News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

TibiV

vancouver, ar fi o soluție decentă dacă ar fi pe o şosea circulabilă.
Dar Sos. Petricani este în ambuteiaj cronic si acum, cu virajul stânga aproape imposibil, indiferent care stânga...
Intersecția aia pur si simplu te face să renunți la A3.
Nici cea de la Gherghitei nu e mult mai brează, mai ales că în cele din urmă te duce în intersecția Colentina-Fundeni-Andronache, alt cosmar....
Mi se pare clar că A3 București-Ploiești a fost mult dorită, si va fi puţin folosită.
Conexiunea este mizerabilă nu doar pentru est ( Pantelimon, Titan) ci si pentru sud ( Berceni-Giurgiului-Rahova..)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#6796
@TibiV, eu cred ca intersectia suplimentara de pe Petricani - culmea - nu va bloca si mai tare strada, ci chiar o va degaja. Nici eu nu sunt 100% sigur ca asa va fi, dar asa cred. Iata si motivele:

- esential pentru o circulatie buna este creerea in intersectii a unui numar (mult) mai mare de benzi, pentru a permite trecerea unui numar mare de vehicule la fiecare ciclu de verde. Daca am de ex. o strada cu 1 banda pe sens si ea este la limita capacitatii drumului, atunci in fiecare intersectie trebuie sa am 3 benzi, una de inainte, una dreapta si una stanga. Din 2 benzi se pot face 4, 5 sau 6 benzi la semafor, functie de directia traficului principal si de numarul de benzi de pe strazile pe care se intra. Concluzie: intersectia in sine are multe benzi si NU contribuie la o strangulare suplimentara a traficului.
- se pune apoi problema traficului suplimentar adus de autostrada sau de cei care vor sa iasa pe autostrada. Cel adus in plus, daca nu are unde sa se duca, va stationa pe autostrada, creind si acolo un ambuteiaj. Daca ambuteiajul va fi mai mare, atunci surplusul va iesi pe la Gherghitei si multi vor renunta sa mai incerce alta data. In schimb, la fel de bine, vom avea masini din traficul actual care vor putea folosi A3 ca o cale de scapare, fie spre Gherghitei, fie spre centura. Asta duce la decongestionare. Aceeasi s-ar putea sa foloseasca A3 si pentru revenirea in zona, deci vor descongestiona alte strazi.
- in week-end, cand avem traficul major de revenire de la munte de pe Valea Prahovei, nu avem trafic in Bucuresti

Mai rau o sa fie atunci cand A7 va ajunge sa se descarce in A3 si tot traficul auto din Moldova va veni spre Bucuresti pe A3. Pana atunci trebuie facut un pasaj pe sub Gherghitei spre Colentina, un fel de drum express subteran cu iesire in sos. Fundeni si in sos. Colentina, practic o continuare a A3 spre est sub forma unui drum express. Si evident finalizata largirea Str. Fabrica de Glucoza.

In sine insa intersectia proiectata la sos. Petricani este buna, este max. ce se putea face. Se poate critica in sine ideea de a descarca acolo autostrada, dar nu configuratia intersectiei.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

"Pana atunci trebuie facut un pasaj pe sub Gherghitei spre Colentina, un fel de drum express subteran cu iesire in sos. Fundeni si in sos. Colentina, practic o continuare a A3 spre est sub forma unui drum express."

Total de acord.
Dar o vom face cu Gherghitei sub trafic... Nu vreau să mă gândesc...:(

Iar intersecția de la Petricani va funcționa asa cum speri tu doar dacă am avea si pasaj la Doamna Ghica, pasaj care a căzut de mult din lista proiectelor prioritare. Culmea, exact locul în care si topografia te ajută să faci pasaj, cu Sos.Colentina în vale si Dna Ghica pe deal, pe post de rampe naturale...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

eu acolo vad asa ceva:
1. Pasaj la gherghitei pt sensul Buc-Ploiesti. Ramane giratoriul la suprafata. Usor si ieftin de facut acum!
2. Pasaj peste Petricani + extindere FdG
3. facuta strada paralela cu CF, evident pe partea din Bucuresti. https://www.google.ro/maps/dir/44.4869261,26.1148988/Strada+Petricani,+Bucure%C8%99ti/@44.4862888,26.1201818,500m/data=!3m1!1e3!4m14!4m13!1m5!3m4!1m2!1d26.1259862!2d44.4860423!3s0x40b1f87ee3024921:0x69bfd1427c620759!1m5!1m1!1s0x40b1f885d5e35415:0xb3d475473885fb2f!2m2!1d26.1254064!2d44.4778985!3e2?hl=en
4. Pasaj D-na Ghica
5. Pasaj  Cercul Magic-Delfinului
6. Pasaj pe petricani peste CF


1 si 3 sunt solutii ieftine si usor de realizat. Dar care tb facute acum!

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Perfect de acord.
Iar 4, 5 si extindere FdG trebuiau incepute ieri....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

_Ionut

Nu stiu daca s-a mai postat.

"Există însă proiecte în cazul cărora contractele au fost semnate, dar stau blocate din cauza unor dificultăţi administrative. Este cazul primului şi al celui de-al treilea lot din autostrada Câmpia Turzii-Ogra. Cauzele? Exproprie­rile dificile şi lipsa avizelor de mediu. Oricum, CNADNR promite începerea lucrărilor în această lună. ,,Motivele care au determinat neemiterea ordinului de  începere sunt nefinalizarea procedurii de expropriere, precum și necesitatea unui Acord de Mediu actualizat. Concret, lipsa documentelor de proprietate și identificarea greoaie a proprietarilor terenurilor supuse exproprierii (lipsă planuri parcelare, suprapuneri de proprietari pe aceleași terenuri etc.) au dus la finalizarea cu întârziere a documentațiilor necesare demarării procedurii de expropriere. În ceea ce privește reglementarea aspectelor privind protecția mediului, CNADNR SA întreprinde în prezent măsuri pentru obținerea unui Acord de Mediu Actualizat, având în vedere că de la emiterea Acordului de Mediu existent au apărut informații suplimentare în ceea ce privește protecția mediului (situri Natura 2000 etc.)", spune CNADNR"

sursa: http://www.romanialibera.ro/economie/companii/contracte-de-drumuri-valorand-sute-de-milioane-de-euro-sunt-rupte-sau-blocate-385063


paulmare

Si Pandele vad ca si-a schimbat radical planurile :)
http://voluntari-city.map2web.eu/

bulevardul goga se termina acuma intr-un sens giratoriu pe strada cu stadionul , inainte se termina pe strada soseaua bucuresti nord (prelungirea strazii Petricani in Pipera, de la bariera)
Popasului are plan de largire la 4 benzi din 2007

alecu26

Ar ajuta dacă sar lucra ceva și la centura ăsta de rahat. Măcar sa finalizeze dublarea pe partea de nord.  Colentina și Pantelimon ar cobora la centura.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Da, ar ajuta măcar estul...
Sudul va rămâne însă rupt.
Pentru Berceni trebuie completat inelul median al lui Oprescu, cu pasajul N.Grigorescu peste Dâmbovița si pasaje la Delfinului si Dna Ghica.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexbb

Quote from: NGC20 on July 08, 2015, 07:39:38 PM
Deschiderea ofertelor s-a amanat din nou, de data aceasta pana in 21.07.2015.

Sublim. In ultima clarificare o alta firma cere prelungirea pana pe 4 august... Oare Pizzaroti mai participa la licitatie? Au voie? Cred ca ar fi cei mai potriviti sa faca si bucata asta de autostrada  O:-)

alecu26

Nodul rutier se face la km 44 pe borne (de fapt 43 și vreo 500). E un pasaj superior acolo.
Drumurile noastre POATE;

NGC

#6806
Am observat abia acum ca ai scris "pe borne". Atunci e vorba de supratraversarea de la Gherghita a DJ100B peste autostrada.
Acolo se face nod, dar parca este gata din cate stiu, sau ma insel?

MRS

Este vorba despre un nou nod facut pe banii CJ Prahova la Gherghita


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...


NGC

#6809
http://www.cdep.ro/interpel/2015/r6864A.pdf





QuoteSectorul de autostrada Sibiu - Fagaras - Brasov este prevazut in MPGT ca sector intreg ce face parte din coridorul IV rutier
:o