Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 43 Guests are viewing this topic.

interesantul

Big... rahat, si nu din ala turcesc!

O țară plină de coruptie! Grinzile acelea sunt turnate de Bechtel din 2004! Bani irositi, aruncati pe apa sambetei!

Si acum dupa ce termina Gilău -Nădășel se mai sta un an doi până reușesc sa urnească podul.

Si noiul proiect parca vad ca va prevede demolarea pilelor actuale, schimbarea soluției tehnice.

>:( >:( >:(
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

marinul


alecu26

intreba cineva ce rezolva acest tronson. Momentan nu mare lucru (iar fara pod chiar nimic). Dar....ulterior va ajuta un cartier/localitatea destul de maricica sa aiba acces la autostrada, scotand traficul din oras si din Floresti. Ma refer la localitatea Baciu, la Zona industriala Vest, cam pana la parcul industrial Tetarom I. Chiar si pentru numerosii navetisti in Turda si Campia Turzii din aceasta zona ii va ajuta.

Va mai ajuta foarte mult si tranzitul cu masini mici mai ales (ca alea mari cred ca oricum merg prin afara orasului via DN 1J) dinspre Suceava/Bistrita/Dej spre Oradea.

Ce minunat ar fi ca pe viitor CNADNR/DRDP sa bage niste banuti si in reabilitarea in portiunea din DN 1F pana la intrarea in oras. Sau....cireasa de pe tort: o centura la localitatea Baciu legata de DJ 109A scos prin afara localitatilor si la fel Bulevardul Muncii si el scos in afara, ca o centura.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

neobluenet

@alecu26
Ideea cu centura de nord nu e rea si probabil ar fi cea mai buna solutie pentru traficul de tranzit pe axa E-V, insa nu va fi facuta intr-un viitor foarte apropiat. Se doreste introducere in masterplan a legaturii A3 - Cluj-Napoca, pe langa Floresti, iar drumul va continua prin sud pana la intersectia cu vechea centura. Dupa ce va fi gata aceasta legatura, cei din Floresti care vor merge in nordul tarii, nu vor mai merge fie prin Gilau, fie prin Cluj, ci vor urca pe A3 pana la Nadaselu sau unde se va termina autostrada.

Drumul de legatura cu A3 se va face pana in 2020 daca ne vom tine de MP. Necesitatea nu cred ca trebuie demonstrata, DN1 prin Floresti are MZA de 58.000 de autovehicule, cu 4.000 mai mult ca DN1 la intrare in Bucuresti. Partea mai trista e ca traficul se face aici pe 2 benzi pe sens (si alea inguste), fara pasaje denivelate, cu 3 giratorii pe toata lungimea satului si mai nou cu semafoare inteligente.

alecu26

#9124
Localitatile alea sunt mari. Cu chestiuni destul de mici, s-ar facilita accesul lor spre autostrada. Poate sa nu fie neparat o centura...ci un fel de penetratie, niste intersectii denivelate, etc. În plus traficul ăla de care zici din florești este trafic zilnic-saptamanal de scurt și mediu parcurs. Eu pe aia vreau sa îi ajut cu o centura aproape circulara a Cluj ului și accese cât mai facile la autostrada.
Dacă nu sa putut continuarea logica și directa a lui Apahida Vâlcele spre A3 cu intersecția în Zona Vlaha sau a organizării de șantier a lui Bechtel. ....trebuie găsite alte soluții.
Apropo. ...ce sa mai întâmplat cu proiectele: legătură A3 la martinesti,  legătură A1 la Timișoara,  nod rutier denivelat cu dn 7 la Șoimus?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Allex

Filmarile cu drona pe Suplacu-Bors cand apar? O:-)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

voyageros

#9126
^^

A3- Martinesti deocamdata nimic. Am tot vazut indivizi veniti la masuratori, dar din ce zic satenii, se tot modifica traseul...na romanul trebuie satisfacut. Habar nu am, nici nu ma pricep, dar cred ca mare parte a lucrarii va fi pe piloni (gen intrarea pe Valcele-Apahida, intrarea dinspre Valcele) asta pentru acolo sunt niste diferente de nivel semnificative; pana si podul care va face parte din nod mie unul mi se pare cam ingust dar na! e parerea mea.

ciprebbe

Nu e ingust :p
Traseul din ce stim nu se mai modifica. SF-ul e gata. Sa vedem daca se va si realiza "in curand".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alibaba

Nu stiu daca s-a mai zis. Am auzit un zvon, cum ca padurea a inceput sa cada. Nu trageti daca e gresit :-)

yetiman

Zvon sau pacaleala de 1 Aprilie?  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alibaba


GDPR

O fi batut vantul mai tare prin partile alea  :)

Tavi

Hahaha! Poze nephotoshopate te rog :)

ciprebbe

Quote from: alibaba on April 01, 2016, 09:54:45 AM
Nu stiu daca s-a mai zis. Am auzit un zvon, cum ca padurea a inceput sa cada. Nu trageti daca e gresit :-)
Nu cade, se taie cu drujba :)) Va garantez ca o sa fiti primii care o sa o vedeti jos :p
Inca putina rabdare (cateva zile)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Din pacate, o sa mai dureze ceva pana apar filmarile pe Suplacu-Bors. Pot fi 3-4 zile, pot fi 2-3 saptamani, o sa va anunt cand aflu mai multe.