Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 45 Guests are viewing this topic.

panzer

Crezi ca in vopseaua aia stau ei? O sa infiga catadioptri in asfalt doar doar sa deschida si ei ceva anul asta.


Ionut

Nodul Moara Vlasiei este in acelasi contract. Va fi deschis anul asta.

GDPR

Inginerul FIDIC are puterea sa opreasca lucrarile, daca conditiile tehnice pentru realizarea lor nu sunt indeplinite. Decaratia omului mi se pare de absolut bun simt, nu cred ar vrea cineva asfaltari pe ploaie sau zapada, doar de dragul de a deschide anul asta. Calitate = durabilitate, iar pe termen mediu si lung inseamna si economii de cost. Avem destule drumuri facute cu picioarele in anii trecuti, iar acum in loc sa bagam banii in lucrari noi, stam si le reparam pe cele vechi, evident pe banii nostri pentru ca perioadele de garantie au expirat.

vancouver

Quote from: Tavi on November 09, 2016, 08:22:06 AM
Este cel mai de prost gust disclaimer! Vorbim de noiembrie si decembrie ... Bine ca n-a mai spus "si doar daca se deschid strandurile" ... Scuze Ionut!
Back to A3 ...

Eu zic ca dimpotriva, este o declaratie clar sincera si realista. Mai exact rezulta ca au nevoie de ca. 30 de zile LUCRATOARE EFECTIVE ca sa termine ce si-au propus anul acesta. si acum intervine vremea: daca vor fi putine zile ploiase, atunci finalizarea se impinge ca atare, deci inca ne incadram anul acesta. Daca nu, atunci se mai amana ca. 2 luni, in asteptarea catorva zile bune pentru lucru in timpul iernii.

Am problema asta in multe negocieri de contracte. Unii oameni nu inteleg sau se prefac ca nu inteleg si insiste pe termen ferme indiferent de vreme (haaaa?), iar in caz contrar se aplica penalitati. Adica eu (constructorul) sa-mi asum vremea ? ? Cum vine asta? Pai nu ca in normative este prevazut ca trebuie sa ne includem 12 zile de vreme rea pe an. Bun, 12 zile pe an, adica 1 zi pe luna. Daca am o lucrare pe care o fac din noiembrie pana in decembrie pot sa includ 2 zile, pe care sa mi le asum si sa le recuperez cumva, dar nu 12 zile.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Tavi

^Gura mea sa fie aia rea dar vremea sa fie buna!  :D

ciprebbe

Hai sa va mai dau o veste.....

Au aparut  ;)  (click pe poze pt zoom)





Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut


florin74

Mai sunt 2 si pe DN1F.in zona subtraversarilor DN. Înainte si dupa Mihaiesti. 2018 sunt povesti. Daca termina in 2019 sa zicem merci.

adiarc

Pai era Maltauro...sau asocierea aceea e parte din concernul Maltauro?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


vladb

Unde sunt panourile? Sardu, Berindu?

NGC

Progresul fizic in 2016 pe A1, A3 si A10 si estimarile pentru termenele de finalizare la 06.10.2016 se pot vedea aici.

alecu26

Nici mie nu-mi place declarația lui Hanganu. Poate în alt context ar fi ok. ....dar aici suna a ceva de genul.....Noi am putea fi gata, dar nu ne lasă vremea. Deoarece la experiență dansului știe cu siguranță că nu pot fi făcute acele lucrări de care vorbește.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

StefanCelMare

Pe harta de pe site-ul A3 nu este niciun nod la capătul lotului Gilau - Mihaiesti.
Următorul nod este la Zimbor.
Vor oare să termine cu giratoriu între Mihăiești și Țopa Mică?
http://www.autostradatransilvania.ro/maps/Harta-Interactiva.html

fspy87

#11444




Prina dată când văd așa ceva... Strabag curata ieșirea din șantier pe DN 15