Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 36 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Ba poate sa primeasca finantare europeana :p
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

De mult timp stiu ca s-a tot incercat includerea pe finantare europeana pana la Bors si s-a reusit recent obtinerea unor "promisiuni" pentru Suplacu-Bors pe FEDR. Nu stiam nimic despre ceva asemanator pe Suplacu-Nadasel, ma insel?

Eurocopter

Quote from: ciprebbe on March 19, 2015, 07:11:12 PM
^ Problema de comunicare si exprimare.
M4 , portiunea in lucru va servi ca centura pt Szolnok prin nord, iar majoritatea celor de aici ne legam de portiunea din M4 de la Berettyóújfalu pana in vama unde se va lega de A3-ul nostru.
M4 cap coada nu va fi gata in curand ( poate nici in 10 ani) , iar ca sa ii raspund si lui eurocopter, Clujul se leaga mai repede de Budapesta dar cu un mic ocol pe la Debrecen.

Tot nu terminam noi A3 mai repede de 2022...

cricric

Quote from: Atila60 on March 19, 2015, 07:05:20 PM
Stimate colega  cricric momentan exact se lucreaza intre localitatea ABONY,SZOLNOk si FEGYVERNEK egzakt cam 26km lungime Se va da in folosinta la an 2016.Cu stima si respect,sa ne auzim cu bine.

Adevarat, ie egzakt sub 30 de kilometre. Dar pana la 200 de km, cam cat va avea M4, mai e cale lunga :)

Eurocopter

Problema e ca ocolul prin Debrecen nu prea merita pentru cine tranziteaza Budapesta. Se strang aproape 100km in plus.

Point-to-point Cluj-Budapesta da, mai merge.

tone_iulian

Nu se mai aude nimic  de portiunea dintre Popasului si Bucuresti o fi uitat de  CNADNR de ea .

laszlo.robert

#5691
Am postat si in Drumurile vecinilor M4 la Szolnok 29km fine an 2016,M4 Beretyoujfalu-Granita Romania cu M35 Beretyoujfalu-Debrecen 2018 lungime 300 km pina la nodul M5
M 4 integral 2022 -219 km ,200 km pina in M0 ,dar pina atunci in cursul zilei cu trafic convenabil M4 +M35+M3 ,in cursul noptii M4 doua loturi si restul 4 national mult mai scurt si poate si de mai scurta durata.
Suplacul-Bors sigur se face pina in 2018 si di fonduri bugetare,ramine de vazut Nadaselu-Bors sau Satul Nou,ramine de sperat

Calin

#5692
Quote from: frunzaverde on March 19, 2015, 01:28:03 AM
Quote from: Calin on March 18, 2015, 10:31:38 PM
Oare de ce s-a popularizat ideea de "Bors-Suplacul de Barcau" ...

Pentru ca asta a fost denumirea data in toate documentele oficiale. Cea mai apropiata localitate de PTF-ul viitor e Santaul Mare, la 3 km. Satu Nou e la 4 km, si Biharea la vreo 6. De ce au folosit Bors in documentele oficiale? Probabil pentru a indica cu usurinta PTF-ul care va fi inlocuit de autostrada (Bors e cunoscut in toata Romania, Biharea poate in Bihor si judetele limitrofe, iar Santaul Mare probabil doar in zona Oradei).
Multumesc pentru raspuns.Din pacate ideea cu denumirea noii zone de trecere a frontierei "Bors" desi nu este Bors ci un alt sat/comuna mi se pare o chestie cam aiurea :o. Suntem departe de renumita precizie germana ! Daca denumirea nu ar fi fost cunoscuta -probabil era mai potrivit sa-i spuna direct Oradea.Si asa acest superb oras se afla la o distanta foarte mica fata de noul punct de trecere a frontierei ( de fapt viitorul nou punct-si sper sa fie un viitor cat mai apropiat ).Nu bag mana in foc -dar este posibil ca zona de nord vest a Oradiei sa fie poate mai aproape de zona de trecere a granitei pe viitoarea autostrada decat satul/comuna Bors.
     Oricum,viitoarea autostrada maghiara de la Budapesta spre Oradea si A3-ul nostru pana la Tg.Mures va ajuta enorm nu doar Transilvania dar si mai toata Moldova (centrala si nordica) ,impreuna cu Republica de peste Prut..........Ehhhh,spun lucruri evidente oricui.
     Din pacate insa, nu am vazut sa se discute si despre unele mici efecte negative.Si ma gandesc acum la bietii oameni -mici sau mijlocii investitori a caror afaceri se bazeaza pe traficul intens de pe actualele rute europene.Ma gandesc aici-rapid- la cazul celor de la Izvorul Crisului -sat de etnici maghiari daca nu ma insel, oameni care cred ca isi bazeaza o buna parte din venituri din vanzarile acelor superbe obiecte rustice expuse pe tarabe de-a lungul drumului european ce le strabate localitatea.Sau cazul popasului de la "granita" dintre judetele Bihor si Cluj.Sau ,abatand-ma de aici-oare ce va ramane de popasul Dedulesti dintre Rm.Valcea si Pitesti -unde o cunoscuta melodie a formatiei "Casa Loco" spunea Pe Dealul Negru/Sunt cei mai buni mici......?
Aici vor fi pierdute niste investitii dar si locuri de munca......Oare Guvernul nu ar putea gasi o solutie pentru ajutorarea unor astfel de cazuri ?

TibiV

M-am uitat si eu la M35...
Am fost uimit sa vad ca la vest de Debrecin M35 are 4 noduri pe o lungime de numai vreo 4 km!
Au facut nod si cu o strada care spre est duce in centrul orasului, dar spre vest devine un fel de DJ...

Ungurii nu au probleme cu costul nodurilor ?
Ca noi avem loturi intregi cu un singur nod, maxim doua... Cel mai bun exemplu Lot 1 Lugoj-Deva
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MNU

#5694
^^^
Debrecen este al doilea oras ca marime, din Ungaria, si este tratat ca atare. Nu acelasi lucru pot spune, la noi, despre Cluj-Napoca sau Timisoara, din acest punct de vedere.

Ionut

#5695
Avem topic special pentru autostrazile vecinilor. A3 aici.

StefanCelMare

Quote from: bridge on March 18, 2015, 02:09:50 PM
Pe surse:saptamana asta CNADR anunta castigatorul Suplacu de Barcau-Bors

Până una, alta, să nu uităm ce zic sursele!
Eu chiar aștept anunțul ăsta, care ar trebui să fie azi, mai tare ca eclipsa!
E mare păcat de bucata aia Suplacu-Borș.
Să sperăm!

horatiu.cosma

In momentul asta astept mai mult castigatorul pe Gilau-Turda decat pe Suplacu-Bors, poate avem noroc si fac anuntul in pereche.

alin_simeriaveche

înainte de a intră în Chețani chiar acum am văzut în marginea drumului naţional o foreza pt studii geo şi ceva muncitori. Cred că pe acolo vă fi supratraversarea