Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

11 Members and 30 Guests are viewing this topic.

carutasul

Cele care s-au facut, ca ne baga Ionut la off-topic :)  Adica si cele de pe Sibiu-Orastie, si Lugoj-Deva1, si Arad-granita au avut acelasi termen de executie (aproximativ) , desi diferenta de dificultate era evidenta, si atunci normal ca UMB ar fi luat bonus ca a terminat mai devreme cu un an iar Strabag nu, desi efortul nu a fost la fel.

alecu26

au fost 18 luni + 4 de proiectare.

Pe Lugoj-Deva, datorita complexitatii, s-a introdus mai mult, ca si-au dat seama ca e mai complex, si cvasiimposibil sa termini, daca in cele 18 luni prinzi 2 ierni.

Si bonusul nu introducea nimic descriminator....pe acelasi lot conditiile de concurenta erau aceleasi. Ca erau discriminari intre loturi....asta e. Fiecare avea dreptul sa-si aleaga la ce loturi sa participe.

Eu vorbesc aici despre un singur proiect, a carui finalizare pe repede inainte e foarte importanta. In plus, propun ca bonusul sa fie platit din salariul celor din CNADNR care a bulit prima documentatie.

Dupa aceea pe alte loturi, nu s-a mai tinut cont de conditiile tehnologice de lucru, si de când expira fondurile europene (Sebes Turda, Campia-TGM).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Quote from: alecu26 on April 12, 2016, 09:33:00 AM
Cip, daca asistenta tehnica e 13 luni...sigur va fi maxim 12 luni termenul de executie.

O propunere pentru CNADNR (nu cred ca ar avea ceva impotriva ANAP sau Curtea de Conturi) pentru ca s-a mai practicat: Se numeste Bonus for early completion.

Un 0.05%/zi? ceva de genul.

1 luna pt licitatia si 12 executia hmmmmmm.
E ciudat pt ca pot fi contestatii si semnarea contractului poate fi impinsa mult dincolo de cele 13 luni(incepand de la semnarea contractului de asistenta). Avem consultanta asigurata oricum aici, si platita cu bani frumosi.
Eu as pune 8 luni termen de executie, fezabil ( ai grinzile si predalele in santier, ai 6 pile din 14, 3/4 din culee, terasamentul 80%) dar fara lansator. E problema constructorului cum aseaza grinzile( poate vrea cu elicopterul :) )

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Eurocopter

Nu ar fi problema asta, probabil se poate face aditional si se mai prelungeste asistenta tehnica cu 6 luni.

alecu26

asistenta tehnica se plateste doar când se efectueaza....probabil asta e intentia. Adica când in santier nu se intampla nimic, si nu ai faze determinante, dispozitii de santier...e normal sa nu platesti. Sper ca wording-ul sa fie mai clar in documentatie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

nu a observat nimeni in interviu? S-a reziliat  Ungheni-Targu Mures.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Europiu

Quote from: alecu26 on April 12, 2016, 01:06:00 PM
nu a observat nimeni in interviu? S-a reziliat  Ungheni-Targu Mures.

Pai nu era chiar o noutate... Vezi aici
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alecu26

cu trei zile inainte la conferinta de presa, spunea ca l-a salvat, ca motivele erau puerile...etc.

Acum e clar reziliat. Nu notificare, nu adrese....KAPUT.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stefan_viziru

Rezilierea asta e premiera absoluta pentru România.  >:( >:( >:(

Si sunt convins ca si pentru Uniunea Europeana.  >:( >:( >:(
La mai mare >:( >:( >:( (aviz lui Homor, Costescu, Ciolos, Rus, Ponta, Matache etc)!
A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

NGC

Acum este un moment bun sa ne folosim de rezilierea contractului pentru "Lotul 1 – Targu Mures – Ungheni + drum de legatura", pentru a include in noua licitatie inclusiv portiunea Ungheni - DN13, desi ea face parte din A8. ;)

Tavi

Quote from: cutter on April 12, 2016, 12:09:57 AM
De asemenea, și declarația de proiectare de la intrarea A3 în București.
Cutter, declaratia de proiectare este publica? Ar fi noutati fata de fostul constructor? Multumiri anticipate :D
A! Si cum zicea si Ionut: cu finantarea cum stam? Sau este in sistem credit furnizor? :)

Eurocopter

Quote from: NGC20 on April 12, 2016, 03:20:55 PM
Acum este un moment bun sa ne folosim de rezilierea contractului pentru "Lotul 1 – Targu Mures – Ungheni + drum de legatura", pentru a include in noua licitatie inclusiv portiunea Ungheni - DN13, desi ea face parte din A8. ;)

Corect, va fi dezastru pe actualul DJ cu rol de centura la Targu Mures dupa deschiderea A3. Mi se pare o mare aberatie sa nu mai faci inca 10km de A pana la DN13. Zona nu impune niciun fel de dificultate tehnica.

NGC

^^^

Quote from: NGC20 on October 16, 2015, 10:26:32 AM
DJ151D (km 0+000 – km 15+513) Ungheni - Acatari se va transforma in DN15H si se va moderniza.
^^^
Asta era intentia anul trecut.

horatiu.cosma

Pentru lotul reziliat se poate scoate in orice moment la licitatie executia lucrarilor pe FIDIC Rosu. Pe Ungheni-Acatari nu avem nici macar SF. Are sens sa stam 2-3 ani pana cand va exista un proiect tehnic si pentru Ungheni-Acatari, pentru a le licita la pachet?

Eurocopter

Quote from: NGC20 on April 12, 2016, 03:43:18 PM
^^^

Quote from: NGC20 on October 16, 2015, 10:26:32 AM
DJ151D (km 0+000 – km 15+513) Ungheni - Acatari se va transforma in DN15H si se va moderniza.
^^^
Asta era intentia anul trecut.

Nu mi se pare fezabila solutia. Drumul este sinuos (inclusiv curbe de 90 de grade prin sate), trece prin multe localitati si este in mare parte imposibil de largit.

Nu trebuie neaparat licitat Ungheni-Acatari la pachet, insa va fi imperios necesara continuarea cat mai urgenta a autostrazii pana la Acatari. In caz contrar, se prefigureaza o noua mare eroare a dezvoltarii infrastructurii romanesti. Sa descarci o autostrada in centrul unor sate atat de inghesuite precum Leordeni sau Gheorghe Doja este crima curata.