Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

NGC

Dupa ce e aprobat, se poate obtine in baza Legii 544 / 2001. ;)

dr4qul4

vrei sa spui ca se poate cere. Ca sa-l dea CNxxx mai trebuie si vreo 2 procese.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

laszlo.robert

"Umbla vorba prin sat" că Geiger se pregătește să ceară recepția pe lotul Iernut-Ogra.Are cineva informații mai exacte despre o dată mai exactă ?

Ionut

Au cerut deja pre-receptia. In mod normal trebuie sa vina pe lot comisia si se va stabili final atunci data pentru receptie. Oricum, Geiger termina tot in urmatoarele cateva saptamani. Din ce-am auzit au deja marcaje rutiere. Incercam sa le facem o vizita in curand...


TibiV

#17825
Şova: În noiembrie se va circula pe A3, legătura cu Şoşeaua Petricani. Îmi asum termenul. Dacă dezvoltatorul ar fi avut mai mulţi muncitori, lucrările ar fi fost finalizate mai repede

Lucrările la tronsonul autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, dintre Centura Capitalei şi Şoseaua Petricani, ar putea fi finalizate până în luna noiembrie a acestui an, iar dacă dezvoltatorul ar fi angajat mai mulţi muncitori, lucrările ar fi fost finalizate mai repede, a declarat într-un interviu pentru News.ro ministrul Transporturilor, Lucian Şova.

Porţiunea dintre Şoseaua Petricani şi Centura Capitalei are aproape 6 kilometri, iar ultimii 3 km, spre zona Pipera, vor avea iluminat public şi parcări.

"Termenul de finalizare este depăşit, trebuia să fie gata la 30 august. Am cerut CNAIR în mod expres şi scris să apere interesele statului român şi să evalueze cu foarte mare responsabilitate – pe care o voi monitoriza si eu – dacă există argumente să nu se mai acorde o extensie de timp. Astăzi când vorbim, practic, penalităţile curg în defavoarea antreprenorului. Pe de altă parte, monitorizez proiectul şi modul de execuţie, de două ori pe săptămână merge un secretar de stat responsabil cu implementarea care are discuţii cu constructorii. Tot de două ori pe săptămână merge şi un consilier personal, de la cabinetul meu, un om cu  bogată experienţă în implementare de proiecte care monitorizează totodată acolo", a declarat pentru News.ro ministrul Transporturilor, Lucian Şova.

Desi există o mobilizare slabă, se înregistrează progrese, spune el.

"Pot să estimez că, în standardul de astăzi de lucru, practic această conexiune va fi deschisă la sfârşitul lui octombrie. Orice muncitor în plus pe care constructorul l-ar aduce acolo – dar nu prea o face – ar putea scurta cu zile, săptămâni terminarea proiectului. Practic, mai au doar de turnat asfaltul, toate viaductele sunt făcute, sunt turnate betoanele, tot ce înseamnă structură de rezistenţă este făcut. Se lucrează acum la realizarea conexiunilor cu Şoşeaua Petricani, este închisă o bandă", a afirmat Şova.

Acesta subliniază că au fost luate autorizările de la Poliţie şi Primăria Capitalei pentru a folosi acea bandă, pentru "a lipi" asfaltul de la Autostrada A3 de cel de la Şoseaua Petricani.

"Dacă lucrează aşa cum au lucrat în ultima săptămână, pot termina în noiembrie. Dacă ar lucre mai bine, ar putea termina mai devreme. Am mare grijă ca nu cumva Compania de Drumuri să nu acorde vreo extensie de timp nejustificată", a menţionat ministrul.

Lucrările la acest tronson, între Şoseaua Petricani şi Centura Capitalei trebuiau să fie gata încă din 2015, dar contractul a fost reziliat de CNAIR. Noul contract a fost semnat în februarie 2016 cu asocierea Aktor SA – Euroconstruct Trading '98.

CNAIR plăteşte circa 130 de milioane lei fără TVA pentru acest proiect.

Potrivit Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, pe o porţiune de 3,3 km, A3 va dispune de iluminat public şi parcări. Porţiunea către zona Pipera va avea trei noduri rutiere: unul la intersecţia cu Str. Petricani, unul la intersecţia cu str. Gherghiţei şi unul  str. Popasului.

Porţiunea dintre Şoseaua Petricani şi strada Gherghiţei A3 este proiectată ca bulevard cu trei benzi pe sens. Viteza maximă admisă între străzile Petricani şi Gherghiţei, pe cele trei benzi, va fi de 80 km/h, iar între Strada Gherghiţei şi Strada Popasului va fi de 100 km/h.

https://www.news.ro/economic/sova-in-noiembrie-se-va-circula-pe-a3-legatura-cu-soseaua-petricani-imi-asum-termenul-daca-dezvoltatorul-ar-fi-avut-mai-multi-muncitori-lucrarile-ar-fi-fost-finalizate-mai-repede-1922405019002018090918430927
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Tavi

#17826
"Nod rutier Petricani" .... mare ti-e gradina Doamne!

TibiV

Mie imi place "dezvoltatorul" din titlu...
"Dacă dezvoltatorul ar fi avut mai mulţi muncitori...."
:D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dan_s

QuoteA3 va dispune de iluminat public şi parcări.
Dar parcarile? Unde sunt parcarile pe A3 !?

vancouver

Mie imi place partea cu asumarea. Ca daca nu... :o
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

^
Probabil e pe lista remaniaților și vrea să iasă onorabil din joc, spunând că își dă demisia fiindcă nu și-a putut onora termenele, eroul neînțeles  :lol:.

danutzu_1069

Probabil nu intelege mecanismele firmelor private.... Pai daca aduci muncitori si utilaje in plus, asta inseamna cheltuieli in plus... Și astea nu le face nimeni de dragul lui Sova....

Earthchild

Domnul ministru incurca dezvoltatorul cu constructorul. Pre limba sa, dezvoltatorul este chiar "partenerul serios", prin onorata CNAIR.

vancouver

Eu am inteles ce vrea de fapt sa spuna Sova: isi asuma, adica nu i-a transmis altcineva, nici CNAIR, nici constructorul. El de la sine a apreciat ca noiembrie iese. Si vrea sa puna presiune pe constructor, dar pe de alta parte explica si cum a tras concluzia asta, adica incearca sa se scoata daca nu iese. Mesajul ministrului este astfel unul neprofesionist, care imbina niste temeri cu niste idei si cu pretentia de a fi dur.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Ionut

La 16.30 intru LIVE la Digi24 BRAȘOV (local, vedeți stream online) și vorbim despre A3 Rasnov-Cristian.