Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 31 Guests are viewing this topic.

pasadia

Rocklee, teoretic este vorba de bucata din aceasta imagine, dintre capatul de la intersectia cu str. Fabrica de Glucoza si Str. Petricani si nodul peste str. Popasului. (de la nord de str. Popasului pana in nodul de la DNCB e terminat, dar nefunctional) Dar nu stiu daca nu s-o mai fi schimbat PUZ-urile in zona intre timp, caz in care desenul ar arata altfel.

TibiV

#6181
Ionut, ca sa iti treaca supararea pentru "articolele trumfaliste"...
Mi-am amintit de niste poze facute pe 15 august 2014... Vi le pun acum, si sa stiti ca am fost pe acolo prin ianuarie si lucrurile aratau exact la fel. Ma rog, la fel dar acoperite cu zapada...
Deci... Zona in care A3 va trebui sa treaca peste CFR Buc-Cta.
Pe GM zona este aici iar pe OpenStreet aici
Capatul dinspre CF al Strazii Ghergitei, care a fost largita la 2x2 de primarie de 2 ani...

Casa aceea va trebui demolata. Din fericire nu este locuita, a fost folosita pentru nu stiu ce filmari, mi-a spus un paznic...

Tren in mers spre Constanta

Trece si ultimul vagon

La 30 de metri in stanga fata de capatul Gherghitei, este o bariera, cam pe locul pe unde va trece autostrada...
Poza este facuta exact pe directia din care va veni autostrada dinspre Popasului (in spatele casei se vad in fundal niste mormane de pamant..) ATENTIE: In poza satelitara din GM nu apar nici casa care trebuie demolata, nici bariera si nici drumul din spatele ei. Cred ca bariera a fost instalata tocami pentru camioanele care ar fi trebuit sa misune la santierul A3....

Tren care vine de la Constanta, poza facuta de la nord de CF, adica spre Popasului..

Putin in dreapta locomotivei se vad masinile parcate in capat pe Gherghitei, cele din primele doua poze.

Trenul dispare spre Bucuresti Baneasa...

Iar eu ma uit spre sud, spre santierul inceput dincolo de CF.. Poza e facuta exact pe directia de intrare in Bucuresti al A3.



Ma intorc pe strada Gherghitei si merg tot spre sud. In dreapta este santierul, si se vad mai multe armaturi de piloti/pile abandonate de atata amar de vreme...



Din cate imi aduc aminte, planul era ca strada Gherghitei sa fie prelungita la stanga, paralel cu CF, pe sub pasajul A3, si sa ajunga in strada Petricani, la actuala bariera. Cine vine de pe Fundeni de exemplu ajunge in Pipera in 5 minute, in loc de 20.
Dar nu stiu daca se va realiza, asta deja pica in curta Primariei Generale...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

in gherghitei vine cumva si un pasaj  ca din desen se vede doar un sens giratoriu .....autostrada cu sens giratoriu parca nu prea da bine ...si descarcarea in petricani parca se vede tot in giratoriu .... :(
din ce  se vede ...sunt ceva lucrari de arta ...de aceia o fi pretul asa piperat .... :D

TibiV

Giratoriul ala de pe Gherghitei este de fapt prima iesire de pe A3, pe Gherghitei spre Colentina/Fundeni, deci spre estul si S-E orasului.
Capatul capat, km 0, este giratoriul de pe Petricani, care prin Fabrica de Glucoza asigura accesul pentru cei din nord (Aviatiei, Baneasa, Floreasca)  iar prin Petricani spre Doamna Ghica pentru cei din centru si sud.
Iar daca s-ar fi facut pasaj la Doamna Ghica/Colentina ar fi fost perfect.  Intersectia aia este permanent in ambuteiaj si acu, fara descarcare din A3.... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

tibiv ..prelungirea ghergitei pe linga calea ferata ...nu cred ca va fi viabila ...parca pe acolo e proiectata autostrada lui oprescu din cate stiu... ???

Ionut

Stie cineva sau ne putem da seama daca sunt ceva modificari in zona celor aproximativ 3 km? Daca mai are cineva PUZ-ul pe-aproape, ar fi super daca l-am pune. Sa imi dai si eu seama de ce trebuie 18 luni executie pentru 3 km!!! OK, cu pasaj peste CF. Nod la Popasului nu se face. Oricum nici nu imi e clar ce au facut italienii si ce vor face, daca vor mai face orice... sau probabil dupa cum arata aceasta licitatie italienii zboara de tot.

TibiV

Quote from: rocklee on May 15, 2015, 08:53:19 PM
tibiv ..prelungirea ghergitei pe linga calea ferata ...nu cred ca va fi viabila ...parca pe acolo e proiectata autostrada lui oprescu din cate stiu... ???
Sorry, nu stiu ce sa spun
"Suspendata" mi s-a parut atat de fantezista de la bun inceput incat nici nu mi-am batut capul sa ii aflu traseul exact...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panda_no 5

sa nu uitam ca dupa deschiderea ofertelor urmeaza desemnarea castigatorului ( cu termen nedefinit), contestatiile ( cu termen nedefinit ), inca o perioada pina la semnarea contractului, plus apoteotic inca o perioada pina la demararea lucrarilor.
Capacul final e pus de cele 18 luni de executie.Cred ca ne apuca 2020.
Pilele pentru pasajul peste str Popasului sunt gata.Grinzile pentru toate pasajele sunt gata demult si sunt depozitate linga centura.
Chiar, ce se intampla ca grinzile sunt ale lui Pizzarotti?????
Distanta e penibil de mica.
Mai sunt 200-250 de metri pina la Popasului, pasajul peste Popasului,inca 1,2 km pina la calea ferata spre Constanta, pasajul peste calea ferata,
dupa aia aprox 620 metri pina in sensul giratoriu si inca 920 metri pina la Mobexpert-ul de pe str Petricani.
Ionut, de pe str Popasului se va putea urca-cobori de pe autostrada.

tonică

acum o saptamana am fost pe acolo spre herghelie si era exact precum in pozele lui Tibi...Altfel, in afara de aripa gherghitei mai e vorba si despre aripa petricani care trebuia sa treaca prin pepiniera. Care pepiniera a chelit dupa cum spunea cineva pe aici acum cateva luni. E chiar o nesimtire curata sa pui asa termene mari pt 3 km fie ei si cu pod ori doua giratorii. Parca intr-adins nu se doreste finalizarea acestei bucati de autostrada, altfel greu de explicat...:(

panda_no 5

Eu am spus ca pepiniera a disparut cu totul.
Distantele de mai sus sunt cu tot cu cele din fosta pepiniera.

alexbb

Nu se poate face nimic sa intelegem de ce acest termen de 18 luni? :(( In ritmul asta vor deschide cei 3 km dupa Co-Bra...
In alta ordine de idei, la podul peste calea ferata de la Moara Vlasiei au reparat denivelarea care aparuse acolo.

TibiV

Quote from: alexbb on May 15, 2015, 10:00:36 PM
la podul peste calea ferata de la Moara Vlasiei au reparat denivelarea care aparuse acolo.
Km 25 ?
Am trecut ieri pe acolo, se circula pe o bandă, se vedea asfalt proaspăt si nişte muncitori refăceau marcajele.

@tonica
Deci pozele mele din august 2014 nu au dezinformat.
Dar ar fi fost frumos să ne spui că au apărut pilonii pasajului de exemplu... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

#6192
probabil ca fiind de la buget s-au gandit ca nu au bani...si ca oricum nu e graba.

Doar pe fondurile europene unde ne arde buza sa absorbim banii, si dupa ce nu s-a facut nimic din proceduri ani de zile...hai sa scoatem parleala prin constructori cu termene din alea de 12 luni pentru viaducte kilometrice.

Iar aici in Buc...unde ai totul la botul calului...pt 3 km sa pui 18 luni. Serios acum....stiu ca sunt anumite etape tehnologice si tot felul de chestii de genul asta, dar se putea cere, si se obtinea un pret chiar OK pentru 2 luni proiectare+6 executie.

Sau s-ar putea aici sa fie smecheria...sa se gandeasca ca unii constructori vor merge cu 18 luni executie si personal aferent..s.i vor pierde. Eu mizez ca nimeni nu considera mai mult de 12 luni. Chiar mai putin...de exemplu daca semnezi la 1 feb contractul. La 1 Dec....poate fi gata.

Pana in 15 feb faci traseul si dai drumul la decopertare, pana in 1 martie ai podetele si dai drumul si la ele. Podu ( fundatiile) le ai la 15 martie)...si tot asa.

Sau alta smecherie...dar trebuie verificat contractul....nu se da bonus pentru finalizare inainte de termen?????

PS: plus ca exista deja un proiect complet acolo. Banuiesc ca ala e pus la dispozitia constructorilor. Deci in afara de ce e evident de optimizat...nici nu ai nevoie de proiectare.

PS 2: Pizarotii si-au mutat sculele de facut si lansat grinzi la Sebes. Dar cum zicea cineva...poate sunt facute toate deja oricum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

#6193
 :D Scurt preview

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Hoho, au inaintat bine cu pilonii centrali, multumim de preview, asteptam continuare :).