Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 52 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

De ce sa reziliezi (oricat de anonim ai fi) cand sti ca cnair, asa cum bine ai zis si tu, nu are nimic? Fraier sa fii sa nu spargi seminte pe margine pe banii statului.

AdrianB1

Quote from: pasadia on July 18, 2018, 07:03:09 PM
Eu tot nu inteleg ce nu intelegi tu.
...
Serios, decat un rahat de 6km care nu ajuta pe nimeni cu adevarat, prefer o reziliere cinstita, o refacere a proiectului (care sa includa nu numai prelungirea pana la Ploiesti in loc de Comarnic ci si prelungirea pana la nord de Codlea in loc de Cristian), si o licitatie normala apoi. Pe full-profile, pe half-profile, pe DX, pe bucatile semnificative, cu impact (gen tunel Busteni), whatever...
Nici eu nu inteleg: contractul e deja semnat, ce treaba mai are cu un viitor PPP? Astia teoretic deja lucreaza acolo, pana la PPP deja termina segmentul daca se tin de treaba, nu?

Poate tu preferi sa nu fie nimic inca 10 ani, dar eu m-as multumi si cu 6 km. E un lot, mic, dar exista si e de vreo 2 ori mai mare decat lotul Geiger de pe A3, parca. Atata timp cat e pe traseul final al autostrazii si daca fac 5 loturi de 6 km pe care sa se poata circula, chiar daca nu sunt continue, inseamna o jumatate din treaba facuta acum, nu peste 10 ani sau cand s-o baga cineva intr-un PPP. Si daca ar face doar Sinaia-Busteni si ar fi grozav.

pasadia

Exact pe logica asta, eu zic sa construiasca bucata de A7 dintre Racaciuni si Sascut caci tare mult o sa ajute. Centura Bacaului sau tronsoanele de mai la sud le pot face peste 10 ani, important e ca publicul o sa vada autostrada in Moldova.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Dagda

Dar macar asa ai o sansa in plus sa se faca ceva candva acolo pentru ca exista deja un segment...

La Cluj pt ca sa facut o portiune din A3 dupa cativa ani s-au gandit si sa gaseasca o solutie ca sa continue cu proiectul, in moldova pt ca nu s-a inceput nimic se tot amana inceperea.

pasadia

Nu, Dane, diferenta nu e facuta de existenta unor lucrari fizice in teren ci de "maturitatea proiectului", adica de existenta unor acte bine intocmite inainte - SF-ul si alte cele. Tronsoanele de pe la Cluj aveau unele si PT-ul facut, aveau parte de un contract de consultanta bun (zic unii), ba chiar era facuta si aprovizionarea cu o parte din materiale, etc... Tronsoanele de la Brasov au un SF vechi si prost, probleme mari cu traseul (remember casele din Cristian?), un AM inexistent (oare?) si o lipsa cronica de decizie privind modul de finantare (care se schimba cel putin anual). Chiar nu simti diferenta?

ps: si apropo de sectoarele de pe langa Cluj - desi sunt mult mai avansate din multe puncte de vedere, inca nu stim sa se faca spatiile de servicii de pe Turda - Gilau, inca nu stim cum vor rezolva (daca vor rezolva) aia cativa metri lipsa de la Campia Turzii, si vedem cu totii cat a durat finalizarea podului Gilau.
Pe bune ca nu va inteleg - "hai sa avem inca un santier deschis sa dea bine la public, ce conteaza ca e prost gandit si inutil?" asta va e filozofia voastra?

esendy


TibiV

Sedinta de guvern de astazi.
http://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-care-ar-putea-fi-incluse-pe-agenda-edintei-guvernului-romaniei-din-19-iulie-2018

5. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Studiului de fundamentare pentru autostrada Ploieşti – Braşov (PRIMĂ LECTURĂ)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Au si inceput articolele cu concesiunea: Guvernul decide azi concesiunea autostrăzii Comarnic – Brașov.

ps: Tare as vrea sa aflu si eu cine e omul de legatura al astora de la Vinci. Adica da, ok, e Neaga in CNAIR, dar trebuie sa aiba totusi si ei pe unul sau pe mai multi care il viziteaza pe Neaga (sau pe altii) si ii (le) aduc aminte de concesiune. Si nu, nu e nici o tenta penala la mijloc, ideea e ca oamenii aia sunt buni pe partea de lobby si poate le gasim "utilizare" si in anii in care ideea concesiunii nu functioneaza.

adiarc

Pe mine ma mira ca doar acum la un an si jumatate dupa preluarea puterii..am spus-o de multe ori ca o tin la sertar si vor perfectiona tunul ca sa iasa de data asta...si va iesii,daca trec legile justitiei...prinde orbu,scoate-i ochii....

in continuare nu vrem sa o facem cu 300 de mil de euro pe an,pt aproximativ 5 ani ( suma exacta se determina printr-un SF de calitate )....vrem neaparat sa dam tot 300 de mil pe an...dar vreo 25 de ani  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#17019
"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"

Quote from: NGC on July 03, 2018, 07:07:03 AM
Quote from: NGC on June 19, 2018, 03:00:21 PM
Quote from: NGC on June 07, 2018, 09:45:35 PM
Am uitat sa va spun ca saptamana trecuta s-a incheiat oficial etapa de evaluare tehnica (+ DUAE). Ne pregatim de contestatii.

Deocamdata "pe surse" dar luati ca 100% sigur, prima contestatie e pe drum.

Este vorba despre contestatia asocierii conduse de OLIVIERI COSTRUTTORI pentru lotul 1. Nu cautati dupa contestatie ca inca nu este disponibila public.

Contestatia pentru L1 a fost respinsa. Mai poate urma CAB, dar sansele sunt nule.

OLIVIERI COSTRUTTORI a contestat la CAB, pentru ca CNSC a respins contestatia pentru ca nu au depus noua cautiune pentru contestatii. Dupa cum ziceam mai sus, sansele sunt nule. Asta in conditii normale.

DAR !!!

Au mai depus o contestatie la CAB si au solicitat judecarea la CCR a exceptiei de neconstitutionalitate a noului articol 61^1 din Legea 101 / 2016, articol adaugat prin OUG 45 / 2018, prin care a fost impusa noua cautiune pentru contestatii.

La CCR poate dura luni bune, chiar si mai bine de 1 an. Vedeti exemplul recent cu PIZZAROTTI la CFR.

GDPR

Pai au dreptul sa ceara judecarea la CCR? Stiu ca doar anumite "organe" pot sa sesizeze CCR-ul, nu orice pleban.

NGC

CAB poate sesiza CCR. Vezi art. 9 alin. (4) din Legea 47 / 1992.

Contestatia le-a fost respinsa pentru ca nu au depus noua cautiune, iar acum au contestat legalitatea noii cautiuni pentru contestatii.

horatiu.cosma

Pai prevederile OUG 45/2018 se aplica achizitiilor publice lansate pe varianta anterioara a legii?

NGC

Quote from: horatiu.cosma on July 19, 2018, 11:06:15 PM
Pai prevederile OUG 45/2018 se aplica achizitiilor publice lansate pe varianta anterioara a legii?

Unele da. E vorba de cele referitoare la Legea 101 / 2016, legata de contestatii.

Am sters ultima parte din mesajul initial, pentru a nu crea confuzie.

horatiu.cosma

Va dura pana in octombrie-noiembrie in cel mai bun caz, pana atunci e cam ocupata CCR.