News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 22 Guests are viewing this topic.

altr

^^
Este 57% de min. o luna.
Pana acum poate ca este 65% sau chiar 70%.

GAC

Lucrurile arata promitator aici la Tg. Mures. Este irelevant procentul atata vreme cat lucrarile la balast si structuri sunt in linii mari terminate, ba chiar si primul strat de asfalt...
Asfaltarea merge repede, mai ales pe un lot scurt.

mirceaeliade

#28352
pe DX12 au fost salturi de vreo 10% l unele updateuri.  am impresia ca chiar pe ciotul asta a fost la un moment dat un salt de vre 16% (de la vreo 15% la 30%).  asa ca nu m-as ingrijora

also, un comunicat de presa CNAIR

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/autostrada-bucuresti-brasov-tronson-comarnic-brasov-2

pentru Predeal-Cristian.  nu mi-e clar daca asta inseamna mai multi bani, pt ca nu gasesc cifrele anterioare


alecu26

Daca UMB la DX12, lot 2 sustine ca e la 80% eu zic ca la Tg Mures, Strabag e peste acest procent. minim 5...10% este procentual in fata Strabag. E doar pentru o comparative relativa chestia asta.
Drumurile noastre POATE;

SUHOI

Incredibil cat ploua in zona! Culmea este ca in zonele in care se desfasoara lucrarile la autostrazile cele mai urmarite : A1-zona Sibiu-Boita si A3 (zona Nadeselu-Zimbor) toate filmarile surprind ambele zone de parca acolo sunt ruperi de nori succesive. Nu te mai poti bucura de desfasurarea de forte UMB (portocala mecanica pe Nadeselu-Zimbor) si nici de Dimex pe Sibiu -Boita. Numai belti si noroaie in continu:lol:. Asta  in timp ce la Arad de aproxmativ o luna jumate ne tine intr-una cu aer african de 38, 39, 40 gr. C si uscaciune! Mai luati de la Arad cate 10 gr. C si distribuitile la Nadeselu si Boita , mai luati si din precipitatiile de acolo si datile tot peste Arad :p. De abia nastept sa vad flmari "pe uscat" (praful dupa camioane pana la luna) cu UMB si Porr-Dimex!!!!

mvmocanu

In zona Topa au aparut niste denivelari foarte mari pe DN in zona in care se lucreaza la autostrada. Aici este un film cu denivelarile (din pacate doar pe facebook, dar pun niste screenshoturi - directia Zalau - Cluj): https://www.facebook.com/tony.bobyku/videos/520051765879839

E posibil ca aceste denivelari sa fi aparut din cauza noului deal care-a aparut la A3 si care se poate vedea in prima imagine mai jos?


Aici e prima denivelare mai serioasa:


Iar 50m mai spre cluj a doua:

kesphishev

Presupun că toată greutatea adăugată spre vârful dealului în combinație cu ploile recente, și deci cantitatea semnificativă de apă care s-a infiltrat în sol, au cauzat stratul de argilă să se umfle, iar tot ce este deasupra acestui strat să alunece. Știm cu toții cum sunt dealurile transilvănene...
Desigur, ce am scris mai sus este o presupunere. Nu sunt expert în domeniu, dar am mai fost atent la orele de geografie din școală și la unele discuții de pe forum.
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

mvmocanu

Si eu ma gandesc ca noua greutate a dealului a fost un factor foarte important. Zic asta pentru ca in ultimii 15 ani de cand circul pe Cluj-Zalau nu au fost niciodata probleme in acea zona.

Mihai.sm

Ploaia de ieri cred ca a fost decisiva pentru surparea drumului, deoarece primele notificari pe waze au aparut pe la 4 dimineata. As vrea totusi sa laud promptitudinea celor de la DRDP Cluj, pe  care i-am sunat la 6:40 si vad ca la 8 erau deja acolo.

alexV

Ma tot uit la coama asta de deal si imi imaginez solutii. Debleu stabilizat cu piloti, tunel, altceva ?!

O poza de perspectiva, cu dealul masiv in stanga


Si o poza mai de aproape, unde am marcat cu albastru in stanga santurile de garda facute de UMB. Daca alea ar fi santurile debleului, rezulta 7 terase pana jos la asfalt. Cu un volum masiv de pamant in stanga.


As intreba UMB daca raman la proiectul initial aici, sau incearca un tunel.

alin2pas

Ar merge un tunel cut & cover, ar fi mai stabil în timp. Ar putea avea și altă utilitate. În zonă nu sunt (încă) urși?

alecu26

una dintre cele mai nasoale situatii cand panta medie a taluzului artificial e aproape paralela cu panta naturala a terenului. Te duci pana departe cu sapaturile, si aceste interventii massive nu prea sunt pe placul naturii. E aproape imposibil de intuit si calculat cum se vor comporta in realitate, si de multe ori necesita interventii si lucrari massive de stabilizare. Cel mai bun exemplu e Pizzaroti care au crezut ca scapa lejer cu santuri, drenaje, amenajari..etc.
Drumurile noastre POATE;

raulbogdan23

Ieri 29.07.2021 pe A3
- ora 21:20 se lucra in zona Mihailesti (am remarcat cat de tare s-a schimbat peisajul in zona, au ras dealuri si au creat altele noi)
- ora 21:30 se lucra in zona Sancraiul Almasului - Sutor

Pe directia Cluj->Zalau inainte de intrarea in Topa Mica avem:
- o deplasare a structurii rutiere cu vreo 30-40 (poate chiar mainbine de atat) cm spre dreapta
- imediat dupa avem o tasare frumoasa de vreo 10-15 cm (noroc ca au frezat deja si e cat de cat indulcita panta)

mike_us

Din filmari credeti ca UMB a trecut de 10%?