News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

Ionut


aditd

Quote from: alecu26 on April 25, 2016, 05:28:36 PM
Bucata de la intrare in Bucuresti are autorizatie de construire valabila?


Odata ce dau drumul la treaba, o sa fie cineva dispus sa isi scoata drona la plimbare pe aceasta portiune?

TibiV

Deocamdata fara drone...
Pentru ca intr-o zi va exista autostrada si aici, am zis sa aruncam un ultim ochi inainte de inceperea lucrarilor...
Si asta desi ploua ca naiba... :(

La 3 metri nord de CF Bucuresti-Constanta, poze in directia NE, spre Popasului - ceea ce vedeti va fi candva A3 spre Ploiesti...

Ma intorc si pozez spre Sud, de unde va veni A3

In stanga este str.Gherghitei, cu masini parcate..

Am trecut peste linia CF si privesc spre viitorul giratoriu

In departare se vad cladirile din Piepra si Barbu Vacarescu (turnul Raiffeisen chiar in mijloc).
Pe directia respectiva, la 200-300 de metri de mine, este valea Saulei

Capatul str.Gherghitei, impecabila pana la vreo 3 metri de CF

Inaintam si dupa vreo suta de metri...

"Santier in lucru"... Serios ?!...

Inaintez inca 100 metri, alta intrare...

Istorie antica...

A trebuit sa calc un pic maracinii ca sa existe dovada... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Mai inaintam cam 150 metri. De data asta este panoul "la zi", iar in fundal cladirile din Pipera

Detaliile

Unde sunt tuburile alea ar cam trebui sa fie giratoriul...

In lungul Gherghitei, spre CF

Pentru ca aici este zona in care se va racorda la Gherghitei, fac o panoramare dreapta->stanga






OK, si bonus special...
In aceasta intersectie (decorata cu un An-2) Colentina/Fundeni/Andronache/Gherghitei vor ajunge toti cei care ies de pe A3 prin Str. Gherghitei... Fundeniul drept in fata, practic este in continuarea Gherghitei...


Cam saracacios, dar ca sa stiti de la ce pornim...

Toate pozele full-size aici: http://imgur.com/a/imGmB
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

aditd

E de 10 ca ai facut un update pe partea asta (chit ca fara drona :)) si + ca ai iesit pe vremea asta.
Concluzia:10+

Sa vedem ce face si constructorul acum.

ciprebbe

Quote from: aditd on April 25, 2016, 09:58:33 PM

Odata ce dau drumul la treaba, o sa fie cineva dispus sa isi scoata drona la plimbare pe aceasta portiune?

Sa avem ce filma si se va zbura si pe acolo.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

aditd

Practic autostrada (130km) va fi pana in sens giratoriu strada Gherghitei sau pana in Fabrica de Glucoza?

TibiV

Km 0 este în intersecția Petricani-FdG...
Dar acolo nu ai ce poza.
Nici măcar un panou...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

130 cred ca doar pana la centura. Dupa avem nod popasului, giratoriu gherghitei si nod FdG. Cam greu cu 130
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

aditd

#9474
Quote from: dr4qul4 on April 25, 2016, 11:40:24 PM
130 cred ca doar pana la centura. Dupa avem nod popasului, giratoriu gherghitei si nod FdG. Cam greu cu 130

De asta si intreb ca vazand http://www.peundemerg.ro/proiecteinfrastructura.html#map=16/44.479/26.133/0 pare cam greu sa mergi si cu 100 pe langa sens giratoriu Gherghitei ( pe bretea spre Fabrica de Glucoza )
Eu am mai auzit si termenul de "autostrada urbana" pentru portiunea asta.
Ce ma surprinde: fac trotuare pietonale, dar pieste pentru biciclisti nu.

paulmare

aditd sa vedem ce iese
Onor primarul, vrea sa actualizeze PUZ-ul in zona, sa vedem cum ii multumeste pe samsarii din zona

Beowulf

TibiV, referitor la ultima fotografie, la intersectia Gherghitei-Fundeni cu Colentina va fi jale mare.

Mai intii ar trebui sa faca un pasaj suprateran la Doamna Ghica, iar urmatorul pasaj (dar subteran) trebuie facut aici, si n-ar fi rau daca in viitor, tot printr-un pasaj subteran ar lega Fundeni de 1 Decembrie 1918... Oricum, intersectia de la Morarilor cu Basarabia trebuie gindita bine.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

aditd

#9477
Quote from: Beowulf on April 26, 2016, 10:44:17 AM
TibiV, referitor la ultima fotografie, la intersectia Gherghitei-Fundeni cu Colentina va fi jale mare.


Nici nu s-a facut si deja ma gandesc sa evit direct zona aia si sa cobor prin zona Popasului (desi nici giratoriu din Pipera nu il vad prea bine - aglomerat acum fara autostrada la usa).
Mai ales ca pana se face si Fabrica de Glucoza (oricum cu rosu inchis pe maps la orice ora a zilei) ... cred ca mai degraba deschidem autostrazi :)

GDPR

Singurul proiect care are sanse sa fie finalizat odata cu A3 este largirea strazii Fabrica de Glucoza, vointa de la PMB sa fie.

Tavi

Si eu am spus aceste lucruri inca de la primele pagini. Trebuie, concomitent cu intrarea A3 in Bucuresti, rezolvate descarcarile catre toate sectoarele:
- pt sector 1: largire FdG - cu supratraversare Barbu Vacarescu altfel tot fluxul din A3 catre sectorul 1 se va infunda intr-un bulevard care va avea sens unic catre iesirea din oras - trebuie supratraversat BV si nu semafor.
- pt sectorul 2 si 3: trebuie rezolvata descarcarea Petricani atat in b-dul Lacul Tei (ajuta si pentru sect 1 - in prezent acolo exista semafor) cat si la Doamna Ghica si Colentina (supratraversare Colentina catre dna Ghica)
- pt sectoarele de sud ar trebui rezolvata DNCB.
Nu ar trebui sa fie greu ca autoritatile locale sa conlucreze cu cele centrale. Poate ne aude @cutter  O:-)