Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 12 Guests are viewing this topic.

voicul

^Ar mai eficient sa cerem statului ... dar ei cum ar mai mima munca? Pe ce?
Si atunci nu am cere si sa fie dati zeci de oameni afara care doar muta hartii si par ca fac treaba?

Parea simpla ideea, dar am complicat-o!

ovicor

Ma doare nonsalanta cu care cer unii imprumuturi pentru investitii diverse! Sigur, e de preferat ca imprumuturile sa fie facute in acest scop, decat sa-i toace statul pe prostii! Dar, imprumuturile trebuie returnate, cu dobanzile aferente! Si dobanzile la dobanzi! Deci sustin ce zicea @pista_bacsi , cand ajungi la concluzia ca te-ai intins prea mult, e cazul sa faci o lista de prioritati si, e clar, Pascani - Iasi e mai stringent decat Pascani - Suceava - Siret! Si altele, nu mai reiau!

Skynick

#16352
Pai imprumuturile nu sunt decat masura incompetentei. Oricine poate sa guverneze pe banii pe care trebuie sa-i plateasca generatiile viitoare. Nu mai vorbim de incapacitatea de a cheltui bani gratuiti. Asa e cand maimutele ajung la butoane.

Ionut


Stef

O filmare la pasajul de la km 26 de pe lotul celor de la Coni-Trace.
Rafalele aveau peste 60kmph, prin urmare fluiditatea mișcărilor dronei a avut de suferit  :-[



NGC

"PROIECTARE SI EXECUTIE "AUTOSTRADA PASCANI – SUCEAVA LOT 1""

"PROIECTARE SI EXECUTIE "AUTOSTRADA PASCANI – SUCEAVA LOT 2""

La ambele loturi castigatorul initial este UMB. La ambele loturi WEBUILD a ofertat peste valoarea estimata si a fost descalificata.

NGC

Quote from: horatiu.cosma on March 25, 2025, 06:05:47 PMTrăiască 80% din valoarea estimată. În ritmul ăsta, le ia pe toate de la Pașcani în sus/jos/stânga/dreapta.

A luat si lotul 2 din Pascani - Suceava dar mai dureaza pana anunta.

hermes

Cat mai durează să anunțe? Grindeanu zicea ca în martie, deci probabil luni devine oficial.
Greu se mișcă CNAIR sub Pistol, poate începe să își facă și el curat pe birou ...
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

tom_sawyer

Are cineva informații noi despre SF-ul până la Siret? Trebuie autostradă pâna la frontieră, vor fi multe camioane care vor staționa pe banda de urgență.
https://www.economica.net/petrom-a-inceput-sa-transporte-benzina-in-ucraina-cu-camionul_822846.html

M_Z

@hermes curățenia ar trebui să înceapă cu el dar nu îl văd luandu-se singur de guler și dandu-si un șut în fund  :lol:

@NGC hmmm. Vedem în zilele următoare daca au webuild un plan de acțiune gândit sau pur și simplu daca tot au lucrat documentația au depus-o să fie depusă.
Ar fi interesantă o luptă în acte între webuild (TEA?) și umb care are scutire de la împărăție că are alergie la hârtie.

hermes

#16360
^^ Nici acum nu sunt gata studiile alea geo, mai aveau ceva de genul 50metri și tot nu erau în stare Search de mai bine de atât, cea mai mare bătaie de joc ever contractul ăsta de SF.

@M_Z - nu prinde noua schemă după alegeri oricum, în opinia mea
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

reed

Eu zic ca o sa inceapa sa puta cu licitatiile castigate de UMB. Unde mai punem si preturile enorme la km de autostrada din ultimele licitatii. O fi luand ei cu 80% , insa totusi resursele lor nu se inmultesc ca si contractele castigate.Ne trezim iar ca le pute vreo lucrare si renunta la ea.

horatiu.cosma

Da, e prea pe față ca să nu se sesizeze cineva, mai devreme sau mai târziu. Ideea e că un constructor normal, atunci când face o ofertă, urmează niște pași standard. Merge în teren, gândește cam cum ar face proiectul, cere oferte de la furnizori, subcontractori, își pune niște rezerve etc etc, și la final rezultă un preț pe care îl ofertează. Ei bine, UMB face invers. Pune prima dată prețul de 80%. După care face restul etapelor, vede care e costul real intern. După ce câștigă proiectul, vine cu propuneri de modificare și optimizare, astfel încât să diminueze costul real intern și să îl ducă sub acel 80% ofertat inițial. Iar CNAIR le acceptă pe nemestecate. Pe A7 a fost festival de modificări față de PT-ul Consitrans. Poate cineva dintre voi mai ambițios cere la CNAIR pe 544 toate modificările de soluții tehnice în cadrul contractelor de execuție, comparativ cu proiectul tehnic scos la licitație de CNAIR.

dr4qul4

Macar daca "opimizau" si cocoasa. Daca taiau costurile pe cei 4-5 km extra, nu se supara nimeni
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

Stef

Iar pe un vânt CRUNT.  :-[
Nod Nurol + Pod UMB la Buzău. Săptămână liberă la UMB.