Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 72 Guests are viewing this topic.

florin74

Asa cred si eu, saptamana trecuta cand am fost la fotografiat nici cel mai mic semn de alunecare in zona respectiva. Dupa cum e "aranjat terenul" nu pare sa fie alunecare de teren.

O sa incerc sa merg la inceputul saptamanii viitoare din nou acolo, a turnat la greu, de aseara de la ora 19. Si acum ploua.

ciprebbe

Quote from: alecu26 on October 23, 2014, 09:40:35 AM
ups....ce se vede pe debleul opus?? chiar in centrul imaginii? Alunecare de teren?


Nu dispera  :lol:

E drum de acces si noi am vrut sa ne bagam pe acolo dar parea destul de periculos pt masina.
Au taiat dealul in doua si nu ai acces pe capetele lui (esti intre viaduct IV si V) deci utilajele de acolo din "groapa" pe acolo circula pana vor face viaductele.
Poza din articol e facuta de acolo de sus de pe terase.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Care ar fi sansele ca UMB-ul sa ia si Nadasel-Mihaiesti? Din cate stiu, mai au doar Lugoj-Deva lot 4 in materie de autostrazi, si cu ambele o sa termine la anul, sau cel tarziu la inceputul lui 2016.

Tavi

Pentru a avea sanse primul pas este sa existe o licitatie pe acest lot si, doi, UMB sa participe la licitatie :)

alecu26

daca va fi de la buget posibil. Sau macar sa schimbe procedura de licitatie...adica FIDIC Rosu. Am impresia ca pe FIDIC Galben, din cauza zonei unde s-a ajuns cu preturile si concurentei acerbe UMB nu se mai baga.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Asta stiam, atunci reformulez: care sunt sansele ca UMB-ul sa vrea sa atace si acest lot, avand in vedere ca lucreaza pe lotul alaturat(gen cum a facut Astaldi pe Nadlac-Arad) :)?

Archi

Pai daca se va licita cand UMB va avea utilaje in zona, eu zic ca va ataca lotul. Daca se va licita la sfantu asteapta interesul este ceva mai mic ca orice firma cu ratiune nu va tine utilajele blocate in zona pentru o eventuala lucrare pe viitor.

alecu26

interesati ar putea sa fie...de ce nu??

dar realitatea in ultima vreme a demonsrat contrariul:

1. UMB nu a castigat lotul vecin de langa Tm-Lugoj 1.
2. Tirrena scavi nu a castigat lotul vecin de langa Lugoj-Deva 1.
3. Strabag nu a castigat lotul vecin de langa Orastie-Deva.
4. Straco nu a castigat lotul vecin de langa "centura sebes"
5. Porr nu are nici o sansa la lotul vecin de langa Sebes-Turda 4.
6. Copisa nu are nici o sansa la lotul vecin de langa Centura TGM.

Si daca vor fi interesati, nu cred ca vor licita la disperare, se vor baza pe avnatajul strategic...si atunci s-ar putea sa piarda.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Avantajul strategic iti permite sa lasi o suma importanta dintr-o eventuala oferta. Daca te bate cineva la oferta, atunci inseamna ca te-ai lacomit.

holger

#4344
Quote from: alecu26 on October 23, 2014, 06:30:08 PM
2. Tirrena scavi nu a castigat lotul vecin de langa Lugoj-Deva 1.

la 2 cred ca te inseli, "TS nu a castigat tm-lugoj lot 2 care e fix dupa lugoj deva 1 facut de ei ?

alecu26

stiam ca cineva se va lega de asta. :D

ai dreptate.

In fapt...acolo totul a fost dat peste cap de Selina. Daca nu se bagau ei in seama cu spaga data prin China....am fi avut pe Tm-Lugoj 2 pe UMB cu un pret mai mic ca TS, dar corect calculat (vreo 63% comparativ cu bomba de 40.00% de pe restul).

Pe TS pe lotul Deva-Lugoj 2.

Pe Strabag pe lotul Deva-Lugoj 4.

Si probabil pe Salini-Impregilo pe lotul 3....sau in fine...oricui altcineva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

UMB e in perioada de "concediu". Am incercat sa urc insa dupa ploile din ultima saptamana nu s-a putut.
Am abordat zona km 0 pana spre 0+500. S-au inaltat cu terasamentul langa viaduct aprox 1 m, iar in dealul situat deasupra cimitirului au mai reusit sa coboare cota cu aprox 6-7m.
Poze am sa incerc pe maine sa le incarc.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#4347
Update A3 Gilau-Nadaselu zona Km 0 (25.10.2014)

Inceput lot UMB




Vedere spre km 1



Probabil se intersecteaza cu gardul din dreapta (daca nu e oricum la limita traseul(reper: gramada de pamant, pozata si din cealalta directie))




Zona primului pasaj peste drumul local



Vedere spre Nadasel, km0+500

2 terase filalizate deja aici







Ploile nu au afectat lucrarile aici


Vedere spre Km 0+000







Inapoi jos pe drumul de acces, se vad utilitatile ce trebuiesc relocate si noroaiele care au scurtat fotoreportajul.






Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

Acolo cum se va proceda, se va umple de la pod pana inspre delusorul de pe care ai fotografiat ori dinpotriva dispare delusorul?

ciprebbe

Daca te uiti in poza 2 vezi cota lasata de Bechtel. Acolo mai lipseste cam 1 m din terasament.
Se va umple pana la cota aia toata distanta dintre deal si km0 iar din ce am inteles cota spre deal va mai fi coborata 6-7m fata de poze.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe