Ionut

A aparut pe Google bucata urbana din A3:


Ionut

Asta chiar pare o veste buna:

QuoteLicitaţia pentru autostrada Comarnic-Braşov a fost deblocată
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) a eliminat din caietul de sarcini pentru licitaţia referitoare la reactualizarea studiului de fezabilitate pentru autostrada Comarnic-Braşov (58 km) cerinţele referitoare la obligaţia consultantului câştigător de a pune la dispoziţia CNADNR un autoturism nou cu o valoare de 25.000-30.000 euro şi un buget de 30.000-40.000 de euro pentru instruirea personalului în ţară/străinătate.

Noul termen pentru deschiderea ofertelor: 7 noiembrie 2012
Pe de altă parte, CNADNR a mai anunţat joi că noul termenul limită pentru primirea ofertelor pentru licitaţia deschisă aferentă reactualizării studiului de fezabilitate pentru autostrada Comarnic- Braşov este 7 noiembrie 2012, deschiderea ofertelor urmând să aibă loc în aceeaşi zi, la ora 12:00.

sursa: Gandul

user201

Nu pot să nu constat și eu că presa centrală a început să scrie articole ( din păcate nu prezintă și partea bună a lucrurilor :( ) despre realizarea de autostrăzi, licitații, ceea ce e foarte bine că așa mai văd și oamenii ce se face și ce nu. Al doilea fapt constata și legat de A1 și de A3 e că Google e plin de Autostrăzi în Transilvania, pe lângă porțiunea de mai sus pentru București fiind marcată pe hartă și porțiunea Oradea- Ip. De-ar fi și în realitate...

Sfantu

#1010
Quote from: Ionut on October 20, 2012, 12:25:13 PM
Asta chiar pare o veste buna:
QuoteLicitaţia pentru autostrada Comarnic-Braşov a fost deblocată

de ce zici a e o veste buna ... mie mi se pare o veste proasta in contextul lipsei de bani pt A1 se doreste acum inceperea unui nou "buc-PL". Fara controlul UE parerea mea e ca vom asista la un nou Bechtel ... (stiu ca exista pareri divergente aici) dar din punct de vedere economic utilitate pret cat si a potentialului de coruptie prezent intr un asemenea contract complex pe teren foarte greu cred ca avem numai de pierdut.
Harta Autostrada A1 A2 A3 A4 A6 inclusiv DN si DJ in judetele adiacente Versiunea medie 50MB  Versiunea mare 200MB

Ionut

Quote from: Sfantu on October 25, 2012, 01:29:25 AM
de ce zici a e o veste buna ... mie mi se pare o veste proasta in contextul lipsei de bani pt A1 se doreste acum inceperea unui nou "buc-PL".

Asta e si ideea, e un contract PPP in care consultantul taie si spanzura, face documentatia de atribuire, urmareste executia and stuff. N-are treaba acest contract PPP cu lipsa de bani de pe A1. A1 va intra la finantare europeana din 2014, ma refer la Sibiu-Pitesti. Aici e vorba de bani privati. Imi mentin parerea ca e o veste buna. :)

flanker1

Deci poti sterge headline-ul: Licitatia pentru serviciile de consultanta A3 Comarnic-Brasov se pare ca este blocata de contestatii

Ionut

Pai... nu sunt doua contracte separate? Consultanta (supervizarea) si reactualizarea SF. Marturisesc ca sunt un pic confuz: se face intai reactualizarea SF, apoi se da consultanta si consultantul face actele si implementeaza pe baza SF-ului? Sau... :o

delacroix

Quote from: Ionut on October 25, 2012, 10:33:21 AM
Pai... nu sunt doua contracte separate? Consultanta (supervizarea) si reactualizarea SF. Marturisesc ca sunt un pic confuz: se face intai reactualizarea SF, apoi se da consultanta si consultantul face actele si implementeaza pe baza SF-ului? Sau... :o
E, deocamdata, un singur contract: "Reactualizare SF". Care SF va fi realizat de un consultant. Care consultant face si documentatia de atribuire, cu supervizarea CNADR. Banii ii recupereaza din contractul de atribuire al constructiei, adica de la investitor.
Chestia cu masina de 30000 euro nu impiedeca cu nimic licitatia. Banii tot vor fi cheltuiti doar ca din buzunarul CNADR(?). E o veste buna pentru optimisti si doar un anunt pentru ceilalti. Bani nu au nici "privatii", mai repede de 2015 nu cred ca se demareaza investitia.

fo-k

#1015
Rezultatul procedurii de achizitie publică a contractului  ,,Proiectarea şi construcŃia Autostrăzii
Transilvania, Sector 3A, Cluj Vest (Gilău) – Mihăieşti, km 0+000 – km 25+500, tronsonul 3A1 km
0+000 – km 8+700".
Oferta câştigătoare aparŃine Asocierii Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL

http://cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20oferta%20castigatoare%20Gilau+Mihaiesti.pdf



tonică

deci UMB e câştigător, dacă trece de perioada de contestaţii. Au la dispoziţie 2 ani. Sper să se descurce chit că aici finanţarea va veni de la buget aşa că vor depinde de hachiţele guvernelor care se vor perinda.
Are cineva să repună aici sf-ul modificat la tronsonul acesta, gilău-mihaieşti? Îl văzusem la un moment dat dar nu l-am salvat pare-se...

ciprebbe

o veste buna daca UMB ul a luat acest lot, insa va zic cunoscand bine terenul ca au de munca aici nu gluma.
In sfarsit asa poate o sa avem si noi de pe aici ce poza si filma pe viitor. SA speram ca nu apar contestatii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

O veste exceptionala, din mai multe motive:
- sper ca guvernul sa fi inteles ca e nevoie de investitii in infrastructura
- cum acest segment va fi cu bani de la buget, exista sanse (teoretice) sa dea drumul si la celelalte 4 tronsoane de pe A1, acelea fiind finantate cu fonduri UE (dupa principiu "daca dau drumul la asta cu bani de la buget, nu vad motive de ce nu ar da drumul celorlalte finantate cu bani europeni")
- daca UMB va ramane pana la urma aici vom avea, in conditii normale, intrare pe santier si vom face reportaje cu ciprebbe sau alti useri din zona, asa cum a facut iuli pe Timisoara bypass (trust me, intrare avem, doar sa fie confirmat UMB)
- avem sanse sa ii vedem din nou la lucru pe cei de la UMB si sper(am) sa faca treaba la fel de buna si aici

O veste f buna, sunt happy. :D

PS: cei de la UMB au surse foarte bune in minister, probabil, pentru ca nu degeaba au avut campanie de angajari (vreo 4000 de oameni).

ciprebbe

Pai eu sper ca daca iuli a reusit sa intre sa reusesc si eu si sa ne ascutim pilele cat mai bine pt a realiza reportajele.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe