Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Ionut

#10965
Băieti, A3. Aveti thread pentru discutii juridice, aveti parcarea, e loc suficient. Multumesc!

Hercule

Dupa ce am vizionat filmarea, am incercat sa marchez cateva repere. Daca am gresit va rog sa ma corectati.

Lot Ungheni - Ogra [Strabag/Straco]
00:12 - inceput lot
00:20 - Nod Targu Mures
00:43 - drum manastirea Recea
01:55 - DC73 spre Valea Izvoarelor
02:41 - drumul spre halda noua de gunoi Sanpaul
03:16 - DC77 spre Giulus / sfarsit lot

Lot Ogra - Iernut [Geiger]
03:16 - inceput lot / DC77 spre Giulus
03:36 - sfarsit lot (aproximare)

Lot Iernut - Chetani [Astaldi/Max Boegl]
03:36 - inceput lot (aprox.)
03:42 - nod Iernut (aprox.)
03:46 - DN14A spre Tarneveni
04:26 - DC85 spre Deag
04:46 - DC86 spre Salcud
06:10 - DC87 spre Petrilaca
06:15 - DC84 spre Orosia
06:27 - Orosia
07:00 - Bogata / pod peste Mures
07:55 - DJ107G spre Atintis
08:08 - DC95 spre Gheja
08:25 - pod peste Mures
08:28 - viaduct peste CF
08:37 - sfarsit lot (aprox.)

Lot Chetani - Campia Turzii [Straco]
08:37 - inceput lot (aprox.)
08:40 - nod Ludus (aprox.)
08:45 - DN15 la est de Chetani
09:06 - DN15 untre Chetani si Hadareni
09:24 - DN15 la vest de Hadareni
10:14 - pod peste Aries
10-19 - sfarsit lot

In vederea completarii listei de mai sus maine incerc sa caut hartile disponibile si sa deduc daca autostrada trece peste drumurile secundare sau vor fi pasaje peste autostrada.

Multumesc API pentru filmare! :gj:

Deșteaptă-te române!

rocklee

straco nu a facut nimic ...pe portiunea lor de lot  ??? ???

ciprebbe

Pregatiri de............. conservare pe A3 Gilau- Nadaselu













Strangem bani pt o pluta la Gilau si doua rampe de acces? ca viaduct nu pupam......
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cezar.ionescu

Asta este a doua oara cand CNADNR persevereaza in prostie cu un lot care nu poate fi folosit [dupa cel de pe AR-TM].
Asadar, din punctul meu de vedere cineva trebuie sa isi asume acest esec [da este un esec sa ai km de A nefolositi pe motiv de un pod lipsa] si sa isi dea demisia de urgenta. As propune sa inceapa cu seful companiei si vreo N [> 5] directori in jos.

Daca asta nu se inatampla...vom mai avea multe cazuri asemenatoare in viitor si la fel vom sta si vom constata..si atat.

Tavi

Cat de frumoase sunt pozele. Cred ca este cel mai frumos tronson de autostrada de la noi de pana acum

cristi5

#10971
^^ Nu se poate face legislatie speciala pt "verigi lipsa in infrastructura"???
Care sa permita rezolvarea mai rapida a situatiilor gen Sanovita, Gilau, Holdea si poate chiar si a podurilor lipsa gen Ulmeni, podul CF spre Giurgiu, etc

Iceman

Ciprebbe...Super pozele.....In zona paduri avem asternut stratul de baza pe ambele sensuri? :)

ciprebbe

^ Bine mai.. :))) :))) :)))... strat de baza :))) :))) in zona padurii
Pe dr spre Nadaselu vorbim de MASF (uzura) doar sa tina vremea si nu se mai opresc pana la viaduct VI.
Pe stanga mai au ceva stabilizat de pus unde e zidul de sprijin in rest e pregatit tot pt uzura.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Sa vina Top Gear sa testeze calutii pe acolo. 
Sau macar o reclama la Dacia sa se filmeze :D

PS: cand e programat gratarul ?  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

CEZAR....e al treilea caz...al doilea fiind Muzeul Autostrazii Orastie-Sibiu lotul 3...care de fapt nu trebuia niciodata deschis(prin inchiderea circulatiei).

Asadar e deschis publicului Muzeul Autostrazii A3,sector Gilau-Nadaselu.... >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Cateva cadre de azi din zona Popasului, lot Aktor. De la sursa secreta. Multumim!




















Tavi

Multumiri lui Ionut si sursei! La mai multe!
Off: ultima poza e bestiala. Un Dorel care lopatzeshte ceva si armata de bagatori de seama cu mainile-n buzunare ... Priceless  :lol:

vancouver

Quote from: ciprebbe on October 04, 2016, 01:22:57 PM





De apreciat semnalizarea destul de buna. La intersectia cu DN1 nu mai sunt trecute ca pana acum capetele drumului national, adica Bucuresti si Bors. Era de o absurditate crasa sa indrumi soferii catre Bucuresti sa iasa de pe autostrada. Bine ca au gandit si de data asta este corect: Cluj-Napoca + Huedin. Plus o localitate mica imediat langa nod (de ce oare nu Gilau?, dar egal, e bine si asa).

Iar pe directia inainte este ireprosabil: Brasov, Tg. Mures, Turda, exact reperele esentiale pentru soferi. BRAVO.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

north

Exact la asta m-am gândit și eu, că este o semnalizare decentă.
Cu precizarea că parcă totuși aș fi pus întâi Cluj-ul pe listă :) Și i-aș și fi zis Cluj-Napoca vest. Adică Nădășel ar fi Cluj-Napoca nord (nordvest?), Gilău = Cluj-Napoca vest, ieșirea viitoare de la Tureni Cluj-Napoca sud etc.
Cu Căpușu Mare... ce să zic, s-or fi gândit că acolo vin și 1J și 103K, iar ultimul este cel mai convenabil acces spre zona turistică Beliș.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling