Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 45 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: Ionut on January 29, 2019, 10:36:39 PM
AM CERUT sa fim implicati in procesul de intocmire SF si PT. Sa venim cu feedback. Transparenta. Sa ajutam. Sa dam feedback pe traseu etc etc etc. Ne-au promis ca da, ca gasim o varianta sa ne puna in procesul asta si sa mai primim si cate-o harta. Le-am cerut varianta asta ca altfel... ajungem iar in instanta... si nu e normal... Au acceptat public, verbal. Dar acum urmeaza practica.
Deie Domnul sa asculte si de noi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

 :dance:...ptuiii sa nui deochi pe cei de la CNAIR .....o dat harnicia in ei..... :lol: :lol:

dupa cat au promis ...o sa ne plimbam prin toata Romania numai pe autostrazi... :D

GDPR

Propunere alocare bugetara 2019: 70 milioane lei.

ovideatza

Aici ar intra si centura Bacau si plati pe proiectare A7?

GDPR

#2269
Doar centura Bacau. Proiectarile sunt in alta parte: Elaborare studiu de fezabilitate si proiect tehnic pentru Drumul de mare viteza Bacau - Pascani - 6.45 milioane lei.

ultrasbz

In proiectul bugetului, am gasit pentru Ploiesti-Buzau urmatoarele date:


Intr-un comunicat CNAIR, se spunea ca valoarea totala a contractului este 12.277.618,53 lei fără TVA, dar in acea prima coloana din buget, valoarea totala mentionata este de 27.664 (mii lei), adica aproape dublu.

Pentru cine se pricepe, imi puteti explica va rog de unde este aceasta discrepanta, ce inseamna de fapt cele doua valori de sunt asa diferite?

PS: De remarcat ca din nou este denumit "drum expres", in loc de "drum de mare viteza".

TibiV

Nu ai prea urmarit discutiile economice...

Pentru anul asta (2019) sunt prevazute "credite bugetare" de 4,6 mil. lei - bani siguri (pana la rectificarea bugetara din vara...)
Credite de angajament inseamna promisiuni ( ne angajam sa iti platim in 2020) restul de 23  de milioane.

Creditele "de angajament" in 2019 sunt fix suma din "Scufita Rosie", "Fat Frumos" si orice basm iti mai aduci tu aminte...

Daca vei insuma "creditele bugetare" din 2019 si 2020 vei vedea ca "se inchide".
Daca ne vei intreba pe cei mai batrani pe forum, iti vom spune ca de acolo lipseste CAF (Coeficientul "Alba ca Zapada") care face cam inutila planificarea aia...

Am vrut initial sa iti dau doua-trei exemple.
Dar regulamentul interzice abordari politice...
Asa ca... Doumenteaza-te!

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ultrasbz

Stiam diferenta dintre credite bugetare si de angajament.
Ce nu am inteles e de ce pentru acest proiect valoarea totala (multianuala, 2019+2020) e de doua ori mai mare decat valoarea contractului declarata de CNAIR in comunicat.
Ce este nevoie sa se plateasca in plus?

Ionut

Mister, daca stii cum e cu creditele de angajament, citeste atent documentul pus de tine. :) Vezi ca ai la propuneri 2019 la credite BUGETARE 4.637 mii lei, adica 4.637.000 RON (cu TVA inclusa, asa apar cifrele in buget), iar valoarea de atribuire este 12.277.618,53 RON fara TVA, adica vreo 32% din contract.

horatiu.cosma

Are dreptate ultrasbz cu întrebarea lui. Răspunsul ar fi așa: fișa bugetară este "creată" de MFP în momentul în care Guvernul aprobă respectiva investiție (indicatorii tehnico-economici pentru lucrări prin HG sau, în cazul de față, fiind vorba doar despre pregătire, nota de fundamentare tot prin HG, conform Legii 500/2002, că valoarea pregătirii e peste ceva prag). În fișa aia bugetară creată apare la total de plată estimarea CNAIR de la licitație, nu cu cât s-a semnat. În anul 2019 au bugetat cât a cerut CNAIR acum și au pus pentru 2020 total pe proiect minus cât a cerut CNAIR în 2019, adică 27 de milioane - 4 milioane = 23 mil. Probabil în 2020 va cere CNAIR restul de 8 milioane de pe contract și va apărea pentru 2021 23-8=15 milioane (deși alea nu se vor mai cheltui).

ultrasbz

#2275
Multumesc, Horatiu!
Am inteles acum.

TibiV

horatiu,

stim amandoi ca sumele astea sunt, din pacate, din celebrul roman "Scufita Rosie"...
:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

VO Bacau

Ieri a fost lansata licitatia "Supervizarea proiectarii si executiei variantei de ocolire Bacau".

Valoare estimata: 14.599.420,00 RON

Termen depunere oferte: 19.03.2019

Fonduri: POIM

Durata contractului: "126 luni incepand de la Data de Incepere a Contractului si cuprinde: 42 luni supervizarea pentru etapele de proiectare si executie a lucrarilor si 84 de luni supervizarea pentru perioada de garantie a lucrarilor"


Clauze / Conditii

Quote
Prezenta procedura de achizitie publica este initiata sub incidenta urmatoarei conditii: CONDITIA 1 Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii serviciilor (obiectivului de investitie) din fonduri europene nerambursabile si/ sau fonduri de la bugetul de stat, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii serviciilor (obiectivului de investitie) din fonduri europene nerambursabile si/ sau fonduri de la bugetul de stat nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica. CONDITIA 2 Autoritatea Contractanta nu va atribui contractul decat in situatia in care Hotararea de Guvern privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitie va fi rectificata / actualizata. In lipsa rectificarii/actualizarii indicatorilor tehnico-economici, aprobati prin Hotarare de Guvern, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016.

rota

S-a constatat o extorsiune al unui degajament..au scumpit SF/PT Ploiești-Buzău
Comunicat 17.01.2019:

"COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, și Ministerul Transporturilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat în data de 16.01.2019, actul Adițional nr. 1,  pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drum de mare viteză Ploiești-Buzău"  în vederea modificării Contractului de Finanțare nr. 3/14.05.2018.finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.2-Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere-sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea- Creșterea accesibilității zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.

Prin încheierea Actului adițional nr.1 cele două entități au convenit modificarea următoarelor condiții:

Art. I. La Condiții Generale, Adticolul 2-Durata contractului și perioada de implementare a proiectului, alin. (2) se va modifica și va avea următorul cuprins:

"Perioada de implementare a Proiectului este de 24 luni, respectiv între data de 24.12.2018 și data 23.11.2020 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor."

Art.II. Condiții Generale, Articolul 3-Valoarea totală a Contractului de finanțare și valoarea totală eligibilă, alin.(1) și alin. (2) se vor modifica și vor avea următorul cuprins:

"(1) Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 14.733.142,24 lei, din care: 75% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională-9.300.296,04 lei, 25% contribuția proprie- 3.100.098,68 lei, restul de 2.332.747,52 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA."

Comunicat 28.09.2018
Valoarea totală a contractului este de 12.277.618,53 lei fără TVA, la care se adaugă TVA în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

comunicat nou
comunicat vechi

pasadia

Adica a crescut cu vreo 120.000 RON. Cam 1%.