News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 14 Guests are viewing this topic.

dancosta

Quote from: horatiu.cosma on May 31, 2019, 08:24:07 PM
Marți vine Ghizdeanu la Parlament să dea raportul despre PPP-uri. Întrebări, nelămuriri pentru dânsul?

Am pus raspunsul in topicul gresit pentru ca acolo era sugestia asta.

Quote from: vancouver on May 31, 2019, 09:11:24 PM
Trebuie insistat numai cu întrebarea asta, cu plățile anuale. Dacă refuza sa răspundă e clar ca vrea sa ascundă suma și deci este vorba de o frauda gigant.

E clar ca ascund ceva.

Am adresat eu deja intrebarea referitoare la plata de disponibilitate inca din 29 Martie pentru A3 PPP.

Quote
1) Va rog sa precizati care operatori economici au depus oferte financiare in aceasta etapa.
2) In cazul in care este vorba despre un singur ofertant, asa cum se vehiculeaza in spatiul public, va rog sa precizati valoarea ofertei financiare si plata de disponibilitate ofertata.
3) Va rog sa imi puneti la dispozitie prin email procesul verbal (raportul) de deschidere a ofertelor financiare.
4) Va rog sa precizati daca procesul verbal (raportul) de deschidere a ofertelor financiare a fost publicat deja in SICAP, iar in caz afirmativ, sa imi puneti la dispozitie o captura de ecran din care sa rezulte prezenta acestuia in SICAP. In caz negativ, va rog sa explicati de ce nu a fost publicat.

Nu mi-au raspuns pana azi. Apoi le-am trimis o reclamatie administrativa in 2 Mai si nu au raspuns nici la asta. Le-am mai trimis o data reclamatia si astazi.
Ar fi bine sa intrebati in parlament si sa spuna clar cifrele. Sigur le stie.

horatiu.cosma

Păi la licitație e o plată maximă de disponibilitate (nu mai rețin exact cifra, parcă între 60 și 70 de milioane de euro) care am impresia că nu prea ajunge, cumulând traficul estimat. NGC, sper că această limită maximă nu e și ea subiect al "negocierilor cu constructorul", ca multe altele.

alexandruduma

Doar atat pentru azi (de la min 25:50 se vad lucrarile la alunecarile de pe ambele sensuri):


NGC

@horatiu.cosma: Printre altele, avem asta la PPP A3 CoBra.

Quote from: NGC on December 15, 2018, 05:08:46 PM
"Atribuirea unui contract de parteneriat public-privat pentru realizarea obiectivului ,,Autostrada Ploieşti- Brașov", în conformitate cu OUG nr. 39/2018"

[...]

Conditii generale + plata de disponibilitate

C1I2



[...]

C29I9



horatiu.cosma

Deci la CoBra s-au gandit ca o carpesc cu amortizare in 50 de ani  :lol:. Au uitat ca dobanda pe o asa perioada nu e aceeasi cu cea pe 26 de ani.

NGC

Am uitat sa zic ceva legat de PPP si Comisia de Prognoza.

Din motive obiective, centrul de monitorizare a vrabiutelor nu are si nici nu va avea vrabiute la Comisia de Prognoza.
Mai aflu una-alta "pe surse", dar in general nu am informatii de acolo si trebuie intrebat direct.


TibiV

Quote from: alexandruduma on May 31, 2019, 09:15:04 PM
Straco in nota obisnuita, la CT nu miscau nimic, ceva la Aries, cateva utilaje pe tot lotul.
Daca vremea a fost acolo la fel ca aici, in Regat, nici nu era de asteptat sa vedem mai multa miscare - mai ales la tersasamente....
Pe aici apele au luat case, au inundat drumuri si cai ferate... De la inceputul acestui an cred ca putem contabiliza in minus cel putin o luna de lucru pe toate santierele... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexandruduma

#20693
Vezi mai jos ce miscare e la vecini, chiar nu inteleg de ce i-am trata pe cei de la Straco cu indulgenta, pe santier sunt doar cateva utilaje iar in ritmul acesta nu o sa termine nici in 2020.

Clar ca au fost ploi si la terasamente ferestrele de lucru au fost putine, dar daca puteau aveau unde se lucreze din plin. Iar intr-o zi ca si cea de ieri sa ai cateva utilaje pe santier demonstreaza clar potenta lor.

Hai sa luam structurile pe rand:
- Campia Turzii: absolut nici o miscare ieri
- pod peste Aries: ceva fier pus, in mod normal fierul ala se punea in opera intr-o zi sau doua
- urmeaza 8 km de terasamente, parca au mai montat vreo doua tuburi, o sa se vada la comparare, oricum nimic notabil
- Hadareni Vest: ceva cofraje in plus si un buldo care incarca 3 bascule
- urmeaza 2 km de terasamente unde au o portiune mica pe care din ceva motiv nu au atacat-o deloc
- Hadareni Est: absolut nimic
- urmeaza 3 km de terasamente unde sunt 10 utilaje
- Chetani: asteapta grinzi saptamana viitoare, s-au chinuit la structurile alea amarate un an de zile (daca va aduceti aminte la Soimus anul trecut ridica UMB pilonii in 1-2 saptamani)
- nod: mai nimic (5 utilaje)
- conectare cu DN: un utilaj


voicul

#20695
Logica CNAIR nu se potriveste cu cea de pe forum:
Dupa cum se poate vedea e clar ca Astdali are probleme financiare si drept urmare merita sa fie descalificati la noile licitatii.
Pe de alta parte cand vine vorba de loturile in care se cam sta, CNAIR intelege, ca si cei din companie tot la "stat" lucreaza. Stiti cum e: cine se aseamana se cam aduna >:(

Woow: au finisor de 12m! Bravo.
Woow sunt ambuteiaje de la cat trafic e! Bravo.
WooooooooW nu pot sa cred ca se lucreaza in acelasi timp la partea de fier pe 3 structuri diferite. Cred ca Astaldi nu e Pizzarotti.

+2  :)

RobertH

Intrebarea mea e : ce se poate face in cazu asta pentru Straco ?
Ca de reziliezi, graba asta de la Astaldi e invalidata de neterminarea nodului Chetani. Nu stiu si cum e cu finantarea. Pana cand trebuie sa fie gata sa nu se piarda finantarea ?

Poputes

#20697
A mai aparut vreun update in legatura cu cele doua loturi (Suplacu de Barcau - Chiribis & Chiribis - Biharia)? I-am auzit pe Cuc si pe Neaga cand se laudau ca anunta castigatorii intr-o saptamana doua, dar nu te poti lua dupa ei.

user201

@alexandruduma
Mulțumesc pentru filmări. Din păcate, deși pe lotul astaldi cred că am văzut cea mai bună mișcare după lotul UMB de pe A1, totuși nu cred că pot termina complet lotul acesta în 2019 datorită cantității mari de lucru ce a mai rămas de făcut la nodul Iernut, cu podul acela lung, deviere DN. Apropo, stâlpul acela de înaltă tensiune din mijlocul autostrăzii chiar nu îl poate muta nimeni de acolo?

La Straco, cred că sunt ceva peste Aktor, dar mă tem de un 2021 datorită unor zone neatacate deloc ( eu am văzut 2 zone relativ mari ) și datorită podurilor mari și viaductelor ce au rămas de făcut și la care mișcarea îmi pare relativ slabă.

Dominik

La Straco a dat iarba pe bucati bune de decopertari  :(.....sper ca in aceasta Vara sa relocheze acea linie de inalta de pe lotul Astaldi
You're in Steelers Country