Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 29 Guests are viewing this topic.

icristian

Vesti bune, poate se tin de cuvant si dau autorizatiile de constructie in aceasta luna.
Multumim pentru efort cutter, sigur ai contribuit la asta.

infraAdi_ro

Si eu am vorbit azi cu cineva de la Strabag, lot Ogra-Ungheni,in 2 saptamani se apuca de decopertari si delimitarea zonelor expropiate...vesti bune aduce primavara:)
Romania are un viitor doar daca are prezent!

ciprebbe

Quote from: horatiu.cosma on March 02, 2016, 04:48:40 PM
HOOOOPPPPA:
Adica padurea. Hai cu acordul de mediu odata...
@cipribbe, da un semn cand se apuca de defrisare, as fi interesat sa fiu prin zona :).

Pt continuarea lucrarilor la padure nu se mai sta dupa acordul de mediu. Asta e etapa arsa prin ordinul de ministru. Avizul poate veni ulterior, lucrarile nu mai pot fi bloacate de lipsa lui.
Cam peste 2 luni defrisarea.
UMB-ul nu are voie sa o faca, trebuie licitatie si despagubiri pt masa lemnoasa la maturitate.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Tind sa cred ca nu ar depasi 100.000 de euro defrisarea, pentru a se face o incredintare directa. Pe cand vine vremea buna, o sa avem septembrie 2014 reloaded, cand UMB a lucrat la deblee cu o viteza ametitoare. Daca nu o sa fim pe faza cand se apuca la padure, o sa ne trezim ca sunt la terasamente deja :).

alecu26

Quote from: euromau on March 02, 2016, 05:34:12 PM
Si eu am vorbit azi cu cineva de la Strabag, lot Ogra-Ungheni,in 2 saptamani se apuca de decopertari si delimitarea zonelor expropiate...vesti bune aduce primavara:)

probabil doar asa de ochii lumi...ca fara aviz de mediu, autorizatie...nu se apuca nimeni de lucrari mai serioase. Acum o decopertare...seamana cu aratul de primavara. Nu cred ca vor veni institutiile statului sa-i intrebe de sanatate...dar pe de lata parte pana in mai nu cred ca vor face alte chestii mai serioase.

Iar lucrarile descrirese de tine...sincer intr-o saptamana sunt gata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

clau

Consinit e o firma cu probleme...
http://www.graiulsalajului.ro/cunoscuta-firm-consinit-i-a-cerut-insolvena-a-46571
http://www.voceatransilvaniei.ro/cum-a-obtinut-o-cunoscuta-firma-de-constructii-din-zalau-fonduri-europene-si-a-creat-un-satelit/
Acum nici nu vreau sa stric ziua buna de azi si nici nu vreau sa pun o eticheta negativa pe firma asta. Eu zic sa vedem ce se va intampla pe teren in perioada urmatoare...

horatiu.cosma

#8781
^^
@Alecu26, Ogra-Ungheni nu are acord de mediu? Eu stiu ca problemele de mediu sunt pe Ogra-Bors, nu aici, unde suntem pe FIDIC Rosu.

NGC

#8782
Pentru Targu Mures - Ogra avem acord de mediu din 2014, dar lipsesc autorizatiile de construire.
Dar aveti inca putintica rabdare ...

alecu26

da...parca acum imi amintesc ceva de asta...dar nu stiu sigur. era o postare mai veche a lui Cutter in care lamurea asta.

OK...si atunci de ce nu se emite AC-ul? Termenul aprilie vine de la Homor....adica va fi poate si mai mult de aprilie.

Va fi interesant din punctul nostru de vedere de urmarit Tgm-Ogra. Sincer este cel mai bine facut si proiect, pe FIDIC ROSU. Inclusiv s-a optimizat enorm chiar la cererea CNADNR, ca sa poata fi realizabil pana la final de 2015 cum a fost cândva planul. Doar ca acolo e gresita dimensionarea sistemului rutier. Sunt vreo cativa cm lipsa din stratul de AB2....dar credeti ca va recunoaste proiectantul vreodata asta???

In fine....revenind la UMB lucrarilor lor, indiferent cum sunt calitativ, cel putin iti iau ochii. Lucreaza frumos si ingrijit si fara sa fushareasca. Lungimile de poduri sunt foarte bine ales, nu cred ca poate cineva sa demonstreze ca sunt prost proiectate sau prea scurte. Inaltimea la care se face trecerea de la rambleu la pod e ciar rezonabila...si sub cea ce se foloseste in general.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: alecu26 on March 02, 2016, 06:47:57 PM
OK...si atunci de ce nu se emite AC-ul?

Avem HG, dar lipseste decizia de expropriere de la CNADNR.

horatiu.cosma

Avem HG de expropriere, avem trecerea proiectului de pe POS-T pe POIM(multumim Catalin), avem AM, mai lipseste decizia de expropriere, si apoi AC-ul, urmat imediat de avans. Daca CNADNR, atunci cand a semnat contractele, adica acum un an, credea ca in urma optimizarilor, aceste 2 loturi vor fi gata la final de 2015, ce ne face sa credem ca acum, la 12 luni distanta, cand suntem atat de aproape de a avea AC, nu vor fi gata la final de 2016 :)?

alecu26

nu mai exista presiunea absorbtiei fondurilor europene. Plus ca in mod real...foarte foarte greu s-ar fi terminat proiectele intr-un.

Ce vad eu foarte greu acolo e vesnica Transelectrica. sunt nist linii electrice de toata frumusetea. Numai 400 KV. Si banuiesc ca la alea sunt legate niste chestii destul de importante. Basca ca centrala Iernut e centrala de repornire a SEN-ului.

La expropieri pentru stalpi s-a gandit cineva?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

In urma proiectarii ar fi trebuit sa rezulte aceste exproprieri suplimentare, pentru relocare, nu? Si proiectarea e facuta inainte sa ajunga in guvern HG-ul pentru exproprieri pentru cele 2 loturi. Eu trag niste linii logice, dar cine stie ce e acolo :).

alecu26

Problema e ca pentru utilitati...nu prea se avanseaza asa mult cu proiectul. Ar trebui sa ne dam seama dupa planurile de expropiere si astea ar trebui sa fie publice.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC