Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 71 Guests are viewing this topic.


alexandruduma

Quote from: Iceman on July 15, 2018, 01:32:41 PM
Multumim alexandruduma :cheers:.......Sau apucat sa lucreze la pereu?.....Sper sa se indrepte vremea ca de ploi suntem toti satui

Da, au inceput sa scoata pamantul pana la drumul tehnologic:


teoneo

Cateva poze de azi de pe lot 2 Astaldi/Max Boegl (A3 sect 2A-2).
Sunt doua locuri in care autostrada, aflata intr-un debleu, e supratraversata de drumuri comunale, facand astfel ca viitorul rambleu al acestor supratraversari sa nu fie asa pronuntat.
Mai intai la DC87 (Cuci-Petrilaca), dupa ce am lasat pe stanga organizarea de santier (aflata foarte aproape) am facut poza, cu vedere spre sud:


Apoi am trecut de ax si am facut urmatoarea poza spre nord:


Supratraversarea DC87 peste A3. Vedere spre Iernut-TgMures:

Practic, autostrada va fi sub nivelul terenului (e in debleu in aceasta zona):


Panou informativ si parte din organizarea de santier:

In zona era de relocat o conducta mare de gaz care deserveste termocentrala. Nu stiu daca s-a relocat. (Inainte se vedea conducta in departare, pe deasupra acelui sant de scurgere).

Detaliu structura:


Am trecut pe fatada cealalta (luminata de soare), vedere spre Ludus-Turda:



teoneo

La urmatoarea supratraversare (DC86 peste A3) parca trasa la indigo cu cea pe care tocmai ati vazut-o, mai intai pun poze de pe terasament, de la km9+200 (de pe dealul Iernutului dinspre Cuci). Vedere spre Vest, catre zona in care tocmai am fost:


cu ceva zoom, se vede organizarea de santier in departare:

Intoarcere cu 180 de grade. Vedere spre Est. Si mergem la structura in discutie:

Din laterala vestica, singura pe care am pozat-o (fiind atent supravegheat):




Imagini spre Est (spre Targu-Mures)


Supratraversarea aceea din departare e a DC85, Iernut-Deag.

teoneo

Si ultimul calup e de pe lot 2 TgM-Ogra, lotul Strabag (A3 sectiunea 1C subsectiunea 3). De pe deal Recea, spre nod aeroport. A disparut si a fost nivelat pintenul de deal, creat artificial (a fost probabil depozit de pamant):




Apoi m-am mutat jos, la baza dealului pe care am fost. Vederi spre Vest:



Vederi spre Est. S-a stricat drumul care va subtraversa A3 pt realizarea unor lucrari:

Pasajul. De la nord la sud. In zona lui se definitivau rigolele (urmau sa fie turnate, pentru ca nu erau realizate pe o portiune de aprox 10 m de o parte si de alta, la ambele capete; n-am mai pozat șanțul pentru rigole):

Pasajul. de la sud la nord.

La Strabag se lucra!

Ionut

Strabag lucreaza duminica. Interesant.
Multumesc pentru efort! (Alex & Teo!)

ciprebbe

Quote from: rocklee on July 15, 2018, 05:54:41 PM
salut alexandruduma ...frumoase imagini si cadre... :thumbsup: :gj:

o intrebare ....
cei chestia aceasta .... ??? ???


Amenajare hidro :) in amonte e betonat partial si se va conecta cu santurile dinspre lotul UMB. Se va face si pe partea cealalta a podului.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Liviu M

Quote from: teoneo on July 15, 2018, 09:27:21 PM
Pasajul. de la sud la nord.

Mi se pare mie, sau "tubul" asta e deja deformat? Oare ramane asa, sau se va "scufunda" autostrada in el? ???

pbh

#16988
Banda de accelerare la intrarea pe pod pare foarte scurta, aproape inexistenta! Maxim 50m.



Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Mai spre 200 de m conform maps (daca merge pana aproape de pod). Intradevar nu e prea mare.
Daca nu e coloana pe banda 1, nu ar fi problema ca ai o viteza de vreo 60 km acolo, dar daca nimeresti un tir, 2 ... mai greu.

Europiu

Se poate prelungi pe pod, care are prevazuta banda de urgenta.

@AlexDuma/@teoneo: excelente poze, multumesc!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

teoneo

@Liviu M:  Nu e deformat (Bine, nu e perfect rotund, dar așa e din proiectare). E mai mult iluzia optică dată de teșirea capetelor (ca să se încadreze în profilul înclinat al taluzului). Și ca să nu te încurce iluzia prea mult, ia ca reper umbra (cu toate că și ea poate să fie sub un anumit unghi). Dar mai bine se poate vedea în spate (la pagina 1072) când, în luna mai, l-am fotografiat mai în detaliu. Uită-te aici (<- dă click):
Quote from: teoneo on May 15, 2018, 09:16:29 PM
Pasaj inferior km6+061 (L=8.0). Tot dinspre Sud spre Nord. [..]


Liviu M


danutzu_1069

#16993
Ala care se vede este geotextil care (inca) nu a fost taiat pe forma tubului...
Sigur nu va ramane asa..

LE: @LiviuM, asa este forma tubului, turtita. Este la fel si in alte locatii...

Earthchild

#16994
Quote from: pbh on July 16, 2018, 10:24:35 AM
Banda de accelerare la intrarea pe pod pare foarte scurta, aproape inexistenta! Maxim 50m.

Sigur se va prelungi pe viaduct fara probleme. Sunt exemple pe centura Sibiu.
https://www.google.ro/maps/@45.8030448,24.1833134,3a,75y,310.21h,83.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1sT0W6sEd2CceKu9qlpYduXQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=en