Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

Bachus01

@naivu,  nu vad de ce sa fie bătută în cuie. În primul pe rand pe ucrainieni ii doare undeva de noi . In al2lea rand drumurile la ei sunt exact ca DN ul din porțiunea lipsa de pe A1 de la noi . De la Siret la Cernăuți plângi, nu sunt in stare nici sa plombeze craterele.  De Cernăuți nici numai discut . Peste jumătate de oras este cu piatra cubica pe jos . Dacă mergi mai spre est nu am termen de comparatie .

Este culoar de tranzit , dar momentan folosit doar de turci,  rusi si ucrainieni din cauza ca nu prea au alternative. Schimburile comerciale dintre Romania si Rusia & Ucraina sunt infirme. Mai e o chestie ,  transportatorii in special cei care tranziteaza nordul europei nu folosesc aproape deloc ruta prin Ucraina . Prefera Polonia - Slovacia - Ungaria -  România .  Mai nou pe ruta SV - Baia Mare vezi o mulțime de dube de Ucraina (numar de Cernauti) , iar asta spune totul de ce prefera sa ocolească prin Romania . Sa numai discutam de tratamentul din vama .

Din punctul meu de vedere , România sa isi vada interesul propriu (in niciun caz al Ucrainienilor) , iar în al2lea rand mi-aș dori să fie aleasă varianta fara cocoase sau mofturi locale . Cum se face ulterior la Timișoara asa sa faca Suceava (drumuri de legatura + noduri) . Sa nu aștepte totul de la centru . Sa mai pună si osul la treaba .

Xander

Pai si mofturile locale sunt importante, ca aduc bani la buget, si nu putini. La ski, cabane, gratare, manastiri, pastravarii si altele nu merg doar cei din judetul Suceava.  ;)
Daca mergem in weekend la Gura Humorului, Vatra Dornei, Campulung Moldovenesc, Sucevita, etc .. 3 sferturi din oaspeti sunt din IS, BT, NT, BC, VS, GL si B. Completati voi daca am ratat ceva.
Problema majora e cand se suprapune traficul local, cu cel de tranzit si cu cel "turistic". Fix ca la Comarnic Brasov.

Bachus01

Alea cu nr de B sunt pe leasing  :lol:

Nu se va ajunge niciodata in situatia Comarnic - Brașov.  Fix ce ai enumerat se poate face la nivel de Cj. Nu ii opreste nimeni . Doar ca trebuie  sa gandim A/DX in interes național sa numai avem cocoase si km in plus degeaba iar de restul sa se ocupe administrația locală. 

De ce nu se asociază BT+SV pt un DX BT-Gura Humorului . Asta ar rezolva 70% din problema

Xander

Pai nimeni nu ii opreste pe cei de la CJ Botosani sa asfalteze drumurile din judet. Si totusi avem mai sus colegi care se plang pe buna dreptate de starea drumurilor din judetul Botosani.

De la Sabaoani de ce "sare" A7/DX inapoi pe valea Siretului in loc de valea Moldovei, relieful e similar, prundis pentru terasament este din belsug? Sunt 7km de la DN2 (Zona Motca/Boureni) pana la nodul cu Pascani (Sodomeni).
Iti spun eu parerea mea ... pentru ca sunt interese economice locale. Sa fie mai aproape de Iasi si cat mai aproape de Pascani. De ce nu s-ar aplica aceeasi regula si pentru Falticeni? Nu spune nimeni sa fie la 2 km cum e la Pascani, dar nici la 26km cum ar fi legatura cu Dolhasca, pe un drum de proasta calitate, doar prin localitati.

Deci pentru o legatura directa cu Pascani, in loc de nodul pe DN2 (care oricum va fi exista), ajungem sa ne facem probleme ca apropierea de Falticeni si Gura Humorului ar crea cocoase. Voi ce parere aveti?

Kimi

Pai atunci avem doua variante ca sa ii multumim pe toti:
1. Cocoase peste tot: Falticeni, Dumbraveni, Radauti, Siret
2. Linie dreapta pe malul Siretului si drumuri de legatura pentru fiecare oras. Dar aici trebuie SF + licitatie executie pentru fiecare.  :lol:

Un traseu cat mai drept ii avantajeaza doar pe cei care tranziteaza complet nordul Moldovei pentru ca vor fi mai putini km. Dar asa, daca vor fi peste tot drumuri de legatura, pana cand te urci si cobori de pe autostrada prin drumurile de legatura mai bine o iei pe DN pentru distante scurte si medii. Si pe A ramane doar tranzitul iar DNurile vor ramane in continuare aglomerate cu traficul local.

Deci in cazul asta as prefera cocoase + DX BT-SV (-Gura Humorului) de la centru. Mai ales pentru ca birocratie si lipsa de interes a CJurilor pentru drumuri noi.

naivu

#6065
@Bachus01, iesirea la Siret nu o facem pt ucrainieni ci pt viziunea UE (care, ma repet, plateste 85%) de a continua candva A7 peste Cernauti si Lvov pana in Polonia (asa cum viziunea pt A8 este de a continua peste Chisinau si Transnistria pana la Odessa); garantat s-a transmis partii romane de mult unde se vrea punctul teminus al A7. Daca am face A7 doar pt noi pe banii nostrii, probabil am face capatul la Radauti!
Iti apreciez viziunea anti "cocoase si mofturi locale"!

hvm

Desi sincer mi-ar conveni de minune o A7 care se intersecteaza denivelat sau tangential cu DN2 la Falticeni (ca mai departe sa continui spre GH de acolo) eu consider ca cel mai bine ar fi ca aceasta centura sa mearga pe traseul pe are a fost prezentat la un moment data de Dumbravaadrian. L-am cautat acum da nu l-am gasit.

Am gasit in schim bun post de al meu in care spuneam atunci cand s-a deschis centura bacau ca in 3 zile merg si eu pe acolo sa vad diferenta fata de oras. Uite ca n-a mai fost nevoie sa plec atunci la Bucuresti si inca n-am avut placerea de a vedea primul km de A din moldova ca de atunci n-am mai fost deloc mai jos de Motca :( Pe vremurile astea se pare ca trebuie sa plec in pelerinaj pana acolo ca sa o vad.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Bachus01

@naivu ms de info. Nu stiu ce visează UE sau poate au alte informatii / planuri de viitor . Din punctul meu de vedere granita estică a UE nu se va mai schimba sau cel puțin nu va permite Rusia.  Autostrada spre Chișinău,  doar daca va fi finanțată de UE din fonduri nerambursabile.  Republica Moldova are pib ul aprox cât județul Iași. 


gabim

@hvm: Cred ce te referi la @dumbravaandrei, ii datorezi un miel. Si eu tot postul ala il cautam, era un post mai lung si foarte bine documentat, din pacate nu l-am gasit, trebuie sa fie pe alt topic.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.



TibiV

Este evident ca la UMB trebuie filmari dese, ca altfel "ratezi"mersul lucrarilor...  ;)

Nu am stiut ca in proiect era trecut ca UMB sa faca si praguri de fund pe Bistrita - minutul 05.30. Interesant...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tudor

Asa cum am mai spus aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1835.msg324375#msg324375 : daca A/DX se face de-a lungul Siretului intre Pascani si Suceava, atunci orasul Falticeni va ramane deconectat de la autostrada. Un drum nou de legatura Falticeni Dolhasca e mult prea scump, si mult prea deranjant pentru comunitatile locale ca sa fie justificat.
Aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1835.msg324534#msg324534 colegul Gendan explica foarte bine care sunt dificultatile pentru a duce autostrada pe Valea Moldovei, pe langa / pe la vest de Falticeni.
In schimb este absolut necesar pentru orasul Falticeni o centura care sa scoata DN2 din centrul orasului. Legatura princiala a orasului Falticeni va fi legatura cu A8 la Targu-Neamt si mai departe nodul A8-A7 si nu un drum judetean de 20km pana la Dolhasca.

raulbogdan23

Excelent avansul, astia joaca in alta liga.

In 2 saptamani au ridicat toate predalele, au armat, au betonat (poate chiar hidroizolat?, nu imi dau seama) podul peste canal

Multumim R@du pentru filmare  :cheers:!

voicul

Din ce se vede termina intr-o luna, maxim inceput de iunie.
Totusi, exista o data oficiala pentru A7?